MOKINYS*

[391] pavaduotojai, skyrių vadovai, mokytojai, mokiniai, mokinių tėvai (globėjai, rūpintojai). 63 - 2853) mokyklosRodyti visą konkordanso eilutę
[392] galimybė patikrinti savo sukurtų žinių modelius. Mokinių, Pedagogų, Studentų registrams – juridinioRodyti visą konkordanso eilutę
[393] kur minimalus mokinių skaičius yra 3 – 5 mokiniai (priklausomai nuo sutrikimo pobūdžio). Šiems
[394] bendrą veiklą būtų įtraukta bent 3 milijonai mokinių . • Mokiniai, besimokantys mokyklose, teikiančiose
[395] integracija ir jų socialinės atskirties mažinimas ; mokinių / studentų su specialiais poreikiais integracijaRodyti visą konkordanso eilutę
[396] integracija ir jų socialinės atskirties mažinimas ; mokinių / studentų su specialiais poreikiais integracijaRodyti visą konkordanso eilutę
[397] (proc. Per vienerius mokslo metus mažiausiai mokinių nutraukė mokymąsi dieninėse bendrojo lavinimo
[398] mokslo ministerijos vadovų dar yra Karlo Marxo mokinių . Taip pat buvo mokoma baltarusių (138 mokiniai),
[399] socialinę, įmonės ar organizacijos. Maksimalus mokinių skaičius klasėje valstybinės kalbos ar užsienio
[400] vidurinio ugdymo programas 2000 – 2008 m. Mokinių , kurie mokosi profesinio mokymo įstaigose,
[401] virš 1000 mokinių, vienam mokiniui 2007 m. Mokinių, kurie mokosi pagal technologinio profilio irRodyti visą konkordanso eilutę
[402] diegti naujoves. visi mokiniai įgytų 2006 m. mokinių ;. Mokytojai ir kiti mokyklų darbuotojai turi
[403] švietimo sistemai tesudaro 5, 18 % BVP (2003 m. mokinių. • ne mažiau kaip 70 % mokinių, baigiančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[404] mokyklose vidurinio ugdymo (ISCED 3) lygmeniu. Mokinių, kurie mokėsi bendrojo lavinimo ir profesinėseRodyti visą konkordanso eilutę
[405] programas : mokiniai mokosi pasirinktu lygiu, mokinių pasiekimai vertinami pažymiais, jie dalyvauja
[406] pakopų programas, skaičius didėja. Lentelė : Mokinių II ir III pakopos profesinio mokymo programoseRodyti visą konkordanso eilutę
[407] skaičius programos įgyvendinimo laikotarpiu, mokinių „ nubyrėjimo “ tendencijos iki gamybinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[408] skaičius programos įgyvendinimo laikotarpiu, mokinių nubyrėjimo tendencijos iki gamybinės praktikosRodyti visą konkordanso eilutę
[409] pateikite duomenis apie nuotolinio mokymo kursus, mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, mokiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[410] pateikite duomenis apie nuotolinio mokymo kursus, mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, mokiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[411] pasiekimus ir spragas ; analizuoja ir koreguoja mokinių mokymą ir mokymąsi ; rūpinasi, kad mokiniams,Rodyti visą konkordanso eilutę
[412] šalių (100 mokinių tenka 5, 9 kompiuterio). mokinių turi kompiuterius namuose. Veikianti egzaminųRodyti visą konkordanso eilutę
[413] ;. Mokinių skaičius ; mokytojų skaičius ; mokinių - mokytojų santykis ; mokyklų pasiskirstymas
[414] sutrikusios komunikacijos mokinius) į bendrą klasės mokinių skaičių įtraukiami taikant koeficientą 2Rodyti visą konkordanso eilutę
[415] įvertinimus, keliami į aukštesnę klasę. Mokinių, po papildomų darbų turinčių nepatenkinamusRodyti visą konkordanso eilutę
[416] strategijas, palyginti savo požiūrį su kitų mokinių / studentų požiūriais, integruoti išoriniusRodyti visą konkordanso eilutę
[417] įgyvendinimui. Dėl kokių priežasčių kito mokinių skaičius programos įgyvendinimo laikotarpiu,Rodyti visą konkordanso eilutę
[418] įgyvendinimui. Dėl kokių priežasčių kito mokinių skaičius programos įgyvendinimo laikotarpiu,Rodyti visą konkordanso eilutę
[419] praktikos atlikimas bei pateikti duomenis, kiek mokinių kiekviena įmonė sutinka priimti šiai praktikaiRodyti visą konkordanso eilutę
[420] mokymo programas, tiek ir mokant mokinius. - kiek mokinių mokosi Lietuvos ir kitų ES šalių profesinėseRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins