MOKINYS*

[271] (resursų paskirstymo lygybė, segregacija tarp mokinių, mokyklos aplinkos ir mokytojų kokybė) bei „Rodyti visą konkordanso eilutę
[272] dorais žmonėmis reikia pastovaus dialogo tarp mokinių, mokytojų ir, be abejo, tėvų, nes nemažaiRodyti visą konkordanso eilutę
[273] programas vidutiniškai mokėsi 580 mokinių. Tarp mokinių ši nuostata priimtina ir plačiai paplitusi.Rodyti visą konkordanso eilutę
[274] priežiūrą vykdo įstaigos taryba, pedagogų taryba, mokinių, tėvų komitetai, klasių savivaldos institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[275] Kelpšos konservatorijoje mokosi apie du šimtus mokinių, kitose – šiek tiek mažiau. „ DabartinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[276] mokinius, suvokti šios įgūdžių grupės svarbą. Mokinių , kurie mokosi pagal profesinio rengimo programas
[277] kritinis mąstymas, gebėjimas aiškiai suvokti mokinių / studentų bendruomenės normas ir ribas, kūrybingumas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[278] Dažnai negebėjimas įtraukti „ sunkių “ mokinių į bendrą veiklą pradedančiajam mokytojuiRodyti visą konkordanso eilutę
[279] apklausas, kai kuriose profesinėse mokyklose mokinių veiklą bandoma suaktyvinti sukuriant mokinių
[280] sąveiką su mokyklos administracija ir sąveiką su mokinių tėvais. Pradedančiųjų pedagogų sąveikaRodyti visą konkordanso eilutę
[281] sprendimus. Šio proceso metu mokytojas stebi mokinių mokymąsi, komentuoja, aptaria, skatina pačiusRodyti visą konkordanso eilutę
[282] įgyvendindama programą, atsižvelgia į skirtingus mokinių poreikius, kokią paramą teikia turintiems negalią,Rodyti visą konkordanso eilutę
[283] įgyvendindama programą, atsižvelgia į skirtingus mokinių poreikius, kokią paramą teikia turintiems negalią,Rodyti visą konkordanso eilutę
[284] mokinių ir jaunimo organizacijos, kurios skatina mokinių, studentų dorovinį, tautinį, pilietinį sąmoningumą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[285] dalyvavę ugdymo karjerai veiklose (skaičius). Mokinių, dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, dalisRodyti visą konkordanso eilutę
[286] dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, skaičius. Mokinių, kurie mokėsi pagal profesinio mokymo programas,Rodyti visą konkordanso eilutę
[287] dalyvavusių ugdymo karjerai veiklose, skaičius. Mokinių, kurie mokosi pagal Tarptautinės standartizuotosRodyti visą konkordanso eilutę
[288] skaičius ; bendros išlaidos ; išlaidos vienam mokiniui ; vaikų skaičius ; grupių dydis ; mokytojų
[289] tenkantis vienai mokyklai ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis ; grupių dydis. ViduriniųRodyti visą konkordanso eilutę
[290] klasėse ; mokinių - mokytojų santykis ;. Mokinių skaičius ; mokytojų skaičius ; mokinių -
[291] tenkantis vienai mokyklai ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis ; grupių dydis. BendrojoRodyti visą konkordanso eilutę
[292] mokymo lygį ir programas ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis ; grupių dydis. MokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[293] skaičius ; grupių dydis ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis (detalesnė informacija
[294] skaičius tenkantis mokyklai ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis. Suaugusių mokymo centrųRodyti visą konkordanso eilutę
[295] skaičius, tenkantis mokyklai ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis ; grupių dydis ; kai kalbamaRodyti visą konkordanso eilutę
[296] skaičius, tenkantis mokyklai ; mokytojų skaičius ; mokinių / mokytojų santykis ; grupių dydis ; kai kalbamaRodyti visą konkordanso eilutę
[297] vienam vaikui / mokiniui ; mokinių skaičius, mokinių skaičius tenkantis vienai mokyklai ; mokytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[298] vienam vaikui / mokiniui ; mokinių skaičius, mokinių skaičius tenkantis vienai mokyklai ; mokytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[299] mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, mokinių atsiliepimus apie nuotolinį mokymą. MokiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[300] mokinių, baigusių šiuos kursus, skaičių, mokinių atsiliepimus apie nuotolinį mokymą. MokiniųRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins