MOKSLO IR STUDIJŲ INSTITUCIJA

[571] institucijų (atskirai tarp kolegijų ir tarp kitų mokslo ir studijų institucijų) paskirstomos proporcingai pagal Metodiką apskaičiuotamRodyti visą konkordanso eilutę
[572] institucijų (atskirai tarp kolegijų ir tarp kitų mokslo ir studijų institucijų) paskirstomos proporcingai pagal Metodiką apskaičiuotamRodyti visą konkordanso eilutę
[573] institucijų (atskirai tarp kolegijų ir tarp kitų mokslo ir studijų institucijų) paskirstomos proporcingai pagal Metodiką apskaičiuotamRodyti visą konkordanso eilutę
[574] konkursinio finansavimo) kiekvienais metais tarp mokslo ir studijų institucijų paskirstomi pagal tą pačią proporciją, jųRodyti visą konkordanso eilutę
[575] konkursinio finansavimo) kiekvienais metais tarp mokslo ir studijų institucijų paskirstomi pagal tą pačią proporciją, jųRodyti visą konkordanso eilutę
[576] sudaro daugiau kaip 10 procentų visų šalies mokslo ir studijų institucijų pajamų, gautų už tarptautinio lygio moksliniusRodyti visą konkordanso eilutę
[577] sudaro daugiau kaip 10 procentų visų šalies mokslo ir studijų institucijų pajamų, gautų už tarptautinio lygio moksliniusRodyti visą konkordanso eilutę
[578] institucijos skelbia atskirai. Doktorantai iš kitų mokslo ir studijų institucijų, pageidaujantys laikyti doktorantūros studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[579] akademinių tarybų bendru susitarimu iš kitų mokslo ir studijų institucijų ;. Nors slėniams numatyti finansavimo šaltiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[580] instituciniu principu iš dalies atsižvelgiant į mokslo ir studijų institucijų MTEP veiklos rezultatus. Atsižvelgimas į moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[581] institucijų MTEP veiklos rezultatus. Atsižvelgimas į mokslo ir studijų institucijų MTEP veiklos rezultatus vyksta mokslo keliųRodyti visą konkordanso eilutę
[582] ir kompetencijos centrai vertinami remiantis mokslo ir studijų institucijų MTEP veiklos lygio vertinimais, kuriuos atliksRodyti visą konkordanso eilutę
[583] įgyvendinti šį uždavinį, ypač svarbu remti mokslo ir studijų institucijų MTEP projektus, reikalingus verslui ir valstybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[584] institucijos. Šios studijos tikslas - išanalizuoti mokslo ir studijų institucijų (MSI) teritorinio ir institucinio pasiskirstymoRodyti visą konkordanso eilutę
[585] visos valstybės intelektinio potencialo, nuo mokslo ir studijų institucijų (MSI), mokslinių tyrimų infrastruktūros tinklųRodyti visą konkordanso eilutę
[586] buvo vystoma pramonė susitelkę ir daugiausia mokslo ir studijų institucijų) ;. Mokslo ir studijų institucijos. Mokslo irRodyti visą konkordanso eilutę
[587] institucijų. Be to, jos sudarytos beveik vien tik iš mokslo ir studijų institucijų. Mokslo ir studijų institucija, kuri teikia paraiškąRodyti visą konkordanso eilutę
[588] valstybės, savivaldybių institucijų, mokyklų, mokslo ir studijų institucijų ;. Mokslo ir studijų institucijų darbuotojųRodyti visą konkordanso eilutę
[589] tiesioginius abiejų šalių valstybinių organizacijų, mokslo ir studijų institucijų, mokslo centrų bei įmonių ryšius ir pasirašytiRodyti visą konkordanso eilutę
[590] poreikių, neužtikrina sveikos konkurencijos tarp mokslo ir studijų institucijų ;. mokslo ir studijų institucijų struktūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[591] sudarytam iš to universiteto (taip pat kitų mokslo ir studijų institucijų) mokslininkų, pripažintų menininkų, studentų.Rodyti visą konkordanso eilutę
[592] aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja mokslo ir studijų institucijų, mokslininkų ir jų grupių mokslinių tyrimųRodyti visą konkordanso eilutę
[593] argumentuotą apeliaciją Centrui. Aprašas reglamentuoja mokslo ir studijų institucijų, mokslininkų ir jų grupių mokslinių tyrimųRodyti visą konkordanso eilutę
[594] mokslo programos, valstybės biudžeto dotacijos mokslo ir studijų institucijų moksliniams tyrimams, kitų programų lėšosRodyti visą konkordanso eilutę
[595] procesus, sujungiant Švietimo ir mokslo ministerijos Mokslo ir studijų institucijų mokslinės, meninės ir su ja susijusios veiklosRodyti visą konkordanso eilutę
[596] kokybiškai pertvarkyti, standartizuoti ir integruoti mokslo ir studijų institucijų, mokslą ir studijas reguliuojančių ir vertinančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[597] institucijų, švietimo įstaigų atstovus ;. ugdyti mokslo ir studijų institucijų MiTP gebėjimus bei skatinti tyrėjus aktyviaiRodyti visą konkordanso eilutę
[598] suvestinę) atlieka ekspertų grupes „ iš mokslo ir studijų institucijų, ministerijų ir kitų valstybes institucijųRodyti visą konkordanso eilutę
[599] informacinių struktūrų plėtrą. Kadangi nemažai mokslo ir studijų institucijų, ministerijų bei kitų disponuojančių biudžetoRodyti visą konkordanso eilutę
[600] Tarptautinė studijų komisija, sudaryta iš mokslo ir studijų institucijų, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins