[421] |
šalių, likusiose 17 šalių – sumažėjo. Kiek | mokinių | mokosi Lietuvos ir kitų ES šalių profesinėse | |
[422] |
mokinių, dar po vieną mokyklą kiekvieniems 9000 | mokinių | ;. kiek mokinių mokosi geresnėmis sąlygomis | |
[423] |
mokyklose vidurinio ugdymo (ISCED 3) lygmeniu. Kiek | mokinių | mokosi Lietuvos ir kitų ES šalių profesinėse | |
[424] |
nuolat kintančius darbo rinkos poreikius. Kiek | mokinių | naudojasi vienu kompiuteriu. Kokie tie metodiniai | |
[425] |
mokyklą metančių jaunuolių skaičių bei kelti | mokinių | iš migrantų ar socialiai remtinų grupių | |
[426] |
simbolinis. Kasdien po kelis ar keliasdešimt | mokinių | užsuka į Klaipėdos mokslo ir technologijų | |
[427] |
„ nubyrėjimo “ dėl nepažangumo kaita. - | Mokinių | „ nubyrėjimo “ kaita dėl :. Nesakau, kad | |
[428] |
faktiškai priimtų, skaičiaus santykio kaita. | Mokinių | „ nubyrėjimo “ kaita. - Mokinių „ nubyrėjimo | |
[429] |
kaita. Mokinių „ nubyrėjimo “ kaita. - | Mokinių | „ nubyrėjimo “ dėl nepažangumo kaita. | |
[430] |
įgyti praktikos metu, ar praktikos metu su | mokiniu | bendraujama, ar jis konsultuojamas. Ar yra mokinių, | |
[431] |
mokiniu bendraujama, ar jis konsultuojamas. Ar yra | mokinių, | kurie, nebaigę programos, įsidarbina praktikos | |
[432] |
Refleksyviam mąstymui svarbus grįžtamasis ryšys iš | mokinių, | jų tėvų ir kolegų : įvertinama, kaip taikomi | |
[433] |
Refleksyviam mąstymui svarbus grįžtamasis ryšys iš | mokinių, | jų tėvų ir kolegų : įvertinama, kaip taikomi | |
[434] |
mokyklos direktoriaus įsakymu išbraukiamas iš | mokinių | sąrašų. Mokiniai per mokslo metus priimami | |
[435] |
mokyklos direktoriaus įsakymu išbraukiamas iš | mokinių | sąrašų. Mokiniai per mokslo metus priimami | |
[436] |
mokslą tęsė profesinio mokymo įstaigose.) | mokinių | siekė įgyti vidurinį išsilavinimą kartu | |
[437] |
pagerinimui, mokinių lankomumo užtikrinimui ir | mokinių, | paliekančių mokyklas, skaičiaus sumažinimui. | |
[438] |
mokiniais, mokytojais, administracija, darbdaviais ir | mokinių | tėvais ;. - diskutuojant su mokiniais apie mokymo | |
[439] |
išnaudoti atsitiktines galimybes, jausti savo ir | mokinių | tobulėjimą. Edukaciniai, terapiniai gebėjimai | |
[440] |
išnaudoti atsitiktines galimybes, jausti savo ir | mokinių | tobulėjimą. Dailės pedagogas, taikantis dailės | |
[441] |
studentų su specialiais poreikiais integracija. | Mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija | |
[442] |
studentų su specialiais poreikiais integracija ;. | Mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |
[443] |
studentų su specialiais poreikiais integracija ; | mokinių | / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinės | |
[444] |
studentų su specialiais poreikiais integracija ; | mokinių | / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinės | |
[445] |
studentų su specialiais poreikiais integracija. | Mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |
[446] |
veikti mokyklos savivaldos kitos institucijos ( | mokinių | , tėvų (globėjų, rūpintojų). Mokyklos bendruomenės | |
[447] |
veikti kitos mokyklos savivaldos institucijos ( | mokinių | , tėvų). Mokyklos bendruomenės nariai gali | |
[448] |
burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, | mokytojų, | tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklų, švietimo | |
[449] |
burtis į įvairių grupių (mokinių, studentų, | mokytojų, | tėvų (globėjų, rūpintojų), mokyklų, švietimo | |
[450] |
ti kitos mokyklos savivaldos institucijos ( | mokinių | , tėvų). Mokyklos bendruomenės nariai gali | |