[31] |
tvarka. 7 Literatūros sąrašas 7.1 Kreditai ir | kvalifikacijų sistemos | Europos leidiniai: Kita informacija apie EKS: | |
[32] |
mokymo orientacija į mokymosi rezultatus ir | kvalifikacijų sistemos | formavimasis sudarys sąlygas mokykloms, universitetams, | |
[33] |
kvalifikacijų poreikio prognostinius tyrimus ir | kvalifikacijų sistemos | formavimo darbus; 3) vertina institucijas ir | |
[34] |
aukštojo mokslo kvalifikacijas; 11.6. vykdo kitus | kvalifikacijų sistemos | formavimo darbus; 11.7. organizuoja formaliojo | |
[35] |
teikiant informaciją ir konsultuojant Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | klausimais; 16.6. vertinant ir pripažįstant | |
[36] |
teikiant informaciją ir konsultuojant Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | klausimais; 16.6. vertinant ir pripažįstant | |
[37] |
andragogo profesinės veiklos tyrimui Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | kontekste. Metodika buvo sukurta integruojant | |
[38] |
terminų žodynas ir monografija „Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | metodologija“. Modulinio profesinio mokymo | |
[39] |
metodologija, pateikiama monografijoje „Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | metodologija“ (toliau – LKSM) (2008), ir | |
[40] |
9. Centro veiklos tikslas - laiduoti Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | plėtrą, kuri atlieptų ūkio poreikius ir šalies | |
[41] |
sąranga, parengta vykdant projektą „Lietuvos | kvalifikacijų sistemos | sukūrimas“ Nr. ESF/2004/2.4.0-K01-069/SUT-192. | |
[42] |
sunkinančių mokymąsi visą gyvenimą. 10.3. Šiuo metu | kvalifikacijų sistemos | procesų valdymas daugiausia susijęs su mokymo | |
[43] |
„stumiamas“ projektas – tai milžiniška | kvalifikacijų sistemos | revoliucija. Tarsi nepavykusi naktinė mokesčių | |
[44] |
renginiuose, kuriuose nagrinėjami profesinio mokymo, | kvalifikacijų sistemos, | kompetencijų vertinimo ir kvalifikacijos suteikimo | |
[45] |
programų tikslus ir jų atitiktį šalyje naudojamos | kvalifikacijų sistemos | lygmenims. Taip pat pabrėžiama, kad mokymo | |
[46] |
metų trukusios okupacijos Lietuva nebeišsaugojo | kvalifikacijų sistemos | kūrimo patirties, o taip pat nebuvo parengusi | |
[47] |
tarpsektorinis perimamumas (horizontalus). • Nepakankama | kvalifikacijų sistemos | institucinė sąranga. Specialios politinės | |
[48] |
pakopoje. Tai visų pirma susiję su nepakankamu | kvalifikacijų sistemos | lankstumu ir mokyklų patirties dirbant su palyginus | |
[49] |
svarstyti LR Seimui. Naujajame įstatyme nustatoma | kvalifikacijų sistemos | paskirtis ir sandara, įvedama nauja profesinio | |
[50] |
nuostatas. Naujojoje įstatymo redakcijoje nustatoma | kvalifikacijų sistemos | paskirtis ir sandara bei numatomi kvalifikacijų | |
[51] |
profesinių standartų rengimą; 4) organizuoja | kvalifikacijų sistemos | formavimo darbus; 5) akredituoja ir registruoja | |
[52] |
kvalifikacijų vertinimo ir pripažinimo, taip pat | kvalifikacijų sistemos | valdymo ir kokybės užtikrinimo procesais bei | |
[53] |
įgyvendinimas profesinio rengimo sistemoje sąlygojo | kvalifikacijų sistemos | formavimui svarbias, nacionalinio lygmens iniciatyvas. | |
[54] |
SKIRSNIS KVALIFIKACIJŲ SISTEMA 9 straipsnis. | Kvalifikacijų sistemos | paskirtis ir sandara 1. Kvalifikacijų sistemos | |
[55] |
Kvalifikacijų tvarkymo institucija strateginiams | kvalifikacijų sistemos | formavimo klausimams koordinuoti iš valstybės, | |
[56] |
sąranga. 3. Kvalifikacijų tarnyba strateginiams | kvalifikacijų sistemos | formavimo klausimams koordinuoti iš valstybės, | |
[57] |
visų veiklos. Įvertinus naujoves, susijusias su | kvalifikacijų sistemos | pertvarka, pasirengimo vykdyti formalųjį profesinį | |
[58] |
Profesinio mokymo įstatymas (2007) sukūrė | kvalifikacijų sistemos | atsiradimo ir kvalifikacijų tarnybos įsteigimo | |
[59] |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 37. 122. Sukurti | kvalifikacijų sistemos | efektyvumo stebėsenos ir kokybės vertinimo | |
[60] |
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 27. 122. Sukurti | kvalifikacijų sistemos | efektyvumo stebėsenos ir kokybės vertinimo | |