[541] |
laikomos prestižinėmis ir neteikė patrauklių | kvalifikacinių laipsnių. | Tačiau tokių studijų poreikis yra labai didelis. | |
[542] |
kūrimas). 2. Aprašų struktūrą galima papildyti | kvalifikacinių laipsnių | įgijimo ir tolesnių mokymosi galimybių aprašymu. | |
[543] |
proceso charakteristikas ir išryškina panašius | kvalifikacinių laipsnių | skirstymo į lygmenis kriterijus, kaip ir Dublino | |
[544] |
pasirinkimo galimybės, egzaminai ir pan.); - | kvalifikacinių laipsnių | struktūra, atskirų studijų pakopų trukme, | |
[545] |
Apžvalgoje taip pat turėtų būti paminėta | kvalifikacinių laipsnių | sistema ir absolventų įsidarbinimas, kvalifikacinių | |
[546] |
kitus aukštojo mokslo komponentus: palyginamų | kvalifikacinių laipsnių | sistemą, studentų ir dėstytojų mobilumą, | |
[547] |
• įdiegti lengvai suprantamų ir palyginamų | kvalifikacinių laipsnių, | taip pat priedų prie diplomų sistemą, kad | |
[548] |
kvalifikacijų sąrangos projektas, kuriame yra nurodomos | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų įgijimo ir tolesnio mokymosi | |
[549] |
viešajame sektoriuje visiškai atitiktų naująją | kvalifikacinių laipsnių | sistemą. Raginame institucijas ir toliau bendradarbiauti | |
[550] |
atspindi tam tikrus specialiuosius aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | bruožus ir aukštojo mokslo lygmenims būdingas | |
[551] |
studijuojančius asmenis apie aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų lygmenų keliamus reikalavimus | |
[552] |
kvalifikacijas; 2.2. užtikrinti aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų palyginamumą tarp skirtingų | |
[553] |
tarptautiniu mastu. 2.3. užtikrinti aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų nustatymo, įgijimo, vertinimo | |
[554] |
sąrangą. Šiame apraše pateikti aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų lygmenys apibrėžti apibūdinant | |
[555] |
studijų kokybės užtikrinimui. 2. Aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų palyginamumo tarp skirtingų | |
[556] |
kvalifikacijų sąranga yra vienas iš aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | ir kvalifikacijų teisinio pripažinimo instrumentų. | |
[557] |
žinioms, o tai yra itin svarbu aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | lyginimui. Aprašų struktūros pritaikymo trūkumai. | |
[558] |
labai reikšmingos aprašant aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | lygmenis. 3. Įvertinant tai, lygmens aprašų | |
[559] |
aprašų struktūros naudojimas aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | lygmenų aprašams kelia suderinamumo ir priimtinumo | |
[560] |
Paprastesnis Lietuvoje teikiamų aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | priskyrimas EKS lygmenims ir jų tarptautinis | |
[561] |
struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sandarai galimybės: Galima pasiūlyti šiuos | |
[562] |
struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sandarai galimybės: 1. Kompetencijas lygmenų | |
[563] |
struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sandarai galimybės: 1. Į žinių aprašą įtraukti | |
[564] |
klasifikacijos adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sandarai galimybės: Iš esmės TUNING kompetencijų | |
[565] |
struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sandarai galimybės: 1. Aprašų struktūrą | |
[566] |
struktūros adaptavimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sandarai galimybes. 1. Europos kvalifikacijų | |
[567] |
struktūros naudojimas Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sąrangai palengvintų Lietuvos aukštojo mokslo | |
[568] |
struktūros pritaikymo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sąrangai teikiamus privalumus, trūkumus ir | |
[569] |
taikymas gali palengvinti Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sąrangos lygmenų palyginamumą su Lietuvos | |
[570] |
mokslo studijų pakopų (Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacinių laipsnių | sąrangos) aprašų struktūros pasirinkimas | |