MOKSLO GRUPĖ*

[1] ?Mokslo laboratorija - mokslo grupės (ių) pagrindu sudarytas fakulteto, mokslo institutoRodyti visą konkordanso eilutę
[2] besimokančius abiturientus. Esate įrašytas į mokslo grupę, kuri svarstys, kaip panaudoti Lietuvos kosminęRodyti visą konkordanso eilutę
[3] programoms ir mokslo padaliniams bei, mažesniu mastu, mokslo grupėms remti. Dėl mokslo ir pažinimo plėtros visRodyti visą konkordanso eilutę
[4] lėšų panaudojimo efektyvumą, mobilizuoti mokslo grupes aktualiems uždaviniams spręsti, mokslo fondoRodyti visą konkordanso eilutę
[5] išsiskirti, gauti naujų rezultatų. Išskirti mokslo grupes, pajėgias įgyvendinti naujas idėjas ir jasRodyti visą konkordanso eilutę
[6] ?Mokslo laboratorija - mokslo grupės (ių) pagrindu sudarytas fakulteto, mokslo institutoRodyti visą konkordanso eilutę
[7] savivaldos plėtra : VDU fakultetų, centrų, mokslo grupių (klasterių) ir padalinių išlaidų veiklomsRodyti visą konkordanso eilutę
[8] metodologijas, tačiau nepaisant to prigimtinis tų mokslo grupių skirtingumas neišnyksta ir neišnyks. Taip atsitikoRodyti visą konkordanso eilutę
[9] Ypač juos mėgsta biologai, nes biologijoje tarp mokslo grupių yra nežmoniška konkurencija, o unikali aparatūraRodyti visą konkordanso eilutę
[10] kandidatų pageidauja krimsti fizinius mokslus, ši mokslų grupė irgi silpsta. autorių indėlis humanitariniųRodyti visą konkordanso eilutę
[11] studijų krepšelius, pakliuvo į biomedicinos mokslų grupę, kur teko konkuruoti su medicinos, biologijosRodyti visą konkordanso eilutę
[12] laikotarpiu buvo išleistos vos kelios monografijos HS mokslų grupėje. Apžvelgus autorių indėlio dinamiką moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[13] humanitarinių ir socialinių (toliau – HS) mokslų grupėje buvo skaičiuojamas kitaip ir tų metų duomenysRodyti visą konkordanso eilutę
[14] įstaigose 2004 - 2006 m. Akivaizdu, kad kaip ir FBT mokslų grupėje, HS mokslų grupėje didžiausią indėlį institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[15] įstaigose 2004 - 2006 m. Akivaizdu, kad kaip ir FBT mokslų grupėje, HS mokslų grupėje didžiausią indėlį institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[16] mokslo ir studijų institucijų grupėse FBT mokslų grupėje pagal publikacijų rūšis, akivaizdu, kad lyginantRodyti visą konkordanso eilutę
[17] analizę neįtraukiami. 27 Autorių indėlis FBT mokslų grupėje visose valstybinėse mokslo ir studijų institucijoseRodyti visą konkordanso eilutę
[18] institucijose 2004 - 2006 m. 38 Autorių indėlis HS mokslų grupėje visose valstybės mokslo įstaigose 2004 - 2006Rodyti visą konkordanso eilutę
[19] už kitus straipsnius. 35 Autorių indėlis HS mokslų grupėje visose valstybinėse mokslo ir studijų institucijoseRodyti visą konkordanso eilutę
[20] plėtros vis dažniau pasitaiko atvejų, kai abidvi mokslų grupės naudoja tas pačias metodologijas, tačiau nepaisantRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins