[271] |
(resursų paskirstymo lygybė, segregacija tarp | mokinių, | mokyklos aplinkos ir mokytojų kokybė) bei „ | |
[272] |
dorais žmonėmis reikia pastovaus dialogo tarp | mokinių, | mokytojų ir, be abejo, tėvų, nes nemažai | |
[273] |
programas vidutiniškai mokėsi 580 mokinių. Tarp | mokinių | ši nuostata priimtina ir plačiai paplitusi. | |
[274] |
priežiūrą vykdo įstaigos taryba, pedagogų taryba, | mokinių, | tėvų komitetai, klasių savivaldos institucijos | |
[275] |
Kelpšos konservatorijoje mokosi apie du šimtus | mokinių, | kitose – šiek tiek mažiau. „ Dabartinės | |
[276] |
mokinius, suvokti šios įgūdžių grupės svarbą. | Mokinių | , kurie mokosi pagal profesinio rengimo programas | |
[277] |
kritinis mąstymas, gebėjimas aiškiai suvokti | mokinių | / studentų bendruomenės normas ir ribas, kūrybingumas, | |
[278] |
Dažnai negebėjimas įtraukti „ sunkių “ | mokinių | į bendrą veiklą pradedančiajam mokytojui | |
[279] |
apklausas, kai kuriose profesinėse mokyklose | mokinių | veiklą bandoma suaktyvinti sukuriant mokinių | |
[280] |
sąveiką su mokyklos administracija ir sąveiką su | mokinių | tėvais. Pradedančiųjų pedagogų sąveika | |
[281] |
sprendimus. Šio proceso metu mokytojas stebi | mokinių | mokymąsi, komentuoja, aptaria, skatina pačius | |
[282] |
įgyvendindama programą, atsižvelgia į skirtingus | mokinių | poreikius, kokią paramą teikia turintiems negalią, | |
[283] |
įgyvendindama programą, atsižvelgia į skirtingus | mokinių | poreikius, kokią paramą teikia turintiems negalią, | |
[284] |
mokinių ir jaunimo organizacijos, kurios skatina | mokinių, | studentų dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą, | |
[285] |
dalyvavę ugdymo karjerai veiklose (skaičius). | Mokinių, | dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalis | |
[286] |
dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, skaičius. | Mokinių, | kurie mokėsi pagal profesinio mokymo programas, | |
[287] |
dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, skaičius. | Mokinių, | kurie mokosi pagal Tarptautinės standartizuotos | |
[288] |
skaičius ; bendros išlaidos ; išlaidos vienam | mokiniui | ; vaikų skaičius ; grupių dydis ; mokytojų | |
[289] |
tenkantis vienai mokyklai ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis ; grupių dydis. Vidurinių | |
[290] |
klasėse ; mokinių - mokytojų santykis ;. | Mokinių | skaičius ; mokytojų skaičius ; mokinių - | |
[291] |
tenkantis vienai mokyklai ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis ; grupių dydis. Bendrojo | |
[292] |
mokymo lygį ir programas ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis ; grupių dydis. Mokymo | |
[293] |
skaičius ; grupių dydis ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis (detalesnė informacija | |
[294] |
skaičius tenkantis mokyklai ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis. Suaugusių mokymo centrų | |
[295] |
skaičius, tenkantis mokyklai ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis ; grupių dydis ; kai kalbama | |
[296] |
skaičius, tenkantis mokyklai ; mokytojų skaičius ; | mokinių | / mokytojų santykis ; grupių dydis ; kai kalbama | |
[297] |
vienam vaikui / mokiniui ; mokinių skaičius, | mokinių | skaičius tenkantis vienai mokyklai ; mokytojų | |
[298] |
vienam vaikui / mokiniui ; mokinių skaičius, | mokinių | skaičius tenkantis vienai mokyklai ; mokytojų | |
[299] |
mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, | mokinių | atsiliepimus apie nuotolinį mokymą. Mokinių | |
[300] |
mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, | mokinių | atsiliepimus apie nuotolinį mokymą. Mokinių | |