KVALIFIKACINIS LAIPSNIS

[631] institucijų (suteikiančių aukštojo mokslo kvalifikacinius laipsnius: asocijuotą, bakalauro, magistro, daktaro irRodyti visą konkordanso eilutę
[632] nereiškia, kad pripažįstant aukštojo mokslo kvalifikacinius laipsnius ir kvalifikacijas dokumentuose galima atsisakytiRodyti visą konkordanso eilutę
[633] atskira studijų, suteikiančių aukštojo mokslo kvalifikacinius laipsnius, teikimo forma, Norvegijos aukštosiose mokykloseRodyti visą konkordanso eilutę
[634] atskira studijų, suteikiančių aukštojo mokslo kvalifikacinius laipsnius, teikimo forma, Norvegijos aukštosiose mokykloseRodyti visą konkordanso eilutę
[635] psichologijos bakalauro ir psichologijos magistro kvalifikacinius laipsnius arba psichologo kvalifikaciją (specialybę),Rodyti visą konkordanso eilutę
[636] šalys taip pat įvedė bakalauro ir magistro kvalifikacinius laipsnius. Švedijoje nacionaliniai laipsniai išverstiRodyti visą konkordanso eilutę
[637] aukštojo mokslo sistemą, bakalauro/magistro kvalifikacinius laipsnius taiko ir profesiniam (neuniversitetiniam) aukštajamRodyti visą konkordanso eilutę
[638] programų, suteikiančių bendrus (jungtinius) kvalifikacinius laipsnius; - Aktyvinti veiklą su partneriais Vidurio irRodyti visą konkordanso eilutę
[639] vadyba), • orientacija į dvigubus arba jungtinius kvalifikacinius laipsnius, • orientacija būti naudojamoms vietinių dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[640] programų, suteikiančių bendrus (jungtinius) kvalifikacinius laipsnius Parengta ir vykdoma bendra Tarptautinės teisėsRodyti visą konkordanso eilutę
[641] nutarimo 1.2 punkte nurodytame sąraše įrašytus kvalifikacinius laipsnius. 2.2. Studijų kryptis sudaro šakos – smulkesnisRodyti visą konkordanso eilutę
[642] viena kitos aukštojo mokslo sistemų diplomus ir kvalifikacinius laipsnius. 2. Įgaliotos Susitariančiųjų Šalių institucijosRodyti visą konkordanso eilutę
[643] Vyriausybės buvo patvirtintas. Jis nurodo ir kvalifikacinius laipsnius bei profesines kvalifikacijas, kurios įgyjamosRodyti visą konkordanso eilutę
[644] galima pastebėti augančią kvalifikacijas ir kvalifikacinius laipsnius, jų projektavimą, įgijimą, studijų rezultatųRodyti visą konkordanso eilutę
[645] mokslo institucijų teikiamas kvalifikacijas ir kvalifikacinius laipsnius pakopoms, kurios yra apibrėžtos pagal specifiniusRodyti visą konkordanso eilutę
[646] magistro tezėmis), patvirtinančiais įgytus kvalifikacinius laipsnius ir profesines kvalifikacijas. Išvados ir rekomendacijos:Rodyti visą konkordanso eilutę
[647] turinio palyginamumą, kuriant ir teikiant bendrus kvalifikacinius laipsnius. 11. Didinti „akademinių" ir „profesinių"Rodyti visą konkordanso eilutę
[648] kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų bei kvalifikacinius laipsnius ir kvalifikacijas sudarančių studijų rezultatųRodyti visą konkordanso eilutę
[649] kolegijų ir universitetų teikiamus bakalaurų kvalifikacinius laipsnius. Septintasis kvalifikacijų lygmuo atitinka magistroRodyti visą konkordanso eilutę
[650] apibūdinantis žodis, jis be galo svarbus ir kalbant apie kvalifikacinius laipsnius suteikiančias programas. Kokybės užtikrinimasRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins