MOKINYS*

[721] medžiagą ir jau naudojo ją mokymo procese su mokiniais. dalyko žinias IKT taikymo galimybėmis (I lygmuo),Rodyti visą konkordanso eilutę
[722] dokumentas apie įvykusį vizitą – susitikimą su mokiniais. Išorinės priežastys : pagerina mokymo institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[723] dalyvumo) komponentą. - atskiras pokalbis su mokiniais, jų atstovais ;., savianalizės rengėjai neturėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[724] gebėjimais bendrauti verbaline ir neverbaline kalba su mokiniais, jų tėvais, kolegomis ir visuomene. DailėsRodyti visą konkordanso eilutę
[725] tvarkaraščių racionalumas aptariamas su mokytojais, su mokiniais. Kaip organizuojamas praktinis mokymas laboratorijose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[726] bendrauti., kurie leidžia iš arčiau susipažinti su mokiniais, labiau įsigilinti į jų pasaulį. KomunikacineiRodyti visą konkordanso eilutę
[727] teikimą, dėstytojų bendravimą su mokiniais, mokinių bendravimą tarpusavyje ir sąveiką su mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[728] institucijos rengiamiems egzaminams. - diskusijų su mokiniais, mokytojais, administracija, darbdaviais ir mokiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[729] tėvais. Tai paskatino dar geresnį bendravimą su mokiniais, nes viskas buvo aiškiau ir konkrečiau, o taiRodyti visą konkordanso eilutę
[730] dienoraščiuose nerimauja, kad santykiai su mokiniais netaptų per daug familiarūs, nes „ mokiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[731] dienoraščiuose nerimauja, kad santykiai su mokiniais netaptų per daug familiarūs, nes „ mokiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[732] mokymo programas. Centras dirba individualiai su mokiniais, o taip pat organizuoja viešus seminarus ir paskaitasRodyti visą konkordanso eilutę
[733] mokymo programas. Centras dirba individualiai su mokiniais, o taip pat organizuoja viešus seminarus ir paskaitasRodyti visą konkordanso eilutę
[734] mokymo programas. Centras dirba individualiai su mokiniais, o taip pat organizuoja viešus seminarus ir paskaitasRodyti visą konkordanso eilutę
[735] jokių žingsnių padedant įmonėms darbui su mokiniais parengti praktikos vadovus, apie tai nekalbamaRodyti visą konkordanso eilutę
[736] turi teisę :. Mokinys privalo :. 4) kartu su mokiniais planuoti mokymosi tikslus, nešališkai vertintiRodyti visą konkordanso eilutę
[737] objektyvumo, baimės „ sugadinti santykius su mokiniais “ problema. Po semestro ir refleksijos su dešimtokais,Rodyti visą konkordanso eilutę
[738] mokytojui ypač svarbias kategorijas : sąveiką su mokiniais, sąveiką su kolegomis (mokytojais), sąveikąRodyti visą konkordanso eilutę
[739] (mokinių) atskleidimo sistemą. susitikimai su mokiniais, siekiant į jaunųjų tyrėjų klubo veiklasRodyti visą konkordanso eilutę
[740] baigiamąjį kvalifikacijos egzaminą kartu su mokiniais, studijuojančiais pagal formalias profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[741] baigiamąjį kvalifikacijos egzaminą kartu su mokiniais, studijuojančiais pagal formalias profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[742] baigiamąjį kvalifikacijos egzaminą kartu su mokiniais, studijuojančiais pagal formalias profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[743] tėvais. Pradedančiųjų pedagogų sąveika su mokiniais. Sunku yra suvokti, kur yra tos ribos, kada tieRodyti visą konkordanso eilutę
[744] daugiausia dėmesio sutelkiama į sąveiką su mokiniais, tačiau vėliau vis didesnę svarbą įgyja pradedančiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[745] minimas glaudus bendravimas ir bendradarbiavimas su mokiniais, tikėjimas jų sėkme. Iš aprašytų situacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[746] per savaitę skiriamos tiesioginiam darbui su mokiniais (vaikais) ir 2 valandos per savaitę skiriamaRodyti visą konkordanso eilutę
[747] per savaitę skiriamos tiesioginiam darbui su mokiniais (vaikais) ir 2 valandos per savaitę skiriamaRodyti visą konkordanso eilutę
[748] per savaitę skiriama netiesioginiam darbui su mokiniais (vaikais). Psichologinės pagalbos paskirtisRodyti visą konkordanso eilutę
[749] per savaitę skiriama netiesioginiam darbui su mokiniais (vaikais). Auklėtojų, dirbančių specialiosioseRodyti visą konkordanso eilutę
[750] aprašytų situacijų matyti, kad sąveika su mokiniais vyksta ne tik pamokų metu, dažnai bendravimas,Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins