[241] |
savaitinis krūvis gali siekti ir 40 valandų. „ | Mokinių | pažangos ir pasiekimų vertinimo sampratoje | |
[242] |
prieinamumą tam tikrų socialinių grupių vaikams. | Mokinių, | po vidurinio ugdymo programos išlaikančių | |
[243] |
kt.) poreikius ir lūkesčius. • užtikrinti | mokinių, | jų tėvų, darbdavių, visuomenės, suinteresuotos | |
[244] |
dėmesį skiria mokyklų saugumui užtikrinti, | mokinių | su specialiais poreikiais mokymosi sąlygų | |
[245] |
suaugusiųjų tęstinio mokymo užtikrinimas, | mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |
[246] |
suaugusiųjų tęstinio mokymo užtikrinimas, | mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |
[247] |
suaugusiųjų tęstinio mokymo užtikrinimas, | mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |
[248] |
suaugusiųjų tęstinio mokymo užtikrinimas, | mokinių | / studentų su specialiais poreikiais integracija. | |
[249] |
ypatumus, mokyklos paskirtį ir uždavinius, | mokinių, | jų tėvų ir pedagogų teises ir pareigas, valdymo | |
[250] |
pažymėjimas. Profesinės mokyklos yra atsakingos už | mokinių, | norinčių įteisinti ankstesnį mokymąsi, konsultavimą | |
[251] |
organizuota auklėjamojo darbo sistema, skirta ugdyti | mokinių | profesiniam kryptingumui, sugebėjimui sąmoningai | |
[252] |
proceso). Analizuojama, kokią įtaką turėjo | mokinių | „ nubyrėjimas “ programos įgyvendinimui. | |
[253] |
galimybėmis siekiant gilesnės mokymosi motyvacijos. | Mokinių | nubyrėjimas (iškritimas iš mokymo proceso). | |
[254] |
faktines mokymo ir apgyvendinimo išlaidas tų | mokinių, | kurie nutraukė mokymo sutartį ne dėl mokymo | |
[255] |
:. Laisvajam mokytojui neleidžiama ugdyti tų | mokinių, | kuriuos jis ugdo mokykloje pagal to paties dalyko | |
[256] |
(mokinių) atskleidimo sistemą. susitikimai su | mokiniais, | siekiant į jaunųjų tyrėjų klubo veiklas | |
[257] |
todėl pirmenybė teikiama šiems tikslams : | mokinių | / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinės | |
[258] |
švietimo sistema pirmenybę teikia šiems tikslams : | mokinių | / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinės | |
[259] |
todėl pirmenybė teikiama šiems tikslams : | mokinių | / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinės | |
[260] |
švietimo sistema pirmenybę teikia šiems tikslams : | mokinių | / studentų iš nepasiturinčių šeimų socialinės | |
[261] |
:. Jei būtų mokymasis mokamas, nebūtų tiek | mokinių. | Tad tiek patys besimokantieji, tiek centrų vadovai | |
[262] |
poreikius. - Bendruomenės (personalo, tėvų, | mokinių | ) dalyvavimas planuojant mokyklos veiklą. - | |
[263] |
pagal lytį, socialinę padėtį, tautybę, | mokinių | , jų tėvų) ir kt.. Tuo tarpu nemokamas maitinimas | |
[264] |
klasei po 40 mokyklų. vykdyti 4 tarptautiniai | mokinių | pasiekimų tyrimai : PISA 2006 pagrindinis tyrimas | |
[265] |
vidurinį išsilavinimą. vykdyti 4 tarptautiniai | mokinių | pasiekimų tyrimai : PISA 2006 pagrindinis tyrimas | |
[266] |
bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos Tarptautinės | mokinių | vertinimo programos (toliau vadinama - OECD PISA) | |
[267] |
bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos Tarptautinės | mokinių | vertinimo programos (toliau vadinama - OECD PISA) | |
[268] |
mokyklos gyvenimo “ kokybė (santykio tarp | mokinių | ir mokytojų kokybė, teisingas mokymosi rezultatų | |
[269] |
gerinančias minėtų gebėjimų ugdymą ir tarp | mokinių, | ir tarp pedagogų ;. Ją pasirinko 783 mokiniai | |
[270] |
vertinimas). Mokymosi karjeros nelygybės tarp | mokinių, | kurių pasiekimai buvo vienodi po vienerių ar | |