[151] |
jos ryšį su Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sistema. | Lisabonos strategija ir Bolonijos procesas ir | |
[152] |
ataskaitą „Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sistema“. | „Tuning“ projekto ir Bendrosios kokybės | |
[153] |
Europos priemonių ir metodų, kaip antai Europos | kvalifikacijų sistema | ar rekomendacija dėl bendrųjų mokymosi visą | |
[154] |
Europos priemonių ir metodų, kaip antai Europos | kvalifikacijų sistema | ar rekomendacija dėl bendrųjų mokymosi visą | |
[155] |
Europos priemonių ir metodų, kaip antai Europos | kvalifikacijų sistema | ar rekomendacija dėl bendrųjų mokymosi visą | |
[156] |
vaidmenį: – plėtojama ir išbandoma Europos | kvalifikacijų sistema | (EKS) grindžiama mokymosi rezultatais, užtikrinant | |
[157] |
savišvietos įteisinimui ir orientavimui. o Europos | kvalifikacijų sistema. | Iki 2010 m. susieti visas nacionalines kvalifikacijų | |
[158] |
savišvietos įteisinimui ir orientavimui. - Europos | kvalifikacijų sistema. | Iki 2010 m. susieti visas nacionalines kvalifikacijų | |
[159] |
savišvietos įteisinimui ir orientavimui. • Europos | kvalifikacijų sistema. | Iki 2010 m. susieti visas nacionalines kvalifikacijų | |
[160] |
sąrangą. Taip pat žr. Dublino aprašai, Europos | kvalifikacijų sistema | ir Lygio aprašai. Laipsnis (angl. degree) Formali | |
[161] |
pasiūlyta platesne mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sistema, | apimančia bendrąjį lavinimą ir profesinį | |
[162] |
suinteresuotųjų šalių veiklą, kad profesinio mokymo ir | kvalifikacijų sistema | geriau atitiktų darbo rinkos poreikius, atsižvelgiant | |
[163] |
kintančios rinkos (nepakankamai išplėtota | kvalifikacijų sistema, | nepakankamai efektyvi praktinio mokymo bazė, | |
[164] |
sudarymą ir tvarkymą. Įstatyme pabrėžiama, kad | kvalifikacijų sistema | yra grindžiama socialinių partnerių, valstybės | |
[165] |
sudarymą ir tvarkymą. Įstatyme pabrėžiama, kad | kvalifikacijų sistema | yra grindžiama socialinių partnerių, valstybės | |
[166] |
pažangą akademiniame ir profesiniame kontekste. | Kvalifikacijų sistema | yra susijusi su aktualiais aukštojo mokslo siekiais. | |
[167] |
nacionalinės kvalifikacijų sistemos kūrimui. | Kvalifikacijų sistema | kuriama remiantis ES patirtimi bei Europos kvalifikacijų | |
[168] |
prielaidas kurti kvalifikacijų sistemą Lietuvoje. | Kvalifikacijų sistema | kuriama atsižvelgiant į šiuo metu egzistuojančias | |
[169] |
aukštojo mokslo kvalifikacijų sąranga ir Lietuvos | kvalifikacijų sistema | 135 (Europos Sąjungos struktūrinių fondų | |
[170] |
sistemos terminų žodynas-monografija „Lietuvos | kvalifikacijų sistema“ | ir kiti dokumentai, padedantys kurti bendrą | |
[171] |
kvalifikacijos. Nemaža tikimybė, kad Lietuvos | kvalifikacijų sistema | per keletą ateinančių metų gali žymiai pakisti. | |
[172] |
kokybės užtikrinimo sistemą taps Lietuvos | kvalifikacijų sistema, | Profesinio mokymo kokybės vertinimo standartai, | |
[173] |
(bakalauras, magistras), tuo tarpu profesinių | kvalifikacijų sistema | dar nepakankamai suderinta ir aiški darbdaviams. | |
[174] |
(bakalauras, magistras), tuo tarpu profesinių | kvalifikacijų sistema | dar nepakankamai suderinta ir aiški visuomenei. | |
[175] |
vertinime Prekybos, pramonės ir amatų rūmams. | Kvalifikacijų sistema | įteisins darbdavių poreikius atitinkančios | |
[176] |
ministru nustatyta tvarka. TREČIASIS SKIRSNIS | KVALIFIKACIJŲ SISTEMA | 9 straipsnis. Kvalifikacijų sistemos paskirtis | |
[177] |
Europos aukštojo mokslo erdvę susiejančia | kvalifikacijų sistema, | ir šį darbą pradėti iki 2007 m. Mes prašome | |
[178] |
būti visiškai suderintos su EAME susiejančia | kvalifikacijų sistema, | orientuota į siekiamą rezultatą. Pagrindinis | |
[179] |
būti visiškai suderintos su EAME susiejančia | kvalifikacijų sistema, | orientuota į siekiamą rezultatą“ ir kad | |
[180] |
būti visiškai suderintos su EAME susiejančia | kvalifikacijų sistema, | orientuota į siekiamą rezultatą“ ir kad | |