PAŽINTINIAI GEBĖJIMAI*

Apibrėžtis

Gebėjimai, reikalingi savarankiškai pažintinei veiklai (pvz., gebėjimas atpažinti naujas problemas, teorines žinias taikyti praktiškai)

Pavyzdžiai

Skiriasi tik šių gebėjimų pobūdis: universitetinių studijų absolventams labai svarbu įgyti nuodugnių fundamentinių žinių ir pažintinių gebėjimų, o neuniversitetinių studijų absolventams – stiprių praktinių gebėjimų.
Trys iš šešių Savianalizėje vardijamų uždavinių: naujų teorinės kalbotyros žinių suteikimas (pirmasis uždavinys); mokslinio darbo pagrindų suteikimas tolesnei akademinei veiklai (antrasis uždavinys); pažintinių gebėjimų ugdymas; gvildenant kalbotyros klausimus (trečiasis uždavinys) (p. 8) – taip pat rodo, kad pirmiausia orientuojamasi į mokslininko ir/arba dėstytojo rengimą.
C. Vaikų pažintinių gebėjimų ir pasiekimų įvertinimo metodikų kūrimas/adaptavimas ir standartizavimas.
Studijų programos turinys ir vykdymas turi užtikrinti, kad absolventas sukaups pakankamai šio reglamento 11 punkte nurodytų žinių, įgis farmacinei veiklai reikalingus šio reglamento 12 punkte nurodytus pažintinius gebėjimus, įgis šio reglamento 14 ir 15 punktuose nurodytus praktinius gebėjimus, naudosis šio reglamento 16 punkte nurodytais perkeliamaisiais gebėjimais.

Dažnumas

  • pažintiniai gebėjimai 29
  • pažintinių gebėjimų 4
  • pažintinius gebėjimus 1
  •  
Bendrasis dažnumas: 34

Atitikmenys

Anglų k.: cognitive abilities

Vokiečių k.: kognitive Fertigkeiten

Prancūzų k.: aptitudes cognitives, compétences cognitives

Dalykinė sritis

ugdymo teorija

Kolokatai

Kairieji kolokatai Dešinieji kolokatai
 pažintinių gebėjimųĮVERTINIMO
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins