MOKINYS*

[841] padalinio) darbuotojai, profesijos mokytojai, mokiniai. Savianalizei reikalinga informacija renkama išRodyti visą konkordanso eilutę
[842] padalinio) darbuotojai, profesijos mokytojai, mokiniai. Savianalizei reikalinga informacija renkama išRodyti visą konkordanso eilutę
[843] Dėstytojai, mokytojai, profesijos mokytojai, mokiniai, studentai, kt. Mokytojai, profesijos mokytojai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[844] Dėstytojai mokytojai, profesijos mokytojai, mokiniai, studentai, kt. Dėstytojai, mokytojai, profesijosRodyti visą konkordanso eilutę
[845] mokiniai, studentai. Mokytojai, profesijos mokytojai, mokiniai, studentai. Dėstytojai, mokytojai, profesijosRodyti visą konkordanso eilutę
[846] s mokytojai, mokiniai , studentai, kt. Dėstytojai, mokytojai, profesijos
[847] jų pavaduotojai, skyrių vadovai, mokytojai, mokiniai , švietimo padalinių ir švietimo pagalbos
[848] ministro nustatyta tvarka savarankišką mokymąsi. Mokiniai gali pasirinkti ankstyvąjį užsienio kalbos
[849] klasių bendrojo lavinimo vidurinėje mokykloje, mokiniai gali tęsti mokymąsi tos pačios mokyklos 11Rodyti visą konkordanso eilutę
[850] parengti juos stojimui į aukštąsias mokyklas. Mokiniai gali pasirinkti iš siūlomų 17 nacionaliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[851] būtų įtraukta bent 3 milijonai mokinių. • Mokiniai , besimokantys mokyklose, teikiančiose išsilavinimą
[852] mokykloje buvo 634, gimnazijoje – 760 mokinių. Mokiniai į mokyklą priimami pagal gyvenamąją vietą,
[853] kaip mokytojus kompiuterinio raštingumo mokė mokiniai . • Pereiti prie mokytojų darbo komandomis
[854] pasirinkus skirtingus mokomųjų dalykų modulius. mokiniai pagal bendrojo lavinimo ir profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[855] 2005 m. - Gebėjimų fazė (13 - 15 metų) : mokiniai orientuojasi į tas profesijas, kurios susijusios
[856] poreikiais mokomi nevienodais būdais ir metodais. Mokiniai mokosi pažinti tikrovę, vertinti reiškinius,
[857] mokiniai aiškiai parodė jog nori mokytis. Mano mokiniai (o gal visos mokytojos su tuo susiduria) masiškaiRodyti visą konkordanso eilutę
[858] profesinio rengimo programas (ISCED 3 lygmens) ;. Mokiniai, studijuodami literatūrą, pristatydami savoRodyti visą konkordanso eilutę
[859] dešimtokais, nutarėm drauge kelti akademinį lygį, mokiniai aiškiai parodė jog nori mokytis. Mano mokiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[860] mokymosi pasiekimų pažymėjimas. Lentelė : Mokiniai IV pakopos profesinio mokymo programose. JeiguRodyti visą konkordanso eilutę
[861] pagal vieningus parengtus klausimynus laikė mokiniai pagal 14 mokymo programų. Pagrindinių suinteresuotųRodyti visą konkordanso eilutę
[862] mokiniai (bendrasis ugdymas ir profesinis mokymas). Mokinių , mokytojų, kurie mokėsi pagal neformaliojo
[863] reikia, kad mokyklose bei įmonėse, kuriose mokiniai atlieka gamybinę praktiką, esanti praktinioRodyti visą konkordanso eilutę
[864] sritis, tapti kasdienėmis priemonėmis, kuriomis mokiniai naudotųsi ir mokykloje, ir namie. Ugdymo proceseRodyti visą konkordanso eilutę
[865] tobulinti šiuolaikinę mokymo (si) terpę, kurioje mokiniai gali įgyti kvalifikacijas, atitinkančias nuolatRodyti visą konkordanso eilutę
[866] tobulinti šiuolaikinę mokymo (si) terpę, kurioje mokiniai gali įgyti kvalifikacijas, atitinkančias nuolatRodyti visą konkordanso eilutę
[867] išsilavinimą mokiniai gali įgyti gimnazijose, į kurias mokiniai stoja, baigę aštuonias bendrojo lavinimo pagrindinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[868] sulėtėjusios psichinės raidos vaikams, kur mokiniai buvo mokomi pagal specialiąją programą. TaipRodyti visą konkordanso eilutę
[869] įstaigoje su tolesniu apmokymu įmonėse, kur mokiniai užbaigia savo mokymąsi realioje gamybinėjeRodyti visą konkordanso eilutę
[870] (Jovaiša 1970). Tad rekomenduojama ištirti, kokie mokiniai ateina į profesines mokyklas ir kas paskatinaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins