[571] |
mokslo studijų pakopų (Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sąrangos) aprašų struktūrą būtina vadovautis | |
[572] |
sąrangai palengvintų Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | susiejimą ir priskyrimą Europos aukštojo mokslo | |
[573] |
sistemomis. 2. Pritaikyti bendrą, bet lanksčią | kvalifikacinių laipsnių | struktūrą. Pabrėžiama, kad modelis 3+2+3 | |
[574] |
išsilavinimas sistemą; profesinių kvalifikacijų, | kvalifikacinių laipsnių | ir mokslo laipsnių įgijimo aukštosiose mokyklose | |
[575] |
vertinimo, įregistravimo, vykdymo ir jungtinių | kvalifikacinių laipsnių | teikimo reikalavimus. 2. Šiame teisės akte | |
[576] |
laipsnių sistema ir absolventų įsidarbinimas, | kvalifikacinių laipsnių | ir studijų laikotarpių pripažinimas, visų | |
[577] |
“rinka”, kurioje savo poreikius gali tenkinti ir | kvalifikacinių laipsnių | ar profesinių kvalifikacijų siekiantys studentai, | |
[578] |
geresnio studijų krypties kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | atitikimo darbo rinkos ir aukštojo mokslo sistemos | |
[579] |
studijų pakopų sistemą, kokybės užtikrinimą ir | kvalifikacinių laipsnių | bei studijų laikotarpių pripažinimą. Ypatingą | |
[580] |
šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | lygmens vertinimo scenarijus tinkamiausias tuomet, | |
[581] |
šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | lygmens vertinimo scenarijus naudotinas tuomet, | |
[582] |
profesinių ir akademinių kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | lygmenų aprašymui. 2. Struktūra užtikrina | |
[583] |
profesinių ir akademinių kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | lygmenų aprašymui. Aprašų struktūros pritaikymo | |
[584] |
vertinimas ir reklama. § Programos trukmė ir | kvalifikacinių laipsnių | pagrindimas. § Skundai, patenkantys tiesiai | |
[585] |
studijų programų teikiamų kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | pakopas rengiant tarpkryptines, jungtines ir | |
[586] |
tai, kad sąrangoje nurodyti kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | pakopų kriterijai yra tik priemonė nustatyti, | |
[587] |
sąrangą aukštajam mokslui. Kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | palyginamumas ir suderinamumas tampa vienu reikšmingiausių | |
[588] |
būtina vadovautis europiniais kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | palyginimo instrumentais (Europos kvalifikacijų | |
[589] |
mokslo displomuose ir kituose kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | pripažinimo dokumentuose. Šioje srityje Lietuvos | |
[590] |
šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | pripažinimui, galimi keli taikymo scenarijai: | |
[591] |
kvalifikacijomis užtikrinimas. Kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | priskyrimas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[592] |
išlieka poreikis kurti atskirą kvalifikacijų ir | kvalifikacinių laipsnių | sąrangą aukštajam mokslui. Kvalifikacijų | |
[593] |
STUDIJOS AUKŠTOSIOSE MOKYKLOSE, SĄRAŠO IR | KVALIFIKACINIŲ LAIPSNIŲ | SĄRAŠO PATVIRTINIMO 2009 m. gruodžio 23 d. | |
[594] |
gyvenimą Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje. II. | KVALIFIKACINIŲ LAIPSNIŲ | ĮGIJIMAS IR TOLESNIO MOKYMOSI GALIMYBĖS 3. | |
[595] |
laipsnių ir kvalifikacijų įgijimui, įgytų | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų teikiamas tolesnio mokymosi, | |
[596] |
kompetencijų pripažinimas siekiant formalių | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų. Plėtotinos nuotolinės studijos | |
[597] |
iki 2005 m. pradėti įgyvendinti dvipakopę | kvalifikacinių laipsnių | struktūrą. Šiame kontekste jie taipogi apsiėmė | |
[598] |
jungtinių studijų programų, jungtinių ir dvigubų | kvalifikacinių laipsnių | plėtra, visuotinės kultūros dalykų įtraukimu | |
[599] |
studijų rezultatų vertinimą ir kvalifikacijų bei | kvalifikacinių laipsnių | pripažinimą koordinuojančių ir reguliuojančių | |
[600] |
kvalifikacijos reikalavimus, o profesinio bakalauro | kvalifikacinių laipsnių | atžvilgiu jie taikomi tiek, kiek neprieštarauja | |