AKADEMINĖ LAISVĖ

[121] aiškių terminų „universitetas", „autonomija", „akademinė laisvė" turinį. Tai analizuojama 1.4.3 skyriuje aptariantRodyti visą konkordanso eilutę
[122] darbo tvarkos dokumentai bei darbo sutartys. 3. Akademinė laisvė reiškia Kolegijos bendruomenės narių teisęRodyti visą konkordanso eilutę
[123] klausimai. II. BENDROSIOS STUDENTŲ ETIKOS NORMOS 3. Akademinė laisvė reiškia Kolegijos bendruomenės narių teisęRodyti visą konkordanso eilutę
[124] institucijai). Galima daryti išvadą, kad 1) akademinė laisvė yra pagrindinis aukštojo mokslo veiksnys nepriklausomaiRodyti visą konkordanso eilutę
[125] Tai nė kiek nepakenkė dėstytojo ir studento akademinei laisvei. Atvirkščiai — JAV universiteto dėstytojoRodyti visą konkordanso eilutę
[126] tiek leistinos ir skatintinos, kiek to reikia akademinei laisvei. Pasaulis jau prieš daug šimtmečių suprato,Rodyti visą konkordanso eilutę
[127] mokslinių tyrimų krypties. Tik esant pakankamai akademinei laisvei ir konkurencijai galima pasiekti aukščiausiąRodyti visą konkordanso eilutę
[128] įstatymo 9 str. įtvirtinama aukštosios mokyklos akademinės laisvė Tas pats straipsnis numato, kad aukštųjų mokyklųRodyti visą konkordanso eilutę
[129] aukštosios mokyklos autonomija iškeliama virš akademinės laisvės (nors autonomija smulkiai detalizuojama, betRodyti visą konkordanso eilutę
[130] puoselėjimo; 2) studijų ir mokslo vienovės, akademinės laisvės; 3) atvirumo visuomenei; 4) visapusiško asmenybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[131] išplaukia ir pasaulyje priimtas universitetų akademinės laisvės principas, įteisintas ir Lietuvos Konstitucijoje.Rodyti visą konkordanso eilutę
[132] Federacijos Konstitucijos straipsnyje. Esminė tokios akademinės laisvės nuostata yra ta, kad akademinis diskursas būtųRodyti visą konkordanso eilutę
[133] politiką lemia kelios reikšmingos tendencijos: akademinės laisvės palaikymas ir užtikrinimas (universitetai pripažįstaRodyti visą konkordanso eilutę
[134] spaudimo iš vidinių ar išorinių šaltinių. Ši akademinės laisvės teisė taikoma ne tik pavieniams tyrėjams, tačiauRodyti visą konkordanso eilutę
[135] yra laisvi ir nepriklausomi. Taip susiformavo akademinės laisvės principas, išreiškiantis siekimą apginti nuoRodyti visą konkordanso eilutę
[136] procedūros, pirmiausia - akademinio sąžiningumo, akademinės laisvės, mokslo darbų vertinimo nešališkumo, lygiųRodyti visą konkordanso eilutę
[137] turėti tik tiek, kiek nebūtų pažeidžiamas akademinės laisvės principas. A. Ožiūnienė padarė išvadą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[138] reikalaujamų atlikti funkcijų, gali būti pažeidžiama akademinės laisvės garantija. Šiai problemai spręsti pasiūlytaRodyti visą konkordanso eilutę
[139] akademinės laisvės turinys šiuolaikiniame pasaulyje. Akademinės laisvės dėka aukštojo mokslo institucijų personalasRodyti visą konkordanso eilutę
[140] didžiųjų ES valstybių. Verta panagrinėti akademinės laisvės padėtį Vokietijos universitetuose, kadangiRodyti visą konkordanso eilutę
[141] ir tobulinamas. II. ETIKOS PRINCIPAI IR NORMOS Akademinės laisvės ir atsakomybės principas Norma: įsitikinimųRodyti visą konkordanso eilutę
[142] mokyklos valdymą neribojant dėstytojo/mokslininko akademinės laisvės. Lietuvoje matome itin energingą Lietuvos aukštųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[143] įstatymo 9 str. numatytos aukštosios mokyklos akademinės laisvės seka tai, kad yra leidžiama aukštajai mokyklaiRodyti visą konkordanso eilutę
[144] suprantama, kad tai teisingas žingsnis link akademinės laisvės užuomazgų atsiradimo. Tačiau Vokietijos KonstitucinisRodyti visą konkordanso eilutę
[145] aukštųjų mokyklų autonomiją, konstitucinio akademinės laisvės principo įgyvendinimą, aukštosios mokyklosRodyti visą konkordanso eilutę
[146] autonomijos laipsniai. Toliau aptariama, koks akademinės laisvės (individo laisvės) ir aukštojo mokslo institucijųRodyti visą konkordanso eilutę
[147] ne iš universiteto. Tai yra labai įtaigus jo akademinės laisvės garantas. JAV valstybinių universitetų savivaldosRodyti visą konkordanso eilutę
[148] universiteto savivaldos pobūdį ir įtvirtino akademinės laisvės principą aukščiau už institucinę laisvęRodyti visą konkordanso eilutę
[149] Statuto. II. AKADEMIJOS AUTONOMIJA, TEISĖS IR AKADEMINĖS LAISVĖS 11. Akademija naudojasi Lietuvos RespublikosRodyti visą konkordanso eilutę
[150] UNIVERSITETO AUTONOMIJA, TEISĖS, ATSKAITOMYBĖ IR AKADEMINĖS LAISVĖS 14. Universitetas turi autonomiją, apimančiąRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins