[1] |
profesinį rengimą: „Nacionalinių ir europinių | kvalifikacijų sistemų | kūrimą mes matome kaip galimybę labiau įtraukti | |
[2] |
procesą. Jie susieti su nacionalinių ir Europos | kvalifikacijų sistemų | lygmenų aprašais. Darbo krūvis reiškia laiką, | |
[3] |
procesą. Jie susieti su nacionalinių ir Europos | kvalifikacijų sistemų | lygmenų aprašais. Darbo krūvis reiškia laiką, | |
[4] |
procesą. Jie susieti su nacionalinių ir Europos | kvalifikacijų sistemų | lygmenų aprašais. Darbo krūvis reiškia laiką, | |
[5] |
lėšos, investicijų lėšos profesinio mokymo ir | kvalifikacijų sistemų | plėtrai bei profesinio orientavimo lėšos. | |
[6] |
iš valstybės biudžeto profesinio mokymo ir | kvalifikacijų sistemų | plėtrai (statyboms, renovacijai, materialinei | |
[7] |
5) investicijų lėšos profesinio mokymo ir | kvalifikacijų sistemų | plėtrai; 6) profesinio orientavimo lėšos. | |
[8] |
programoms vykdyti; 12) rengia profesinio mokymo ir | kvalifikacijų sistemų | plėtros investicines programas; 13) vykdo kvalifikacijų | |
[9] |
programoms vykdyti; 11) rengia profesinio mokymo ir | kvalifikacijų sistemų | plėtros investicines programas; 12) vykdo kvalifikacijų | |
[10] |
remiamos nacionalinės mokymosi visą gyvenimą ir | kvalifikacijų sistemų | reformos, aukštojo mokslo modernizavimas, Europos | |
[11] |
remiamos nacionalinės mokymosi visą gyvenimą ir | kvalifikacijų sistemų | reformos, aukštojo mokslo modernizavimas, Europos | |
[12] |
remiamos nacionalinės mokymosi visą gyvenimą ir | kvalifikacijų sistemų | reformos, aukštojo mokslo modernizavimas, Europos | |
[13] |
turėtų būti remiamas nacionalinių ir sektorinių | kvalifikacijų sistemų | bei sąrangų, apimančių bendras Europos priemones, | |
[14] |
išreiškiami aukštųjų mokyklų studijų programose, | kvalifikacijų sistemose | ar tarptautiniuose studijų mainuose, turi būti | |
[15] |
Kvalifikacijų sistemos paskirtis ir sandara 1. | Kvalifikacijų sistemos | paskirtis – užtikrinti kvalifikacijų atitiktį | |
[16] |
mokymo ir neformaliojo švietimo programas. 10. | Kvalifikacijų sistemos | kūrimas ir plėtotė: 10.1. Europos ir nacionaliniai | |
[17] |
reorganizuotos į kolegijas ir profesines mokyklas. 10.2. | Kvalifikacijų sistemos | atsiradimo ir Kvalifikacijų tarnybos įsteigimo | |
[18] |
Mokslo ir studijų įstatymas, Aiškinamasis | kvalifikacijų sistemos | terminų žodynas, Profesinio mokymo kokybės | |
[19] |
Europe Mokslo ir studijų įstatymas Aiškinamasis | kvalifikacijų sistemos | terminų žodynas Profesinio mokymo kokybės | |
[20] |
svarbus besimokančiajam asmeniui (Aiškinamasis | kvalifikacijų sistemos | terminų žodynas 2008). Savaiminis mokymasis | |
[21] |
finansavimo principus. Šis dokumentas apibrėžia | kvalifikacijų sistemos | paskirtį, sandarą, sistemos sudarymą ir tvarkymą. | |
[22] |
finansavimo principus. Šis dokumentas apibrėžia | kvalifikacijų sistemos | paskirtį, sandarą, sistemos sudarymą ir tvarkymą. | |
[23] |
nacionalinei kvalifikacijų sistemai diegti, | kvalifikacijų sistemos | terminų žodynas-monografija „Lietuvos kvalifikacijų | |
[24] |
mokymo sistemų dalis. Svarbus tampa Europos | kvalifikacijų sistemos | (EKS) įgyvendinimas. Daugumoje šalių pastebima | |
[25] |
daugiau EAME šalių. Nacionalinių ir Europos | kvalifikacijų sistemos | kūrimą mes suprantame kaip galimybę geriau | |
[26] |
nacionalinės kvalifikacijų sistemos nėra Europos | kvalifikacijų sistemos | sektoriniai atitikmenys, kaip jame implikuojama. | |
[27] |
glaudžiai siejasi tiek tarpusavyje, tiek su Europos | kvalifikacijų sistemos | skirtingais lygmenimis. Nuotolinės studijos | |
[28] |
vykęs projektas „Kompetencija grindžiamų | kvalifikacijų sistemos | kūrimas Lietuvoje“ parodė, kad Lietuvai yra | |
[29] |
švietimo tarybą, svarsto kompetencija grindžiamų | kvalifikacijų sistemos | standartus ir naujų kvalifikacijų reikalingumą. | |
[30] |
sakoma, kad lankstesnės ir labiau integruotos | kvalifikacijų sistemos | poreikį iš esmės lėmė nacionalinis uždavinys | |