[721] |
medžiagą ir jau naudojo ją mokymo procese su | mokiniais. | dalyko žinias IKT taikymo galimybėmis (I lygmuo), | |
[722] |
dokumentas apie įvykusį vizitą – susitikimą su | mokiniais. | Išorinės priežastys : pagerina mokymo institucijos | |
[723] |
dalyvumo) komponentą. - atskiras pokalbis su | mokiniais, | jų atstovais ;., savianalizės rengėjai neturėtų | |
[724] |
gebėjimais bendrauti verbaline ir neverbaline kalba su | mokiniais, | jų tėvais, kolegomis ir visuomene. Dailės | |
[725] |
tvarkaraščių racionalumas aptariamas su mokytojais, su | mokiniais. | Kaip organizuojamas praktinis mokymas laboratorijose, | |
[726] |
bendrauti., kurie leidžia iš arčiau susipažinti su | mokiniais, | labiau įsigilinti į jų pasaulį. Komunikacinei | |
[727] |
teikimą, dėstytojų bendravimą su mokiniais, | mokinių | bendravimą tarpusavyje ir sąveiką su mokymosi | |
[728] |
institucijos rengiamiems egzaminams. - diskusijų su | mokiniais, | mokytojais, administracija, darbdaviais ir mokinių | |
[729] |
tėvais. Tai paskatino dar geresnį bendravimą su | mokiniais, | nes viskas buvo aiškiau ir konkrečiau, o tai | |
[730] |
dienoraščiuose nerimauja, kad santykiai su | mokiniais | netaptų per daug familiarūs, nes „ mokiniai | |
[731] |
dienoraščiuose nerimauja, kad santykiai su | mokiniais | netaptų per daug familiarūs, nes „ mokiniai | |
[732] |
mokymo programas. Centras dirba individualiai su | mokiniais, | o taip pat organizuoja viešus seminarus ir paskaitas | |
[733] |
mokymo programas. Centras dirba individualiai su | mokiniais, | o taip pat organizuoja viešus seminarus ir paskaitas | |
[734] |
mokymo programas. Centras dirba individualiai su | mokiniais, | o taip pat organizuoja viešus seminarus ir paskaitas | |
[735] |
jokių žingsnių padedant įmonėms darbui su | mokiniais | parengti praktikos vadovus, apie tai nekalbama | |
[736] |
turi teisę :. Mokinys privalo :. 4) kartu su | mokiniais | planuoti mokymosi tikslus, nešališkai vertinti | |
[737] |
objektyvumo, baimės „ sugadinti santykius su | mokiniais | “ problema. Po semestro ir refleksijos su dešimtokais, | |
[738] |
mokytojui ypač svarbias kategorijas : sąveiką su | mokiniais, | sąveiką su kolegomis (mokytojais), sąveiką | |
[739] |
(mokinių) atskleidimo sistemą. susitikimai su | mokiniais, | siekiant į jaunųjų tyrėjų klubo veiklas | |
[740] |
baigiamąjį kvalifikacijos egzaminą kartu su | mokiniais, | studijuojančiais pagal formalias profesinio | |
[741] |
baigiamąjį kvalifikacijos egzaminą kartu su | mokiniais, | studijuojančiais pagal formalias profesinio | |
[742] |
baigiamąjį kvalifikacijos egzaminą kartu su | mokiniais, | studijuojančiais pagal formalias profesinio | |
[743] |
tėvais. Pradedančiųjų pedagogų sąveika su | mokiniais. | Sunku yra suvokti, kur yra tos ribos, kada tie | |
[744] |
daugiausia dėmesio sutelkiama į sąveiką su | mokiniais, | tačiau vėliau vis didesnę svarbą įgyja pradedančiųjų | |
[745] |
minimas glaudus bendravimas ir bendradarbiavimas su | mokiniais, | tikėjimas jų sėkme. Iš aprašytų situacijų | |
[746] |
per savaitę skiriamos tiesioginiam darbui su | mokiniais | (vaikais) ir 2 valandos per savaitę skiriama | |
[747] |
per savaitę skiriamos tiesioginiam darbui su | mokiniais | (vaikais) ir 2 valandos per savaitę skiriama | |
[748] |
per savaitę skiriama netiesioginiam darbui su | mokiniais | (vaikais). Psichologinės pagalbos paskirtis | |
[749] |
per savaitę skiriama netiesioginiam darbui su | mokiniais | (vaikais). Auklėtojų, dirbančių specialiosiose | |
[750] |
aprašytų situacijų matyti, kad sąveika su | mokiniais | vyksta ne tik pamokų metu, dažnai bendravimas, | |