[61] |
būti panaudoti mažinant universiteto narių | akademinę laisvę. | Autonomija. Autonomijos aukštajame moksle poreikis | |
[62] |
sistemos funkcionavimą, įtvirtinti mokslininkų | akademinę laisvę | ir atsakomybę. Pamatą tam padėjo 1991 m. priimtas | |
[63] |
šalių savo noru kištis į aukštųjų mokyklų | akademinę laisvę. | Tačiau Švietimo ir mokslo ministerijai – | |
[64] |
jų sudarymo ir administravimo, gali mažinti | akademinę laisvę. | Tai iliustruoja Lietuvos aukštojo mokslo institucijų | |
[65] |
gebančius, kūrybingus žmones ir, suteikus jiems | akademinę laisvę, | sudaryti sąlygas dirbti. Tuomet universitetas | |
[66] |
veiklos vertybinius principus: tiesos siekimą ir | akademinę laisvę | bei atsakingą naudojimąsi ja; 2.3. sutelkti | |
[67] |
ir pilietinę atsakomybę, tiesos siekimą ir | akademinę laisvę, | kurti demokratišką, pasitikėjimą ir kūrybingumą | |
[68] |
finansiškai, tiek suteikdama institucinę autonomiją ir | akademinę laisvę, | suprasdama, kad universiteto ištekliai ir universiteto | |
[69] |
skaičių, varžančių aukštojo mokslo institucijų | akademinę laisvę | ir kūrybiškumą. Valstybė galėtų ir turėtų | |
[70] |
svarbus tik jo įvaizdis ir nusispjaunantis į | akademinę laisvę, | neturi ateities. Telaimina šį šunkaimį (Dogville | |
[71] |
autonomija, kurios tikroji esmė — garantuoti | akademinę laisvę | (dėstytojo tyrėjo laisvė rinktis tokią mokslinę | |
[72] |
universitetai apskritai turėjo didesnę nei dabar | akademinę laisvę. | Nauja studijų sistema Lietuvoje buvo kuriama | |
[73] |
nusveria akademinės profesijos prestižą ar | akademinę laisvę. | Reikia pabrėžti tiek atskirų pareigybių, | |
[74] |
aukštosioms mokykloms numatyta autonomijos teisė apima | akademinę laisvę, | kurios dalimi yra laisvė pasirinkti MTEP kryptis. | |
[75] |
bendruomenės narių saviraiškos teisė apima | akademinę laisvę, | t. y. galimybę atvirai dėstyti savo požiūrį | |
[76] |
autonomija įgyvendinta, pastaroji gali net naikinti | akademinė laisvę. | Tame pačiame KT nutarime prieštaringai teigiama: | |
[77] |
studijų, mokslo ir sveikatos priežiūros vienovė, | akademinė laisvė | ir autonomija, kurią nustato įstatymai ir šis | |
[78] |
žmogaus ir gyvūno sveikatos priežiūros vienovė, | akademinė laisvė | ir autonomija, kurią nustato įstatymai ir šis | |
[79] |
administracijai laisvai tvarkytis institucijos viduje. | Akademinė laisvė | ardo uždarumą, todėl neišvengiamai konfliktuoja | |
[80] |
nors, kaip jau minėta anksčiau, iš tikrųjų | akademinė laisvė | yra suprantama kaip aukštojo mokslo svarbiausias | |
[81] |
jau prieš daug šimtmečių suprato, kad tik | akademinė laisvė | išlaisvina kūrybiškumą ir leidžia pasiekti | |
[82] |
tapti geru specialistu. Išsivysčiusiose šalyse | akademinė laisvė | suponuoja ir atsiskaitomybę — ir studentas, | |
[83] |
galėtų pasiekti geriausių rezultatų. Studentui | akademinė laisvė | — tai laisvė pačiam konstruoti savo studijų | |
[84] |
Atvirkščiai — JAV universiteto dėstytojo ir studento | akademinė laisvė | niekam nekelia abejonių ir vertinama kaip išskirtinė. | |
[85] |
teisės aktų nustatytas prievoles. III SKIRSNIS - | AKADEMINĖ LAISVĖ | 12. Pagrindinė Universiteto veiklos nuostata | |
[86] |
Aukštosios mokyklos - veikla, autonomija, savivalda, | akademinė laisvė | Aukštojo mokslo įstatymo 5 straipsnyje apibrėžti | |
[87] |
viduje, bet dažniausiai už universiteto ribų. | Akademinė laisvė | būtina akademiko laisvam bendravimui su jo veiklos | |
[88] |
viduje, bet dažniausiai už universiteto ribų. | Akademinė laisvė | būtina akademiko laisvam bendravimui su jo veiklos | |
[89] |
tyrimų apie tai, o ką tokiame kelyje reiškia | akademinė laisvė, | moksliniai tyrimai, pedagoginė veikla ir institucijos | |
[90] |
akademinė laisvė -neturėtų būti painiojamos: | akademinė laisvė | yra suprantama kaip aukštojo mokslo svarbiausias | |