KVALIFIKACIJŲ SISTEMA

[181] kad Europos aukštojo mokslo erdvę susiejanti kvalifikacijų sistema ir siūloma platesnė - kvalifikacijų, apimančiųRodyti visą konkordanso eilutę
[182] priėmimas, po to patvirtinta visoje šalyje taikoma kvalifikacijų sistema ir atitinkamas minimalus jų mokymo turinys [34].Rodyti visą konkordanso eilutę
[183] įstatymo nustatyta nauja studijų ir teikiamų kvalifikacijų sistema. Antrojoje darbo dalyje aptariami universitetiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[184] kvalifikacijų sistemos sukūrimas" metu kuriama vieningą kvalifikacijų sistema, kuri apimtų visus kvalifikacijų lygmenis, laiduotųRodyti visą konkordanso eilutę
[185] sistemos sukūrimas" tikslas - sukurti vieningą kvalifikacijų sistema, kuri apimtų visus kvalifikacijų lygmenis (daugiauRodyti visą konkordanso eilutę
[186] mokymąsi, užduotis turėtų apimti nacionalinių kvalifikacijos sistemų, mokymosi rezultatų ir kreditų, mokymosi visąRodyti visą konkordanso eilutę
[187] kvalifikacijų sistemai įgyvendinti, parengtas kvalifikacijos sistemos terminų žodynas ir monografija „LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[188] Jungtinės Karalystės nacionalinės profesinės kvalifikacijos sistemos 3 ir 4 lygius. Šie lygiai apibūdinami taip:Rodyti visą konkordanso eilutę
[189] Jungtinės Karalystės nacionalinės profesinės kvalifikacijos sistemos 3 ir 4 lygius. Šie lygiai apibūdinami taip:Rodyti visą konkordanso eilutę
[190] vientisą, visiems bendrą ir skaidrią nacionalinę kvalifikacijos sistemą Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, ŠvietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[191] tobulinimas. Kiekvienas darbuotojas pagal nacionalinės kvalifikacijos sistemą, kuri numato įvairių lygių profesijų reikalavimusRodyti visą konkordanso eilutę
[192] • Nesukurta darbuotojų motyvavimo kelti savo kvalifikaciją sistema, todėl darbuotojų požiūris į kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins