[301] |
individualus darbas su mokiniu, savarankiškas | mokinių | darbas, egzaminai, mokymosi krūviai), vykdomos | |
[302] |
ir pilietybę ; vaikų skaičius klasėse ; | mokinių | - mokytojų santykis ;. Mokinių skaičius ; | |
[303] |
fiksuoja ir matuoja šiuos teisingumo rodiklius : | mokinių | / studentų pasiskirstymas pagal lytį, studijų | |
[304] |
“, siekiant geresnių mokyklos rodiklių. | Mokinių | , studentų, mokytojų, dėstytojų, kurie gavo | |
[305] |
gausėja antrosios sveikatos grupės „ rizikos “ | mokinių. | Dalyje šalies mokyklų nėra valgyklų ar net | |
[306] |
(gimęs / usi Švedijoje ar už jos ribų) ; | mokinių | skaičius pagal mokymo dalykus ir programas ; | |
[307] |
(gimęs / usi Švedijoje ar už jos ribų) ; | mokinių | skaičius pagal mokymo dalykus ir programas ; | |
[308] |
bendruomenės kūrimuisi ir augimui. Rezultatas – | mokinių | / studentų žinių, įgūdžių, pažangos | |
[309] |
kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių, | mokinių, | studentų, pedagogų registrus, steigia ir tvarko | |
[310] |
organizavimas ir pan. Taip pat susitarta remti | mokinių, | dėstytojų ir administracijos darbuotojų mainus | |
[311] |
programose, 7786 – profesinio mokymo programose). | mokinių | . pradžioje veikė 582 pagrindinės mokyklos, | |
[312] |
ir žinių naudotis nemokamomis programomis. | mokinių | visiškai neturi IKT taikymo įgūdžių (ES | |
[313] |
pagal šios pakopos profesinio mokymo programas. | Mokinių | šiose programose amžius yra nuo 15 / 16 iki | |
[314] |
studentų. Daugiausia – 12, 8 procento – | mokinių | pasitraukė iš profesinių mokyklų. pasiekti | |
[315] |
rengimo programas (ISCED 2), dalis, procentais. | Mokinių, | kurie mokosi pagal profesinio mokymo programas | |
[316] |
pripažįstamą kvalifikaciją, dalis procentais. | Mokinių, | mokytojų, dėstytojų, kurie gavo neformaliojo | |
[317] |
programos baigimo pažymėjimus, dalis procentais. | Mokinių | , mokytojų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo | |
[318] |
Slovakijoje, mažiausiai (mažiau nei 30 proc., | mokinių, | dalyvavusių ISCED 3 lygmens profesiniame mokyme, | |
[319] |
lygmenų akredituotas ugdymo programas, dalis, proc. | Mokinių, | kurie mokosi pagal technologinio profilio ir | |
[320] |
lygmenų akredituotas ugdymo programas, dalis, proc. | Mokinių, | kurie mokosi pagal technologinio profilio ir | |
[321] |
rengimo programas (ISCED 3 lygmens), dalis, proc. | Mokinių, | pasiekusių ne aukštesnį kaip I lygmenį pagal | |
[322] |
rengimo programas (ISCED 3 lygmens), dalis, proc. | Mokinių, | pasiekusių ne aukštesnį kaip I lygmenį pagal | |
[323] |
vidurinio ugdymo programą baigusiais (proc. | Mokinių, | po vidurinio ugdymo programos išlaikančių | |
[324] |
kurie mokėsi specialiosiose mokyklose 80 proc. | Mokinių | / studentų judėjimas ir mainai. Jie nustato | |
[325] |
aukštesnio išsilavinimo. Mokinys turi teisę :. | Mokinys | privalo :. Mokinių kitos teisės ir pareigos | |
[326] |
bendrojo ugdymo rezultatus, kokybę ir prieinamumą. | Mokinių, | tėvų, socialinių partnerių, politikų ir | |
[327] |
nuolat su priekaištais, ir viską rėžia prie | mokinių, | kartais net tiesiog pradaro pamokos metu duris | |
[328] |
srityje, įskaitant studentų, praktikantų, | mokinių | , mokytojų, tėvų ir besimokančių suaugusiųjų | |
[329] |
turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, | mokinių, | kuriems nustatyta disleksija (specifinis gebėjimo | |
[330] |
mokinius, turinčius specialių ugdymo poreikių. | Mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |