[121] |
kaip 10 procentų Senato narių turi sudaryti | mokslininkai | iš kitų mokslo ir studijų institucijų. Katedroje | |
[122] |
darbdavių). 15 20 % Senato narių turi sudaryti | mokslininkai | iš kitų institucijų. Universiteto mokslo | |
[123] |
procentų fakulteto tarybos narių turi sudaryti | mokslininkai, | ne mažiau kaip dešimt procentų – studentai. | |
[124] |
funkcijas gali realizuoti daugelis subjektų. | Mokslininkai, | sukūrę mokslo kūrinius (straipsnius), pateikia | |
[125] |
SOCRATES / ERASMUS mainų programos studentai, | mokslininkai | atlieka tyrimus, tačiau turima MTI nesinaudoja | |
[126] |
mokslininkų stažuočių vadovus prašymus. Studentai, | mokslininkai, | verslininkai pripažįsta, kad švietimo ir mokslo | |
[127] |
taip pat ir verslui dirbantiems specialistams. | Mokslininkai | bus finansuojami ne mechaniškai, o tik pateikę | |
[128] |
skirtingoms institucijoms atstovaujantys specialistai - | mokslininkai, | dėstytojai, mokslo bei studijų sistemos administratoriai, | |
[129] |
specialistų poreikį : būtini specialistai, | mokslininkai, | gebantys atlikti tarpdalykinio pobūdžio tyrimus, | |
[130] |
kur yra rengiami kvalifikuoti specialistai ( | mokslininkai | ), stipri mokslinių tyrimų bazė, didelės | |
[131] |
visuomenė ar atskiros jos grupės (taip pat ir | mokslininkai | ) bei mokslo žinių skleidėjai - mokslininkai | |
[132] |
visuomenė ar atskiros jos grupės (taip pat ir | mokslininkai | ) bei mokslo žinių skleidėjai - mokslininkai | |
[133] |
įstaigose (19 respondentų). 1 ataskaitos skyrių), | mokslininkai | gali dirbti ne tik pagal darbo sutartis, bet | |
[134] |
Visas teorinių dalykų paskaitas turi skaityti | mokslininkai, | kurių mokslinė veikla atitinka dėstomus dalykus, | |
[135] |
Visas teorinių dalykų paskaitas turi skaityti | mokslininkai, | kurių mokslinė veikla atitinka dėstomus dalykus, | |
[136] |
reikalavimai : teorines paskaitas privalo skaityti | mokslininkai, | studijų kryptims vadovauja profesoriai. Studijų | |
[137] |
ir traktuoja jį, kaip refleksyvumo sinonimą. | Mokslininkai | teigė, jog žmonės skirtingai reaguoja į sėkmę | |
[138] |
ir emocijas, lemia neefektyvų mokymą (- si). | Mokslininkai | pavadino šių mokymo (- si) reiškinių sąveiką | |
[139] |
ir emocijas, lemia neefektyvų mokymą (si). | Mokslininkai | šių mokymo (si) reiškinių sąveiką, kai | |
[140] |
rengimas. Mokslo straipsnius turi recenzuoti | mokslininkai, | reguliariai skelbiantys savo mokslo darbus tarptautiniu | |
[141] |
daugiadiscipliniškumas. Mokslo straipsnius turi recenzuoti | mokslininkai, | reguliariai skelbiantys savo mokslo darbus tarptautiniu | |
[142] |
tyrėjų nepriklausančio kalendoriaus (pvz. | Mokslininkai. | Tai yra institutas, kurio anketoje nurodytų | |
[143] |
komunikacijos formomis (pvz. Iš vienos pusės, | mokslininkai | intensyviai siekia pristatyti mokslo ir technologijų | |
[144] |
išsamesni tyrimai, daug ISI straipsnių publikuoja | mokslininkai | tų šalių, kuriose apie 50 – 60 proc. JAV | |
[145] |
bendradarbiavimui bendruose mokslinių tyrimų projektuose. | Mokslininkai | gali naudoti dvišalius susitarimus dėl pasikeitimo | |
[146] |
prašomą lėšų sumą. Laimėję projektą, | mokslininkai | į ataskaitas įtraukia darbus, kurie buvo padaryti | |
[147] |
įvairių sričių atstovai : programuotojai, | mokslininkai, | vadybininkai, vertėjai ir t.t. Geografinis aptiktų | |
[148] |
rezultatų – pakeistos studijų programos, | mokslininkai | galėjo susisiekti su kolegomis užsienyje, vykdyti | |
[149] |
medicinos seserys, universitetų profesoriai, | mokslininkai, | tyrinėtojai ir aukštų technologijų specialistai | |
[150] |
besimokančiojo vaidmenį mokymo (- si) procese. | Mokslininkai | taip pat skirsto kokybės vertinimo procesą | |