KVALIFIKACIJŲ SISTEMA

[91] pat pritarta Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų sistemai /7/, grindžiamai mokymosi pasiekimais (anglųRodyti visą konkordanso eilutę
[92] kvalifikacijų sudarymo, tvarkymo ir suteikimo principai. Kvalifikacijų sistemai tvarkyti planuojama įsteigti KvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[93] Europos aukštojo mokslo erdvę sujungiančiai kvalifikacijų sistemai, pagrįstai 3 ciklais, kuriuose pateikti bendriRodyti visą konkordanso eilutę
[94] kompetencijų vertinimą ir kvalifikacijos suteikimą. 4. Kvalifikacijų sistemą tvarko Kvalifikacijų tarnyba prie Lietuvos RespublikosRodyti visą konkordanso eilutę
[95] straipsnio 4 dalį ir ją išdėstyti taip: „4. Kvalifikacijų sistemą tvarko švietimo ir mokslo ministro įgaliotaRodyti visą konkordanso eilutę
[96] taikant tokias priemones kaip, pavyzdžiui, bendrą kvalifikacijų sistemą, bendrą kreditų sistemą, įtraukiant bendrusRodyti visą konkordanso eilutę
[97] mastu turėtų būti didinama sukuriant bendrą kvalifikacijų sistemą, taip pat suderintus kokybės užtikrinimo irRodyti visą konkordanso eilutę
[98] aukštojo mokslo erdvę, susiejančią trijų ciklų kvalifikacijų sistemą (aprėpiančią galimas tarpines kvalifikacijasRodyti visą konkordanso eilutę
[99] Vakarų Europos ūkinę ir darbo rinkos erdvę, kvalifikacijų sistemą buvo būtina reformuoti. Sunkiausia buvo tai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[100] svarbu bendrą Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų sistemą suderinti su pasiūlyta platesne mokymosi visąRodyti visą konkordanso eilutę
[101] uždavinys. Į priekį pažengta sukūrus Europos kvalifikacijų sistemą (EKS), nes taip buvo paspartinti daugelio šaliųRodyti visą konkordanso eilutę
[102] uždavinys. Į priekį pažengta sukūrus Europos kvalifikacijų sistemą (EKS), nes taip buvo paspartinti daugelio šaliųRodyti visą konkordanso eilutę
[103] uždavinys. Į priekį pažengta sukūrus Europos kvalifikacijų sistemą (EKS), nes taip buvo paspartinti daugelio šaliųRodyti visą konkordanso eilutę
[104] užtikrinant aukštojo mokslo kokybę, taip pat Europos kvalifikacijų sistemą ir stiprinti jos ryšį su Europos aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[105] mokymosi visą gyvenimą strategijas ir Europos kvalifikacijų sistemą. - Mokymosi visą gyvenimą strategijos. UžbaigtiRodyti visą konkordanso eilutę
[106] mokymosi visą gyvenimą strategijas ir Europos kvalifikacijų sistemą. • Mokymosi visą gyvenimą strategijos. UžbaigtiRodyti visą konkordanso eilutę
[107] mokymosi visą gyvenimą strategijas ir Europos kvalifikacijų sistemą. o Mokymosi visą gyvenimą strategijos. UžbaigtiRodyti visą konkordanso eilutę
[108] vykdant profesinio mokymo politiką ir formuojant kvalifikacijų sistemą, koordinuoja profesinio rengimo standartų rengimąRodyti visą konkordanso eilutę
[109] reglamentavimą perduodant ŠMM, SADM pavedant formuoti kvalifikacijų sistemą bei koordinuoti įgytų kvalifikacijų vertinimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[110] mastu įgyvendinti kompetencijomis grindžiamų kvalifikacijų sistemą. Kompetencijomis grindžiamų kvalifikaciniųRodyti visą konkordanso eilutę
[111] palyginamumą; pagal kompetenciją įgyvendinti kvalifikacijų sistemą reglamentuojančius įstatymus ir kitus teisėsRodyti visą konkordanso eilutę
[112] suderinti studijų programų, teikiamų laipsnių ir kvalifikacijų sistemą su Vakarų šalių sistemomis ir terminija. 1991Rodyti visą konkordanso eilutę
[113] Profesinio mokymo įstatymo redakcija įteisino kvalifikacijų sistemą ir pirmą kartą apibrėžė profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[114] įstatymo redakcija (patvirtinta 2007) įveda kvalifikacijų sistemą, kuri turėtų palengvinti MPV įgyvendinimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[115] įstatymo redakcija (patvirtinta 2007) įveda kvalifikacijų sistemą, kuri turėtų palengvinti MPV įgyvendinimą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[116] Profesinio mokymo įstatymo redakcijoje numatoma, kad Kvalifikacijų sistemą tvarko Kvalifikacijų tarnyba prie Lietuvos RespublikosRodyti visą konkordanso eilutę
[117] struktūrą. Pagrindinė institucija, koordinuojanti kvalifikacijų sistemą bei neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimųRodyti visą konkordanso eilutę
[118] klasifikatorius. Kitas rimtas žingsnis kuriant kvalifikacijų sistemą buvo žengtas 1997 metais, kai Švietimo ir moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[119] skaidrumo ir pripažinimo sudarė prielaidas kurti kvalifikacijų sistemą Lietuvoje. Kvalifikacijų sistema kuriama atsižvelgiantRodyti visą konkordanso eilutę
[120] Centro uždaviniai yra: 10.1. tvarkyti Lietuvos kvalifikacijų sistemą; 10.2. gerinti profesinio mokymo kokybę; 10.3.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins