AKADEMINĖ LAISVĖ

[151] priežiūra. II. UNIVERSITETO AUTONOMIJA, TEISĖS IR AKADEMINĖS LAISVĖS 7. Universitetas turi autonomiją, apimančiąRodyti visą konkordanso eilutę
[152] UNIVERSITETO VEIKLOS PAGRINDAI, AUTONOMIJA, TEISĖS IR AKADEMINĖS LAISVĖS 8. Universitetas savo veikloje vadovaujasi LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[153] žinių pažangos, institucinio savarankiškumo ir akademinės laisvės išlaikymą, mokslinių tyrinėjimų ir studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[154] normų; 7) tvarkomasi demokratinės savivaldos ir akademinės laisvės pagrindais. III. TIKSLAI IR UŽDAVINIAI 7. AkademijosRodyti visą konkordanso eilutę
[155] ignoruojant akademinės bendruomenės savivaldą ir akademinės laisvės principą. Visa pasaulio mokslo istorija taiRodyti visą konkordanso eilutę
[156] pinigus. Tačiau demokratijos universitete ir akademinės laisvės problema turbūt išlieka svarbiausia. Ne tikRodyti visą konkordanso eilutę
[157] kelia nerimą, kad savitu šios struktūros ir akademinės laisvės supratimu kartais naudojamasi siekiant pateisintiRodyti visą konkordanso eilutę
[158] kelia nerimą, kad savitu šios struktūros ir akademinės laisvės supratimu kartais siekiama pateisinti nesugebėjimąRodyti visą konkordanso eilutę
[159] "Šiuo projektu siekiame, kad būtų įgyvendintas akademinės laisvės principas, kad joks ministras ar Aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[160] "Šiuo projektu siekiame, kad būtų įgyvendintas akademinės laisvės principas, kad joks ministras ar Aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[161] teisė, o išradimo komercializacija neįeina į akademinės laisvės suteikiamų teisių sąrašą. Taip pat kartaisRodyti visą konkordanso eilutę
[162] universiteto pagrindinio autonomijos elemento — akademinės laisvės. Šiek tiek kitaip akademinė laisvė realizuojamaRodyti visą konkordanso eilutę
[163] supratimo, solidarumo, švietimo demokratizavimo, akademinės laisvės ir plačių studentų teisių, paramą ir skatinimą;Rodyti visą konkordanso eilutę
[164] rinktis kitą studijų kryptį), gautų daugiau akademinės laisvės, bet kartu jaustų didesnę atsakomybę. TokiuRodyti visą konkordanso eilutę
[165] finansavimo mechanizmais arba suteikiant daugiau akademinės laisvės studijų programoms, jau būtų vyriausybinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[166] institucija ir universiteto mokslinių tyrimų bei akademinės laisvės garantas. 2. Šiuo metu universiteto visuomeninėsRodyti visą konkordanso eilutę
[167] viešumo, sprendimų priėmimo kolegialumo bei akademinės laisvės principais. 3. Tarybos santykius su universitetoRodyti visą konkordanso eilutę
[168] studijų institucijų savivaldos ir autonomijos, akademinės laisvės, mokslo ir studijų vienovės principus, bet gretaRodyti visą konkordanso eilutę
[169] vadovaujantis mokslo ir studijų vienovės, autonomijos, akademinės laisvės, pagarbos žmogaus teisėms principais. VizijaRodyti visą konkordanso eilutę
[170] pateiktame kontekste darosi aiškesnis autonomijos, akademinės laisvės turinys šiuolaikiniame pasaulyje. AkademinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[171] studijų vienovės; 5) atvirumo visuomenei; 6)  akademinės laisvės ; 7) pagarbos žmogaus teisėms; 8) savivaldos.
[172] profesinėmis pretendento savybėmis; 5.1.10. akademinės laisvės varžymas naudojantis tarnybine padėtimi. 6.Rodyti visą konkordanso eilutę
[173] Studijos yra grindžiamos šiais principais: 1) akademinės laisvės ir autonomijos; 2) atvirumo ir atsakomybės visuomenei;Rodyti visą konkordanso eilutę
[174] studijos yra grindžiamos šiais principais: 1) akademinės laisvės ir autonomijos; 2) atvirumo ir atsakomybės visuomenei;Rodyti visą konkordanso eilutę
[175] reglamentus, nekyla abejonių, kad tų vadinamųjų akademinių laisvių kuriant studijų programas lieka tikrai nedaug.Rodyti visą konkordanso eilutę
[176] Europos Komisijos, akademinę mikrovadybą ir akademinių laisvių užtikrinimą. Studijų krypčių reglamentaiRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins