[91] |
pat pritarta Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sistemai | /7/, grindžiamai mokymosi pasiekimais (anglų | |
[92] |
kvalifikacijų sudarymo, tvarkymo ir suteikimo principai. | Kvalifikacijų sistemai | tvarkyti planuojama įsteigti Kvalifikacijų | |
[93] |
Europos aukštojo mokslo erdvę sujungiančiai | kvalifikacijų sistemai, | pagrįstai 3 ciklais, kuriuose pateikti bendri | |
[94] |
kompetencijų vertinimą ir kvalifikacijos suteikimą. 4. | Kvalifikacijų sistemą | tvarko Kvalifikacijų tarnyba prie Lietuvos Respublikos | |
[95] |
straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip: „4. | Kvalifikacijų sistemą | tvarko švietimo ir mokslo ministro įgaliota | |
[96] |
taikant tokias priemones kaip, pavyzdžiui, bendrą | kvalifikacijų sistemą, | bendrą kreditų sistemą, įtraukiant bendrus | |
[97] |
mastu turėtų būti didinama sukuriant bendrą | kvalifikacijų sistemą, | taip pat suderintus kokybės užtikrinimo ir | |
[98] |
aukštojo mokslo erdvę, susiejančią trijų ciklų | kvalifikacijų sistemą | (aprėpiančią galimas tarpines kvalifikacijas | |
[99] |
Vakarų Europos ūkinę ir darbo rinkos erdvę, | kvalifikacijų sistemą | buvo būtina reformuoti. Sunkiausia buvo tai, | |
[100] |
svarbu bendrą Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sistemą | suderinti su pasiūlyta platesne mokymosi visą | |
[101] |
uždavinys. Į priekį pažengta sukūrus Europos | kvalifikacijų sistemą | (EKS), nes taip buvo paspartinti daugelio šalių | |
[102] |
uždavinys. Į priekį pažengta sukūrus Europos | kvalifikacijų sistemą | (EKS), nes taip buvo paspartinti daugelio šalių | |
[103] |
uždavinys. Į priekį pažengta sukūrus Europos | kvalifikacijų sistemą | (EKS), nes taip buvo paspartinti daugelio šalių | |
[104] |
užtikrinant aukštojo mokslo kokybę, taip pat Europos | kvalifikacijų sistemą | ir stiprinti jos ryšį su Europos aukštojo | |
[105] |
mokymosi visą gyvenimą strategijas ir Europos | kvalifikacijų sistemą. | - Mokymosi visą gyvenimą strategijos. Užbaigti | |
[106] |
mokymosi visą gyvenimą strategijas ir Europos | kvalifikacijų sistemą. | • Mokymosi visą gyvenimą strategijos. Užbaigti | |
[107] |
mokymosi visą gyvenimą strategijas ir Europos | kvalifikacijų sistemą. | o Mokymosi visą gyvenimą strategijos. Užbaigti | |
[108] |
vykdant profesinio mokymo politiką ir formuojant | kvalifikacijų sistemą, | koordinuoja profesinio rengimo standartų rengimą | |
[109] |
reglamentavimą perduodant ŠMM, SADM pavedant formuoti | kvalifikacijų sistemą | bei koordinuoti įgytų kvalifikacijų vertinimą. | |
[110] |
mastu įgyvendinti kompetencijomis grindžiamų | kvalifikacijų sistemą. | Kompetencijomis grindžiamų kvalifikacinių | |
[111] |
palyginamumą; pagal kompetenciją įgyvendinti | kvalifikacijų sistemą | reglamentuojančius įstatymus ir kitus teisės | |
[112] |
suderinti studijų programų, teikiamų laipsnių ir | kvalifikacijų sistemą | su Vakarų šalių sistemomis ir terminija. 1991 | |
[113] |
Profesinio mokymo įstatymo redakcija įteisino | kvalifikacijų sistemą | ir pirmą kartą apibrėžė profesinio mokymo | |
[114] |
įstatymo redakcija (patvirtinta 2007) įveda | kvalifikacijų sistemą, | kuri turėtų palengvinti MPV įgyvendinimą. | |
[115] |
įstatymo redakcija (patvirtinta 2007) įveda | kvalifikacijų sistemą, | kuri turėtų palengvinti MPV įgyvendinimą. | |
[116] |
Profesinio mokymo įstatymo redakcijoje numatoma, kad | Kvalifikacijų sistemą | tvarko Kvalifikacijų tarnyba prie Lietuvos Respublikos | |
[117] |
struktūrą. Pagrindinė institucija, koordinuojanti | kvalifikacijų sistemą | bei neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų | |
[118] |
klasifikatorius. Kitas rimtas žingsnis kuriant | kvalifikacijų sistemą | buvo žengtas 1997 metais, kai Švietimo ir mokslo | |
[119] |
skaidrumo ir pripažinimo sudarė prielaidas kurti | kvalifikacijų sistemą | Lietuvoje. Kvalifikacijų sistema kuriama atsižvelgiant | |
[120] |
Centro uždaviniai yra: 10.1. tvarkyti Lietuvos | kvalifikacijų sistemą; | 10.2. gerinti profesinio mokymo kokybę; 10.3. | |