MOKSLINĖ KOMPETENCIJA*

[1] kvalifikacijos koeficientas, remiantis 2000 m. Formuoti mokslinę kompetenciją. Tačiau daugelio dalykų (sandų) aprašuoseRodyti visą konkordanso eilutę
[2] valstybinės politikos rengiant tyrėjus, keliant jų mokslinę kompetenciją. Svarbiausi atrankos kriterijai : gyvenimas užsienyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[3] mokslinės kvalifikacijos koeficientą, kuris parodo mokslinę kompetenciją (žr. Mokslinė kompetencija buvo vertinama pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[4] ir t.t.. Projektai, kuriais siekiama suteikti mokslinę kompetenciją, turėtų būti optimaliai valdomi, ypač atsižvelgiantRodyti visą konkordanso eilutę
[5] bei visokeriopai dalyvaujant Mokslo tarybai. - mokslinę kompetenciją ; - svarbą tarptautiniu lygiu ;. • instituto,Rodyti visą konkordanso eilutę
[6] Dalyvauti atliekant įžvalgas bei vertinant mokslinę kompetenciją. Ir KCT, ir PTI priemonėmis siekiama sukurtiRodyti visą konkordanso eilutę
[7] būtina, tarptautinius standartus atitinkanti, mokslinė kompetencija. Programos projektai skirti šalies mokslo irRodyti visą konkordanso eilutę
[8] leistų pasiekti maksimalų sinergetinį efektą. Mokslinė kompetencija apibūdina kvalifikacinius reikalavimus moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[9] atrankos kriterijai : gyvenimas užsienyje ir mokslinė kompetencija. Pagrindinis atrankos kriterijus yra mokslinėRodyti visą konkordanso eilutę
[10] vienintelis dalyvių atrankos kriterijus yra mokslinė kompetencija. Galima tik spėti, kad dalį šių valstybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[11] kompetencija. Pagrindinis atrankos kriterijus yra mokslinė kompetencija. Pagrindinis atrankos kriterijus – mokslinėRodyti visą konkordanso eilutę
[12] mokslininkų ir tyrėjų atrankos kriterijus yra jų mokslinė kompetencija. Antra, tokiose programose vienintelis dalyviųRodyti visą konkordanso eilutę
[13] kompetencija. Pagrindinis atrankos kriterijus – mokslinė kompetencija, tačiau su sąlyga, kad mokslininkas grįžtaRodyti visą konkordanso eilutę
[14] (viešosios įstaigos, mokslo įstaigos ir kt.), kurių mokslinė kompetencija negali prilygti Švietimo ir mokslo ministerijosRodyti visą konkordanso eilutę
[15] kompetencija buvo vertinama pagal publikacijas. • mokslinė kompetencija (nustatomas mokslinės kvalifikacijos koeficientas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[16] apibrėžia universiteto mokslo instituto statusas, mokslinė kompetencija pasireiškia dalyvaujant studijose ir padedantRodyti visą konkordanso eilutę
[17] buvo skirti mokslinei kompetencijai tobulinti. Mokslinė kompetencija geriausiai yra tobulinama vykdant moksliniusRodyti visą konkordanso eilutę
[18] koeficientą, kuris parodo mokslinę kompetenciją (žr. Mokslinė kompetencija buvo vertinama pagal publikacijas. • mokslinėRodyti visą konkordanso eilutę
[19] projektai, matyti, kad absoliuti dauguma buvo skirti mokslinei kompetencijai tobulinti. Mokslinė kompetencija geriausiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[20] mechanizmų nepriklausoma peržiūra atsižvelgiant į mokslinės kompetencijos, savarankiškumo, veiksmingumo ir skaidrumo kriterijusRodyti visą konkordanso eilutę
[21] kalbotyros teorinės ir metodologinės kompetencijos, mokslinės kompetencijos , socialinės ir humanistinės kompetencijos
[22] panaudojimą. Ji užtikrins, kad EMTT laikytųsi mokslinės kompetencijos, autonomiškumo, veiksmingumo ir skaidrumo principų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] ir mechanizmų nepriklausoma peržiūra pagal mokslinės kompetencijos, savarankiškumo, veiksmingumo ir skaidrumo kriterijus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[24] ir mechanizmų nepriklausoma peržiūra pagal mokslinės kompetencijos, savarankiškumo, veiksmingumo ir skaidrumo kriterijus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] teritorinės integracijos (slėnių plėtros) programos, mokslinės kompetencijos, atviros prieigos mokslinių tyrimų įrangosRodyti visą konkordanso eilutę
[26] tyrimus., universitetai), gali neprarasdamos savo mokslinės kompetencijos vykdyti pramonei aktualius tyrimus. Šis rodiklisRodyti visą konkordanso eilutę
[27] Dalyvauti atliekant įžvalgas bei vertinant mokslinę kompetenciją. Ir KCT, ir PTI priemonėmis siekiama sukurtiRodyti visą konkordanso eilutę
[28] plėtojant aukšto lygio mokslinių tyrimų ( mokslinės kompetencijos ), atviros prieigos mokslinių tyrimų įrangos
[29] plėtojami aukšto lygio mokslinių tyrimų ( mokslinės kompetencijos ) centrai ; įgyvendinami strateginės svarbos
[30] įgyvendinti ; aukšto lygio mokslinių tyrimų ( mokslinės kompetencijos ) centrams stiprinti ; strateginės svarbos,
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins