MOKINYS*

[301] individualus darbas su mokiniu, savarankiškas mokinių darbas, egzaminai, mokymosi krūviai), vykdomosRodyti visą konkordanso eilutę
[302] ir pilietybę ; vaikų skaičius klasėse ; mokinių - mokytojų santykis ;. Mokinių skaičius ;
[303] fiksuoja ir matuoja šiuos teisingumo rodiklius : mokinių / studentų pasiskirstymas pagal lytį, studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[304] “, siekiant geresnių mokyklos rodiklių. Mokinių , studentų, mokytojų, dėstytojų, kurie gavo
[305] gausėja antrosios sveikatos grupės „ rizikos “ mokinių. Dalyje šalies mokyklų nėra valgyklų ar netRodyti visą konkordanso eilutę
[306] (gimęs / usi Švedijoje ar už jos ribų) ; mokinių skaičius pagal mokymo dalykus ir programas ;Rodyti visą konkordanso eilutę
[307] (gimęs / usi Švedijoje ar už jos ribų) ; mokinių skaičius pagal mokymo dalykus ir programas ;Rodyti visą konkordanso eilutę
[308] bendruomenės kūrimuisi ir augimui. Rezultatas – mokinių / studentų žinių, įgūdžių, pažangos
[309] kvalifikacijos tobulinimo programų ir renginių, mokinių, studentų, pedagogų registrus, steigia ir tvarkoRodyti visą konkordanso eilutę
[310] organizavimas ir pan. Taip pat susitarta remti mokinių, dėstytojų ir administracijos darbuotojų mainusRodyti visą konkordanso eilutę
[311] programose, 7786 – profesinio mokymo programose). mokinių . pradžioje veikė 582 pagrindinės mokyklos,
[312] ir žinių naudotis nemokamomis programomis. mokinių visiškai neturi IKT taikymo įgūdžių (ESRodyti visą konkordanso eilutę
[313] pagal šios pakopos profesinio mokymo programas. Mokinių šiose programose amžius yra nuo 15 / 16 iki
[314] studentų. Daugiausia – 12, 8 procento – mokinių pasitraukė iš profesinių mokyklų. pasiektiRodyti visą konkordanso eilutę
[315] rengimo programas (ISCED 2), dalis, procentais. Mokinių, kurie mokosi pagal profesinio mokymo programasRodyti visą konkordanso eilutę
[316] pripažįstamą kvalifikaciją, dalis procentais. Mokinių, mokytojų, dėstytojų, kurie gavo neformaliojoRodyti visą konkordanso eilutę
[317] programos baigimo pažymėjimus, dalis procentais. Mokinių , mokytojų, kurie mokėsi pagal formaliojo švietimo
[318] Slovakijoje, mažiausiai (mažiau nei 30 proc., mokinių, dalyvavusių ISCED 3 lygmens profesiniame mokyme,Rodyti visą konkordanso eilutę
[319] lygmenų akredituotas ugdymo programas, dalis, proc. Mokinių, kurie mokosi pagal technologinio profilio irRodyti visą konkordanso eilutę
[320] lygmenų akredituotas ugdymo programas, dalis, proc. Mokinių, kurie mokosi pagal technologinio profilio irRodyti visą konkordanso eilutę
[321] rengimo programas (ISCED 3 lygmens), dalis, proc. Mokinių, pasiekusių ne aukštesnį kaip I lygmenį pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[322] rengimo programas (ISCED 3 lygmens), dalis, proc. Mokinių, pasiekusių ne aukštesnį kaip I lygmenį pagalRodyti visą konkordanso eilutę
[323] vidurinio ugdymo programą baigusiais (proc. Mokinių, po vidurinio ugdymo programos išlaikančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[324] kurie mokėsi specialiosiose mokyklose 80 proc. Mokinių / studentų judėjimas ir mainai. Jie nustatoRodyti visą konkordanso eilutę
[325] aukštesnio išsilavinimo. Mokinys turi teisę :. Mokinys privalo :. Mokinių kitos teisės ir pareigosRodyti visą konkordanso eilutę
[326] bendrojo ugdymo rezultatus, kokybę ir prieinamumą. Mokinių, tėvų, socialinių partnerių, politikų irRodyti visą konkordanso eilutę
[327] nuolat su priekaištais, ir viską rėžia prie mokinių, kartais net tiesiog pradaro pamokos metu durisRodyti visą konkordanso eilutę
[328] srityje, įskaitant studentų, praktikantų, mokinių , mokytojų, tėvų ir besimokančių suaugusiųjų
[329] turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, mokinių, kuriems nustatyta disleksija (specifinis gebėjimoRodyti visą konkordanso eilutę
[330] mokinius, turinčius specialių ugdymo poreikių. Mokinių / studentų su specialiais poreikiais integracija.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins