[31] |
kokybės svarbiausią veiksnį ir realiai naudojasi | akademine laisve, | visuose Institucijos lygiuose yra susiformavusi | |
[32] |
veiklą, grindžiamą savivaldos principu ir | akademine laisve. | Akademijos autonomija įgyvendinama šio Statuto | |
[33] |
veiklą, grindžiamą savivaldos principu ir | akademine laisve. | Lietuvos Respublikos Konstitucijos, Mokslo ir | |
[34] |
veiklą, grindžiamą savivaldos principu ir | akademine laisve. | Lietuvos Respublikos Konstitucijos, šio ir kitų | |
[35] |
veiklą, grindžiamą savivaldos principu ir | akademine laisve. | Universiteto autonomija įgyvendinama šio Statuto | |
[36] |
tvarkymo veiklą, grindžiam savivaldos principu ir | akademine laisve. | Universiteto autonomija įgyvendinama ši Statuto | |
[37] |
nesusijusių su kariniu rengimu dalykų dėstymo | akademine laisve. | 9. Akademijai netaikomi bendrieji aukštųjų | |
[38] |
veiklą, grindžiamą savivaldos principu bei | akademine laisve. | Aukštoji mokykla turi teisę nustatyti savo | |
[39] |
veiklą, grindžiamą savivaldos principu bei | akademine laisve, | reikalinga savo misijai įgyvendinti. 19. Universitetas | |
[40] |
plėtojame EAME, paremtą institucijų autonomija, | akademine laisve, | lygiomis galimybėmis ir demokratijos principais, | |
[41] |
socialinių partnerių funkcijų yra užtikrinti | akademinę laisvę. | Įdomu pastebėti, kad JAV universitetai, kurių | |
[42] |
modelis yra efektyviausias ir geriausiai užtikrina | akademinę laisvę. | Danija, pradėdama savo mokslo ir studijų sistemos | |
[43] |
vidinio valdymo modelis efektyviausiai užtikrina | akademinę laisvę. | Danija, pradėdama savo mokslo ir studijų sistemos | |
[44] |
akademinės bendruomenės nariai turi turėti | akademinę laisvę. | Tačiau tai grindžiama išimtinai istorine tradicija, | |
[45] |
Magistrantūros studijų programų aprašas šią | akademinę laisvę, | kaip pagrindinę universitetų laisvę, iš dalies | |
[46] |
uždarumas, pavadintas autonomija, sunaikino | akademinę laisvę | ir sudarė sąlygas suklestėti vidutinybėms. | |
[47] |
subsidiarumo principas, personalas ir studentai | akademinę laisvę | suvokia kaip studijų ir mokslinių tyrimų kokybės | |
[48] |
subsidiarumo principas, personalas ir studentai | akademinę laisvę | suvokia kaip studijų ir mokslinių tyrimų kokybės | |
[49] |
metu išlaikant moralines universiteto savybes - | akademinę laisvę, | žinių skleidimo misiją. Vienas iš svarbiausių | |
[50] |
institucijai suteikta autonomija, yra puoselėti | akademinę laisvę. | Azijos šalių universitetų tinklo (ASEAN University | |
[51] |
įrangą, prietaisus ir užtikrins profesūros | akademinę laisvę, | tuo tarpu kitos šalies — akademinės bendrijos | |
[52] |
užtikrinti akademinio darbo profesionalumą, | akademinę laisvę | ir demokratišką, pasitikėjimą bei kūrybingumą | |
[53] |
suklestėti vidutinybėms. Vidutinybė yra prieš | akademinę laisvę, | kadangi ja gali pasinaudoti tik amžinas vidutinybės | |
[54] |
institucinė savivalda ir autonomija nustelbia | akademinę laisvę, | kuri iš tikrųjų yra aukštojo mokslo svarbiausias | |
[55] |
užtikrinti akademinės bendruomenės narių | akademinę laisvę; | 17.2. informuoti steigėją ir visuomenę apie | |
[56] |
užtikrinti akademinės bendruomenės narių | akademinę laisvę; | 2) informuoti steigėją (juridinio asmens dalyvius) | |
[57] |
užtikrinti akademinės bendruomenės narių | akademinę laisvę; | 2) informuoti steigėją ir visuomenę apie studijų | |
[58] |
užtikrinti akademinės bendruomenės narių | akademinę laisvę; | 2) steigėjo ar jo įgaliotos institucijos nustatyta | |
[59] |
užtikrinti akademinės bendruomenės narių | akademinę laisvę; | 2) informuoti steigėjus, juridinio asmens dalyvius | |
[60] |
užtikrinti akademinės bendruomenės narių | akademinę laisvę; | 2) informuoti steigėją ir visuomenę apie studijų | |