KVALIFIKACIJŲ SISTEMA

[1] profesinį rengimą: „Nacionalinių ir europinių kvalifikacijų sistemų kūrimą mes matome kaip galimybę labiau įtrauktiRodyti visą konkordanso eilutę
[2] procesą. Jie susieti su nacionalinių ir Europos kvalifikacijų sistemų lygmenų aprašais. Darbo krūvis reiškia laiką,Rodyti visą konkordanso eilutę
[3] procesą. Jie susieti su nacionalinių ir Europos kvalifikacijų sistemų lygmenų aprašais. Darbo krūvis reiškia laiką,Rodyti visą konkordanso eilutę
[4] procesą. Jie susieti su nacionalinių ir Europos kvalifikacijų sistemų lygmenų aprašais. Darbo krūvis reiškia laiką,Rodyti visą konkordanso eilutę
[5] lėšos, investicijų lėšos profesinio mokymo ir kvalifikacijų sistemų plėtrai bei profesinio orientavimo lėšos.Rodyti visą konkordanso eilutę
[6] iš valstybės biudžeto profesinio mokymo ir kvalifikacijų sistemų plėtrai (statyboms, renovacijai, materialineiRodyti visą konkordanso eilutę
[7] 5) investicijų lėšos profesinio mokymo ir kvalifikacijų sistemų plėtrai; 6) profesinio orientavimo lėšos.Rodyti visą konkordanso eilutę
[8] programoms vykdyti; 12) rengia profesinio mokymo ir kvalifikacijų sistemų plėtros investicines programas; 13) vykdo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[9] programoms vykdyti; 11) rengia profesinio mokymo ir kvalifikacijų sistemų plėtros investicines programas; 12) vykdo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[10] remiamos nacionalinės mokymosi visą gyvenimą ir kvalifikacijų sistemų reformos, aukštojo mokslo modernizavimas, EuroposRodyti visą konkordanso eilutę
[11] remiamos nacionalinės mokymosi visą gyvenimą ir kvalifikacijų sistemų reformos, aukštojo mokslo modernizavimas, EuroposRodyti visą konkordanso eilutę
[12] remiamos nacionalinės mokymosi visą gyvenimą ir kvalifikacijų sistemų reformos, aukštojo mokslo modernizavimas, EuroposRodyti visą konkordanso eilutę
[13] turėtų būti remiamas nacionalinių ir sektorinių kvalifikacijų sistemų bei sąrangų, apimančių bendras Europos priemones,Rodyti visą konkordanso eilutę
[14] išreiškiami aukštųjų mokyklų studijų programose, kvalifikacijų sistemose ar tarptautiniuose studijų mainuose, turi būtiRodyti visą konkordanso eilutę
[15] Kvalifikacijų sistemos paskirtis ir sandara 1. Kvalifikacijų sistemos paskirtis – užtikrinti kvalifikacijų atitiktįRodyti visą konkordanso eilutę
[16] mokymo ir neformaliojo švietimo programas. 10. Kvalifikacijų sistemos kūrimas ir plėtotė: 10.1. Europos ir nacionaliniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[17] reorganizuotos į kolegijas ir profesines mokyklas. 10.2. Kvalifikacijų sistemos atsiradimo ir Kvalifikacijų tarnybos įsteigimoRodyti visą konkordanso eilutę
[18] Mokslo ir studijų įstatymas, Aiškinamasis kvalifikacijų sistemos terminų žodynas, Profesinio mokymo kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[19] Europe Mokslo ir studijų įstatymas Aiškinamasis kvalifikacijų sistemos terminų žodynas Profesinio mokymo kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[20] svarbus besimokančiajam asmeniui (Aiškinamasis kvalifikacijų sistemos terminų žodynas 2008). Savaiminis mokymasisRodyti visą konkordanso eilutę
[21] finansavimo principus. Šis dokumentas apibrėžia kvalifikacijų sistemos paskirtį, sandarą, sistemos sudarymą ir tvarkymą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[22] finansavimo principus. Šis dokumentas apibrėžia kvalifikacijų sistemos paskirtį, sandarą, sistemos sudarymą ir tvarkymą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] nacionalinei kvalifikacijų sistemai diegti, kvalifikacijų sistemos terminų žodynas-monografija „Lietuvos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[24] mokymo sistemų dalis. Svarbus tampa Europos kvalifikacijų sistemos (EKS) įgyvendinimas. Daugumoje šalių pastebimaRodyti visą konkordanso eilutę
[25] daugiau EAME šalių. Nacionalinių ir Europos kvalifikacijų sistemos kūrimą mes suprantame kaip galimybę geriauRodyti visą konkordanso eilutę
[26] nacionalinės kvalifikacijų sistemos nėra Europos kvalifikacijų sistemos sektoriniai atitikmenys, kaip jame implikuojama.Rodyti visą konkordanso eilutę
[27] glaudžiai siejasi tiek tarpusavyje, tiek su Europos kvalifikacijų sistemos skirtingais lygmenimis. Nuotolinės studijosRodyti visą konkordanso eilutę
[28] vykęs projektas „Kompetencija grindžiamų kvalifikacijų sistemos kūrimas Lietuvoje“ parodė, kad Lietuvai yraRodyti visą konkordanso eilutę
[29] švietimo tarybą, svarsto kompetencija grindžiamų kvalifikacijų sistemos standartus ir naujų kvalifikacijų reikalingumą.Rodyti visą konkordanso eilutę
[30] sakoma, kad lankstesnės ir labiau integruotos kvalifikacijų sistemos poreikį iš esmės lėmė nacionalinis uždavinysRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins