MOKSLO BENDRUOMENĖ*

[1] rezultatų temomis su platesne publika, ne tik su mokslo bendruomene, bendruomene, veiklą, kuria siekiama didintiRodyti visą konkordanso eilutę
[2] su Mokslo taryba, įskaitant konsultacijas su mokslo bendruomene ir Europos Parlamentui ir Tarybai pateiktą ataskaitą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[3] pakopoje pabrėžiami gebėjimai bendrauti su mokslo bendruomene, kolegomis ir plačiąja visuomene bei nuostatosRodyti visą konkordanso eilutę
[4] šalies resursus, tikslinga, konsultuojantis su mokslo bendruomene, nustatyti finansinių investicijų ribą, nuoRodyti visą konkordanso eilutę
[5] ištekliai ir susijusios paslaugos, kuriais naudojasi mokslo bendruomenė atlikdama aukščiausio lygio mokslinius tyrimusRodyti visą konkordanso eilutę
[6] ištekliai ir susijusios paslaugos, kuriais naudojasi mokslo bendruomenė atlikdama aukščiausio lygio mokslinius tyrimusRodyti visą konkordanso eilutę
[7] integracijos į europines MTIS galimybių studija, mokslo bendruomenė būtų trumpai informuojama apie vykstančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[8] forumas, dialogas, kuriame dalyvauja vyriausybė, mokslo bendruomenė, pramonė, verslas, visuomeninės organizacijos,Rodyti visą konkordanso eilutę
[9] daug pastangų siekiant veiksmingai informuoti mokslo bendruomenę apie EMTT veiklą bei su ja supažindinti plačiąjąRodyti visą konkordanso eilutę
[10] daug pastangų siekiant veiksmingai informuoti mokslo bendruomenę apie EMTT veiklą bei su ja supažindinti plačiąjąRodyti visą konkordanso eilutę
[11] skatintų tarpdalykinius ryšius, konsoliduotų mokslo bendruomenę, atskleistų valstybės, tautos, kalbos ir kultūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[12] lituanistinių tyrimų krypties suformavimas, mokslo bendruomenę skatinant tirti baltiško ir lietuviško mentalitetoRodyti visą konkordanso eilutę
[13] duomenis bei atveria juos laisvai naudotis visai mokslo bendruomenei. Dublino aprašų trečiojoje pakopoje pabrėžiamiRodyti visą konkordanso eilutę
[14] institucijos, priimančios mokslui, studijoms ir kitai mokslo bendruomenei (inter alia mokslo ir studijų institucijoms)Rodyti visą konkordanso eilutę
[15] institucijos, priimančios mokslui, studijoms ir kitai mokslo bendruomenei (inter alia mokslo ir studijų institucijoms)Rodyti visą konkordanso eilutę
[16] partnerėms, ministerijoms, diplomatinėms atstovybėms, mokslo bendruomenei. Prireikus susitarime atkreipiamas dėmesys įRodyti visą konkordanso eilutę
[17] Mokslinių tyrimų prioritetai užduoda kryptį visai mokslo bendruomenei, tad jų kokybė, efektyvumas bei visuotinis prioritetųRodyti visą konkordanso eilutę
[18] Europos mokslinių tyrimų erdvei, kokios reikia mokslo bendruomenei, verslui ir piliečiams, turėtų būti būdingaRodyti visą konkordanso eilutę
[19] Europos mokslinių tyrimų erdvei, kokios reikia mokslo bendruomenei, verslui ir piliečiams, turėtų būti būdingiRodyti visą konkordanso eilutę
[20] rūpintis vaikais ir namų ūkiu) ir pačioje mokslo bendruomenėje, kuri nėra pasirengusi lengvai priimti moterįRodyti visą konkordanso eilutę
[21] daugiau, sociologinių moterų padėties Lietuvos mokslo bendruomenėje ypatumų studijų rezultatai rodo, kad siekdamosRodyti visą konkordanso eilutę
[22] literatūros, menotyros bei gamtos mokslų žiniją. Mokslo bendruomenės nuo verslo įmonių skiriasi dar ir tuo, kadRodyti visą konkordanso eilutę
[23] reguliuojančios atitinkamus santykius, turi neignoruoti mokslo bendruomenės nuomonės, deramai atsižvelgti į ją. dėtaRodyti visą konkordanso eilutę
[24] reguliuojančios atitinkamus santykius, turi neignoruoti mokslo bendruomenės nuomonės, deramai atsižvelgti į ją. Respondentai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] šis buvo tenkinimas atsižvelgiant ne visos mokslo bendruomenės, o į siaurus institucinius poreikius. ValstybėRodyti visą konkordanso eilutę
[26] sėkmės laidas yra ne konkurencija, o kooperacija. Mokslo bendruomenės skiriasi nuo verslo bendruomenių savo motyvacijosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins