MOKYMO MEDŽIAGA*

Apibrėžtis

Informacijos šaltiniai, kuriuos naudoja mokytojas ir mokinys mokymo (mokymosi) procese.

Pavyzdžiai

Projektais turėtų būti siekiama kurti, išbandyti ir praktiškai pritaikyti mokymo medžiagą, kursus ir naujus pedagoginius metodus, kurie padėtų mokytojams mokymo procese veiksmingai naudoti informacines ir ryšių technologijas ir pagerintų kokybiškų skaitmeninių priemonių naudojimą mokymui mokyklose
Tai procesas, kurio metu vidinių nuostatų ir mokymosi gebėjimų pagrindu vykstanti tikslinga besimokančiojo sąveika su informacijos šaltiniais (mokymo medžiaga), kurios metu papildomos (praturtinamos) jau turimos žinios, mokėjimai, įgūdžiai bei patyrimas, sudaroma galimybė atsirasti naujai teorinės ir praktinės veiklos kokybei ir kiekybei (Laužackas 2005).
Paprastai jų metu studentų įgyjamos žinios ir įgūdžiai nelabai skiriasi nuo bakalauro studijų, dažnai dėsto tie patys dėstytojai ir naudoja tą pačią mokymo medžiagą
Projektais turėtų būti siekiama kurti, išbandyti ir praktiškai pritaikyti mokymo medžiagą, mokymo kursus ir naujus pedagoginius metodus, kuriais siekiama gerinti kokybiško skaitmeninio turinio naudojimą mokymui mokyklose, ypač bendriesiems gebėjimams ugdyti.

Dažnumas

  • mokymo medžiagą 6
  • mokymo medžiagos 3
  • mokymo medžiaga 2
  • mokymo medžiagai 1
Bendrasis dažnumas: 12

Atitikmenys

Anglų k.: teaching material

Vokiečių k.: Lehrmittel

Prancūzų k.: matériel didactique

Kolokatai

Kairieji kolokatai Dešinieji kolokatai
PRITAIKYTImokymo medžiagą 
TĄ PAČIĄmokymo medžiagą 
 mokymo medžiagąMOKYMO KURSUS
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins