MOKINYS*

[421] šalių, likusiose 17 šalių – sumažėjo. Kiek mokinių mokosi Lietuvos ir kitų ES šalių profesinėseRodyti visą konkordanso eilutę
[422] mokinių, dar po vieną mokyklą kiekvieniems 9000 mokinių ;. kiek mokinių mokosi geresnėmis sąlygomisRodyti visą konkordanso eilutę
[423] mokyklose vidurinio ugdymo (ISCED 3) lygmeniu. Kiek mokinių mokosi Lietuvos ir kitų ES šalių profesinėseRodyti visą konkordanso eilutę
[424] nuolat kintančius darbo rinkos poreikius. Kiek mokinių naudojasi vienu kompiuteriu. Kokie tie metodiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[425] mokyklą metančių jaunuolių skaičių bei kelti mokinių iš migrantų ar socialiai remtinų grupių
[426] simbolinis. Kasdien po kelis ar keliasdešimt mokinių užsuka į Klaipėdos mokslo ir technologijųRodyti visą konkordanso eilutę
[427] „ nubyrėjimo “ dėl nepažangumo kaita. - Mokinių „ nubyrėjimo “ kaita dėl :. Nesakau, kadRodyti visą konkordanso eilutę
[428] faktiškai priimtų, skaičiaus santykio kaita. Mokinių „ nubyrėjimo “ kaita. - Mokinių „ nubyrėjimo
[429] kaita. Mokinių „ nubyrėjimo “ kaita. - Mokinių „ nubyrėjimo “ dėl nepažangumo kaita.
[430] įgyti praktikos metu, ar praktikos metu su mokiniu bendraujama, ar jis konsultuojamas. Ar yra mokinių,
[431] mokiniu bendraujama, ar jis konsultuojamas. Ar yra mokinių, kurie, nebaigę programos, įsidarbina praktikosRodyti visą konkordanso eilutę
[432] Refleksyviam mąstymui svarbus grįžtamasis ryšys iš mokinių, jų tėvų ir kolegų : įvertinama, kaip taikomiRodyti visą konkordanso eilutę
[433] Refleksyviam mąstymui svarbus grįžtamasis ryšys iš mokinių, jų tėvų ir kolegų : įvertinama, kaip taikomiRodyti visą konkordanso eilutę
[434] mokyklos direktoriaus įsakymu išbraukiamas iš mokinių sąrašų. Mokiniai per mokslo metus priimamiRodyti visą konkordanso eilutę
[435] mokyklos direktoriaus įsakymu išbraukiamas iš mokinių sąrašų. Mokiniai per mokslo metus priimamiRodyti visą konkordanso eilutę
[436] mokslą tęsė profesinio mokymo įstaigose.) mokinių siekė įgyti vidurinį išsilavinimą kartuRodyti visą konkordanso eilutę
[437] pagerinimui, mokinių lankomumo užtikrinimui ir mokinių, paliekančių mokyklas, skaičiaus sumažinimui.Rodyti visą konkordanso eilutę
[438] mokiniais, mokytojais, administracija, darbdaviais ir mokinių tėvais ;. - diskutuojant su mokiniais apie mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[439] išnaudoti atsitiktines galimybes, jausti savo ir mokinių tobulėjimą. Edukaciniai, terapiniai gebėjimaiRodyti visą konkordanso eilutę
[440] išnaudoti atsitiktines galimybes, jausti savo ir mokinių tobulėjimą. Dailės pedagogas, taikantis dailėsRodyti visą konkordanso eilutę
[441] studentų su specialiais poreikiais integracija. Mokinių / studentų su specialiais poreikiais integracijaRodyti visą konkordanso eilutę
[442] studentų su specialiais poreikiais integracija ;. Mokinių / studentų su specialiais poreikiais integracija.Rodyti visą konkordanso eilutę
[443] studentų su specialiais poreikiais integracija ; mokinių / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[444] studentų su specialiais poreikiais integracija ; mokinių / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[445] studentų su specialiais poreikiais integracija. Mokinių / studentų su specialiais poreikiais integracija.Rodyti visą konkordanso eilutę
[446] veikti mokyklos savivaldos kitos institucijos ( mokinių , tėvų (globėjų, rūpintojų). Mokyklos bendruomenės
[447] veikti kitos mokyklos savivaldos institucijos ( mokinių , tėvų). Mokyklos bendruomenės nariai gali
[448] burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklų, švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[449] burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, mokytojų, tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklų, švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[450] ti kitos mokyklos savivaldos institucijos ( mokinių , tėvų). Mokyklos bendruomenės nariai gali
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins