KVALIFIKACINIS LAIPSNIS

[541] laikomos prestižinėmis ir neteikė patrauklių kvalifikacinių laipsnių. Tačiau tokių studijų poreikis yra labai didelis.Rodyti visą konkordanso eilutę
[542] kūrimas). 2. Aprašų struktūrą galima papildyti kvalifikacinių laipsnių įgijimo ir tolesnių mokymosi galimybių aprašymu.Rodyti visą konkordanso eilutę
[543] proceso charakteristikas ir išryškina panašius kvalifikacinių laipsnių skirstymo į lygmenis kriterijus, kaip ir DublinoRodyti visą konkordanso eilutę
[544] pasirinkimo galimybės, egzaminai ir pan.); - kvalifikacinių laipsnių struktūra, atskirų studijų pakopų trukme,Rodyti visą konkordanso eilutę
[545] Apžvalgoje taip pat turėtų būti paminėta kvalifikacinių laipsnių sistema ir absolventų įsidarbinimas, kvalifikaciniųRodyti visą konkordanso eilutę
[546] kitus aukštojo mokslo komponentus: palyginamų kvalifikacinių laipsnių sistemą, studentų ir dėstytojų mobilumą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[547] • įdiegti lengvai suprantamų ir palyginamų kvalifikacinių laipsnių, taip pat priedų prie diplomų sistemą, kadRodyti visą konkordanso eilutę
[548] kvalifikacijų sąrangos projektas, kuriame yra nurodomos kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų įgijimo ir tolesnio mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[549] viešajame sektoriuje visiškai atitiktų naująją kvalifikacinių laipsnių sistemą. Raginame institucijas ir toliau bendradarbiautiRodyti visą konkordanso eilutę
[550] atspindi tam tikrus specialiuosius aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių bruožus ir aukštojo mokslo lygmenims būdingasRodyti visą konkordanso eilutę
[551] studijuojančius asmenis apie aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų lygmenų keliamus reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[552] kvalifikacijas; 2.2. užtikrinti aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų palyginamumą tarp skirtingųRodyti visą konkordanso eilutę
[553] tarptautiniu mastu. 2.3. užtikrinti aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų nustatymo, įgijimo, vertinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[554] sąrangą. Šiame apraše pateikti aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų lygmenys apibrėžti apibūdinantRodyti visą konkordanso eilutę
[555] studijų kokybės užtikrinimui. 2. Aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų palyginamumo tarp skirtingųRodyti visą konkordanso eilutę
[556] kvalifikacijų sąranga yra vienas iš aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų teisinio pripažinimo instrumentų.Rodyti visą konkordanso eilutę
[557] žinioms, o tai yra itin svarbu aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių lyginimui. Aprašų struktūros pritaikymo trūkumai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[558] labai reikšmingos aprašant aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių lygmenis. 3. Įvertinant tai, lygmens aprašųRodyti visą konkordanso eilutę
[559] aprašų struktūros naudojimas aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių lygmenų aprašams kelia suderinamumo ir priimtinumoRodyti visą konkordanso eilutę
[560] Paprastesnis Lietuvoje teikiamų aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių priskyrimas EKS lygmenims ir jų tarptautinisRodyti visą konkordanso eilutę
[561] struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sandarai galimybės: Galima pasiūlyti šiuosRodyti visą konkordanso eilutę
[562] struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sandarai galimybės: 1. Kompetencijas lygmenųRodyti visą konkordanso eilutę
[563] struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sandarai galimybės: 1. Į žinių aprašą įtrauktiRodyti visą konkordanso eilutę
[564] klasifikacijos adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sandarai galimybės: Iš esmės TUNING kompetencijųRodyti visą konkordanso eilutę
[565] struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sandarai galimybės: 1. Aprašų struktūrąRodyti visą konkordanso eilutę
[566] struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sandarai galimybes. 1. Europos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[567] struktūros naudojimas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sąrangai palengvintų Lietuvos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[568] struktūros pritaikymo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sąrangai teikiamus privalumus, trūkumus irRodyti visą konkordanso eilutę
[569] taikymas gali palengvinti Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sąrangos lygmenų palyginamumą su LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[570] mokslo studijų pakopų (Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacinių laipsnių sąrangos) aprašų struktūros pasirinkimasRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins