MOKINYS*

[751] pokalbiai, diskusijos su vadovais, pedagogais, mokiniais. Ar vertinimo sistema veiksmingai skatina mokiniusRodyti visą konkordanso eilutę
[752] neturėtų dalyvauti susitikimų su kitais mokytojais, mokiniais, absolventais ir pan. metu), išskyrus atvejus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[753] politika, švietimo institucijomis, mokytojais, mokiniais, pastatais ir mokymo įranga, mokymo programųRodyti visą konkordanso eilutę
[754] dalykų atveju (3 - čiosios pakopos programose) mokiniai kartu su kitais bendrojo lavinimo mokyklų mokiniais
[755] dalykų atveju (3 - čiosios pakopos programose) mokiniai kartu su kitais bendrojo lavinimo mokyklų mokiniais
[756] programas, gali būti mokomi kartu su kitais mokiniais pagal jiems pritaikytas profesinio mokymo programas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[757] dėmesį. Buvau priversta improvizuoti dirbdama su 4 mokiniais, kurie nuolat žvalgėsi į laikrodį ir nesuprato,Rodyti visą konkordanso eilutę
[758] kuriuose mokosi iki 20 mokinių, gali būti 2 mokiniais mažiau (pagal mokinių skaičiaus vidurkį),Rodyti visą konkordanso eilutę
[759] kuriuose mokosi iki 20 mokinių, gali būti 2 mokiniais mažiau (pagal mokinių skaičiaus vidurkį),Rodyti visą konkordanso eilutę
[760] dieninių bendrojo lavinimo mokyklų mokinių, 1066 mokiniais daugiau, nei 2006 – 2007 m. specialiąsiasRodyti visą konkordanso eilutę
[761] užsienio kalbų (anglų, prancūzų ar vokiečių). Mokiniai privalo mokytis ne mažiau kaip 9 dalykų perRodyti visą konkordanso eilutę
[762] dešimčiai 9 - 12 klasėse moksleivių, o visi mokiniai baigdami mokyklą mokėtų naudotis kompiuteriu.
[763] skatinti kūrybiškumą ir diegti naujoves. visi mokiniai įgytų 2006 m. mokinių ;. Mokytojai ir kitiRodyti visą konkordanso eilutę
[764] bendra tai, kad dėstytojai ir dalis arba visi mokiniai yra fiziškai atskirti vieni nuo kitų. KaipRodyti visą konkordanso eilutę
[765] strategijas, padedančias užtikrinti, kad visi mokiniai sėkmingai baigtų mokyklas. apskritai pradedaRodyti visą konkordanso eilutę
[766] vietų. Pagal Švietimo įstatymą (2003) visi mokiniai turi būti pavežami į mokyklą visuomeniniuRodyti visą konkordanso eilutę
[767] užtikrinimo proceso skaidrumą ir viešumą. - mokiniai ;. Į šį procesą visavertiškai įtraukiamosRodyti visą konkordanso eilutę
[768] teikėjų ratui susidaryti. Joje vartotojai ( mokiniai , studentai, darbuotojai ir kiti) gali rasti
[769] bendrojo lavinimo mokyklų. Joje vartotojai ( mokiniai , studentai, darbuotojai ir kiti) gali rasti
[770] mokymo krūvis – ne didesnis kaip 37 valandos. Mokiniai, baigę mokymą pagal programą, laiko baigiamąjįRodyti visą konkordanso eilutę
[771] pavaduotojai, skyrių vadovai, darbuotojai, vaikai, mokiniai, tėvai (globėjai, rūpintojai), asmenys, baigęRodyti visą konkordanso eilutę
[772] taip pat šią kompetenciją turėtų ugdytis mokiniai jau bendrojo lavinimo etape. „ Mokinys pirmiausiaRodyti visą konkordanso eilutę
[773] mokymąsi bei kryptingąjį meninį ugdymą. Mokiniai gali mokytis pagilintai nuo 5 klasės valstybinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[774] mokyklų nėra valgyklų ar net bufetų, todėl mokiniai negauna karšto maisto. rekonstruoti savivaldybei,Rodyti visą konkordanso eilutę
[775] skaičiaus pasiskirstymas pagal institucijos tipą. Mokiniai. Mokinių, kurie mokėsi pagal profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[776] programos dalis rinktis skirtingose mokyklose. Tiek mokiniai turės lankstesnius būdus įgyti profesinęRodyti visą konkordanso eilutę
[777] Sunku yra suvokti, kur yra tos ribos, kada tie mokiniai jau peržengia ribas. Pradedančiųjų pedagogųRodyti visą konkordanso eilutę
[778] sričių mokytojai, dėstytojai ir testuotojai, mokiniai, bendrojo lavinimo mokyklose besimokantys kalbų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[779] rinktis mokymosi programas ir modulius. Šie mokiniai būtų vežiojami ne tik į mokyklas, esančiasRodyti visą konkordanso eilutę
[780] Kaip programos tikslus ir uždavinius suvokia mokiniai. Analizuojama, kaip institucija, rengdama / įgyvendindamaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins