[61] |
kiekvieno dėstytojo, darbuotojo ir studento | akademinės veiklos | prioritetas. Universitete konkrečiomis priemonėmis | |
[62] |
sektoriaus ekspertų vertinimu, švietimo sistema | akademinės veiklos | metu jaunimui akcentuoja bendras teorines tiesas | |
[63] |
institucijoms yra skirstomos pagal pasiektus | akademinės veiklos | rezultatus, bet nėra nustatyta, kuriems tikslams | |
[64] |
atmosferą Kolegijoje; 2.2. įtvirtinti pagrindinius | akademinės veiklos | vertybinius principus: tiesos siekimą ir akademinę | |
[65] |
tyrimų ir (ar) meninės veiklos organizavimą, | akademinės veiklos | kokybės užtikrinimą, fakulteto veiklos planavimą. | |
[66] |
aiškią tendenciją didėti. Kita vertus, nors | akademinės veiklos | autonomija, laisvė paskirstant savo darbo laiką, | |
[67] |
rezultatų egzistuoja tiesioginis ryšys. Nors | akademinės veiklos | autonomija, laisvė, galimybės dirbti įdomų | |
[68] |
mažų atlyginimų jaunieji specialistai nesirenka | akademinės veiklos, | todėl mokslo ir studijų institucijose labai | |
[69] |
tačiau sudaro MS institucijos ir mokslininko | akademinės veiklos | įvertinimo kriterijų. Problema — licenciją | |
[70] |
sudaro vieną iš MS institucijos ir mokslininko | akademinės veiklos | įvertinimo kriterijų 3. Dėl licencijavimo | |
[71] |
the World (TOYP) 2009“ nacionalinio lygmens | „Akademinės veiklos“ | nugalėtoju pripažintas Socialinės gerovės | |
[72] |
kalbos vartojimu, kuris neretai tampa kasdienės | akademinės veiklos | pagrindu rengiantis paskaitoms, ieškant pasauliniame | |
[73] |
prašymų anketas, kuriose turėtų atsispindėti jų | akademinės veiklos | rezultatai, praktikos prioritetai, studento motyvacija, | |
[74] |
autoritetas yra ne universiteto administracija, bet jo | akademinės veiklos | srities pasauliniai autoritetai, kartais esantys | |
[75] |
autoritetas yra ne universiteto administracija, bet jo | akademinės veiklos | srities pasauliniai autoritetai, kartais esantys | |
[76] |
darbo sąlygų, priėmimo į darbą ypatumus, | akademinės veiklos | kokybę, mokslo įstaigų atvirumą išoriniam, | |
[77] |
mokslo ir studijų institucijų įsitraukimas. | Akademinės veiklos | ir MTEP projektams reikalinga institucinė parama, | |
[78] |
aukštojo mokslo ir MTEP institucijų įsitraukimas. | Akademinės veiklos | ir MTEP projektams reikalinga institucinė parama, | |
[79] |
Respublikos Konstitucijos įtvirtinta jų mokslinės ir | akademinės veiklos | autonomija ir nustatoma universitetų statutais, | |
[80] |
kai tam tikroje konsoliduotoje profesinės ir | akademinės veiklos | kryptyje atsiranda poreikis. Šio aprašo kūrimo | |
[81] |
vyrauja mokslinių tyrimų, meninės veiklos ir | akademinės veiklos | kryptys, kurių neplėtoja kiti Lietuvos universitetais. | |
[82] |
ir kūrybinį darbą; skatinti mokslinės ir | akademinės veiklos | plėtojimą – kurti šiuolaikinius tarptautinius | |
[83] |
programa neduos laukiamų rezultatų (MTEP ir | akademinės veiklos | projektai bus nesėkmingi, pritraukti „protai“ | |
[84] |
„protų“ programoje Kas finansuojama? MTEP ir | akademinės veiklos | projektai Trumpalaikiai vizitai Tikslinė grupė | |
[85] |
tikėtinas poveikis: pradėtų vykdyti MTEP ir | akademinės veiklos | projektų, kuriuose dalyvauja pritraukti „protai“ | |
[86] |
dvejopai: a) kaip programos rėmuose vykdomų MTEP ir | akademinės veiklos | projektų tęstinumas ir b) kaip pritrauktų | |
[87] |
programos pasiekimai – įgyvendinta 120 MTEP ir | akademinės veiklos | projektų prioritetinėse srityse bei iš užsienio | |
[88] |
galimybės: tobulėjimas mokslinių tyrimų ir | akademinės veiklos | srityse, siekiant mokslinės ir akademinės karjeros. | |
[89] |
tuomet, kai egzistuoja glaudus ryšys su tyrimų ir | akademinės veiklos | standartais bei atsižvelgiama į įsidarbinimo | |
[90] |
įregistruotas studijų programas, studijų grafikus, | akademinės veiklos | tvarkaraščius, kurių semestro metu savavališkai | |