[1] |
rezultatų temomis su platesne publika, ne tik su | mokslo bendruomene, | bendruomene, veiklą, kuria siekiama didinti | |
[2] |
su Mokslo taryba, įskaitant konsultacijas su | mokslo bendruomene | ir Europos Parlamentui ir Tarybai pateiktą ataskaitą. | |
[3] |
pakopoje pabrėžiami gebėjimai bendrauti su | mokslo bendruomene, | kolegomis ir plačiąja visuomene bei nuostatos | |
[4] |
šalies resursus, tikslinga, konsultuojantis su | mokslo bendruomene, | nustatyti finansinių investicijų ribą, nuo | |
[5] |
ištekliai ir susijusios paslaugos, kuriais naudojasi | mokslo bendruomenė | atlikdama aukščiausio lygio mokslinius tyrimus | |
[6] |
ištekliai ir susijusios paslaugos, kuriais naudojasi | mokslo bendruomenė | atlikdama aukščiausio lygio mokslinius tyrimus | |
[7] |
integracijos į europines MTIS galimybių studija, | mokslo bendruomenė | būtų trumpai informuojama apie vykstančius | |
[8] |
forumas, dialogas, kuriame dalyvauja vyriausybė, | mokslo bendruomenė, | pramonė, verslas, visuomeninės organizacijos, | |
[9] |
daug pastangų siekiant veiksmingai informuoti | mokslo bendruomenę | apie EMTT veiklą bei su ja supažindinti plačiąją | |
[10] |
daug pastangų siekiant veiksmingai informuoti | mokslo bendruomenę | apie EMTT veiklą bei su ja supažindinti plačiąją | |
[11] |
skatintų tarpdalykinius ryšius, konsoliduotų | mokslo bendruomenę, | atskleistų valstybės, tautos, kalbos ir kultūros | |
[12] |
lituanistinių tyrimų krypties suformavimas, | mokslo bendruomenę | skatinant tirti baltiško ir lietuviško mentaliteto | |
[13] |
duomenis bei atveria juos laisvai naudotis visai | mokslo bendruomenei. | Dublino aprašų trečiojoje pakopoje pabrėžiami | |
[14] |
institucijos, priimančios mokslui, studijoms ir kitai | mokslo bendruomenei | (inter alia mokslo ir studijų institucijoms) | |
[15] |
institucijos, priimančios mokslui, studijoms ir kitai | mokslo bendruomenei | (inter alia mokslo ir studijų institucijoms) | |
[16] |
partnerėms, ministerijoms, diplomatinėms atstovybėms, | mokslo bendruomenei. | Prireikus susitarime atkreipiamas dėmesys į | |
[17] |
Mokslinių tyrimų prioritetai užduoda kryptį visai | mokslo bendruomenei, | tad jų kokybė, efektyvumas bei visuotinis prioritetų | |
[18] |
Europos mokslinių tyrimų erdvei, kokios reikia | mokslo bendruomenei, | verslui ir piliečiams, turėtų būti būdinga | |
[19] |
Europos mokslinių tyrimų erdvei, kokios reikia | mokslo bendruomenei, | verslui ir piliečiams, turėtų būti būdingi | |
[20] |
rūpintis vaikais ir namų ūkiu) ir pačioje | mokslo bendruomenėje, | kuri nėra pasirengusi lengvai priimti moterį | |
[21] |
daugiau, sociologinių moterų padėties Lietuvos | mokslo bendruomenėje | ypatumų studijų rezultatai rodo, kad siekdamos | |
[22] |
literatūros, menotyros bei gamtos mokslų žiniją. | Mokslo bendruomenės | nuo verslo įmonių skiriasi dar ir tuo, kad | |
[23] |
reguliuojančios atitinkamus santykius, turi neignoruoti | mokslo bendruomenės | nuomonės, deramai atsižvelgti į ją. dėta | |
[24] |
reguliuojančios atitinkamus santykius, turi neignoruoti | mokslo bendruomenės | nuomonės, deramai atsižvelgti į ją. Respondentai, | |
[25] |
šis buvo tenkinimas atsižvelgiant ne visos | mokslo bendruomenės, | o į siaurus institucinius poreikius. Valstybė | |
[26] |
sėkmės laidas yra ne konkurencija, o kooperacija. | Mokslo bendruomenės | skiriasi nuo verslo bendruomenių savo motyvacijos | |