KVALIFIKACINIS LAIPSNIS

[571] mokslo studijų pakopų (Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sąrangos) aprašų struktūrą būtina vadovautisRodyti visą konkordanso eilutę
[572] sąrangai palengvintų Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių susiejimą ir priskyrimą Europos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[573] sistemomis. 2. Pritaikyti bendrą, bet lanksčią kvalifikacinių laipsnių struktūrą. Pabrėžiama, kad modelis 3+2+3Rodyti visą konkordanso eilutę
[574] išsilavinimas sistemą; profesinių kvalifikacijų, kvalifikacinių laipsnių ir mokslo laipsnių įgijimo aukštosiose mokykloseRodyti visą konkordanso eilutę
[575] vertinimo, įregistravimo, vykdymo ir jungtinių kvalifikacinių laipsnių teikimo reikalavimus. 2. Šiame teisės akteRodyti visą konkordanso eilutę
[576] laipsnių sistema ir absolventų įsidarbinimas, kvalifikacinių laipsnių ir studijų laikotarpių pripažinimas, visųRodyti visą konkordanso eilutę
[577] “rinka”, kurioje savo poreikius gali tenkinti ir kvalifikacinių laipsnių ar profesinių kvalifikacijų siekiantys studentai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[578] geresnio studijų krypties kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių atitikimo darbo rinkos ir aukštojo mokslo sistemosRodyti visą konkordanso eilutę
[579] studijų pakopų sistemą, kokybės užtikrinimą ir kvalifikacinių laipsnių bei studijų laikotarpių pripažinimą. YpatingąRodyti visą konkordanso eilutę
[580] šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių lygmens vertinimo scenarijus tinkamiausias tuomet,Rodyti visą konkordanso eilutę
[581] šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių lygmens vertinimo scenarijus naudotinas tuomet,Rodyti visą konkordanso eilutę
[582] profesinių ir akademinių kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių lygmenų aprašymui. 2. Struktūra užtikrinaRodyti visą konkordanso eilutę
[583] profesinių ir akademinių kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių lygmenų aprašymui. Aprašų struktūros pritaikymoRodyti visą konkordanso eilutę
[584] vertinimas ir reklama. § Programos trukmė ir kvalifikacinių laipsnių pagrindimas. § Skundai, patenkantys tiesiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[585] studijų programų teikiamų kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių pakopas rengiant tarpkryptines, jungtines irRodyti visą konkordanso eilutę
[586] tai, kad sąrangoje nurodyti kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių pakopų kriterijai yra tik priemonė nustatyti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[587] sąrangą aukštajam mokslui. Kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių palyginamumas ir suderinamumas tampa vienu reikšmingiausiųRodyti visą konkordanso eilutę
[588] būtina vadovautis europiniais kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių palyginimo instrumentais (Europos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[589] mokslo displomuose ir kituose kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių pripažinimo dokumentuose. Šioje srityje LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[590] šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių pripažinimui, galimi keli taikymo scenarijai:Rodyti visą konkordanso eilutę
[591] kvalifikacijomis užtikrinimas. Kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių priskyrimas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[592] išlieka poreikis kurti atskirą kvalifikacijų ir kvalifikacinių laipsnių sąrangą aukštajam mokslui. KvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[593] STUDIJOS AUKŠTOSIOSE MOKYKLOSE, SĄRAŠO IR KVALIFIKACINIŲ LAIPSNIŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO 2009 m. gruodžio 23 d.Rodyti visą konkordanso eilutę
[594] gyvenimą Lietuvos aukštojo mokslo sistemoje. II. KVALIFIKACINIŲ LAIPSNIŲ ĮGIJIMAS IR TOLESNIO MOKYMOSI GALIMYBĖS 3.Rodyti visą konkordanso eilutę
[595] laipsnių ir kvalifikacijų įgijimui, įgytų kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų teikiamas tolesnio mokymosi,Rodyti visą konkordanso eilutę
[596] kompetencijų pripažinimas siekiant formalių kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų. Plėtotinos nuotolinės studijosRodyti visą konkordanso eilutę
[597] iki 2005 m. pradėti įgyvendinti dvipakopę kvalifikacinių laipsnių struktūrą. Šiame kontekste jie taipogi apsiėmėRodyti visą konkordanso eilutę
[598] jungtinių studijų programų, jungtinių ir dvigubų kvalifikacinių laipsnių plėtra, visuotinės kultūros dalykų įtraukimuRodyti visą konkordanso eilutę
[599] studijų rezultatų vertinimą ir kvalifikacijų bei kvalifikacinių laipsnių pripažinimą koordinuojančių ir reguliuojančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[600] kvalifikacijos reikalavimus, o profesinio bakalauro kvalifikacinių laipsnių atžvilgiu jie taikomi tiek, kiek neprieštaraujaRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins