[91] |
struktūra, parengtas Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projektas, kuriame yra nurodomos kvalifikacinių | |
[92] |
tobulėjimo gebėjimai. 3. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projektas. Remiantis pasirinkta struktūra, parengtas | |
[93] |
lygmenų aprašus. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projektas buvo rengiamas šiais etapais: 1. Lietuvos | |
[94] |
kurį sudaro šios dalys: 1. aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projektas; 2. studijų krypčių aprašų sandaros | |
[95] |
racionalizavimo siekiu. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projekte arba atitinkamuose LTKS lygmenyse, jeigu | |
[96] |
2.3. Komentarai dėl Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projekto įgyvendinimo Lietuvos aukštojo mokslo | |
[97] |
programos aprašais Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | santykį su studijų krypčių aprašais, studijų | |
[98] |
visoms kvalifikacijoms. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | santykis su studijų krypčių aprašais ir studijų | |
[99] |
aiškiai apibrėžtas Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | statusas, lyginant su Lietuvos kvalifikacijų | |
[100] |
pritaikymą. Siūloma Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | struktūra Įvertinant tai, kad aukštojo mokslo | |
[101] |
apibrėžimo. Siūlome Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | struktūrines dalis vadinti pakopomis. Atlikta | |
[102] |
</table> Siūlymai dėl aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | struktūros dalių sąvokos ir skaičiaus apibrėžimo. | |
[103] |
<table> Siūlomos Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | struktūros dalys Sąrangos struktūros dalių | |
[104] |
perteikimo procesais. Todėl Lietuvos auštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | struktūros pagrindu galėtų būti Dublino aprašų | |
[105] |
sąrangos ir Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | struktūros pritaikymo Lietuvos aukštojo mokslo | |
[106] |
aprašų sąrangos, Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos, | studijų krypčių aprašų sandaros ir jų rengimo | |
[107] |
raidos poreikiams. Kalbant šį aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | taikymą tvarkant studijų krypčių turinį | |
[108] |
projekto įgyvendinimo Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | taikymas. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[109] |
dokumentuose. Šioje srityje Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | teisinės galios atitinka Lietuvos kvalifikacijų | |
[110] |
SĄRANGA 2.1. Galimų Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | variantų parinkimas ir pagrindimas Studijų | |
[111] |
kvalifikacijų sąranga, Vokietijos nacionalinė | kvalifikacijų sąrangos | projektas ir Jungtinės Karalystės aukštojo | |
[112] |
pakopų aprašus, jų neatidedant iki nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | atsiradimo. 11. Dėl studijų krypčių aprašų | |
[113] |
kvalifikacijų aprašai sudaro nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | dalį, tačiau Lietuvoje šiuo keliu nesiūloma | |
[114] |
lygmenų aprašais.“ Europos ir nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | grindžiamos sutartais lygmenų aprašais ir | |
[115] |
pristatyti studentu požiūrį į nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | įgyvendinimą ir perspektyvas. Seminare taip | |
[116] |
erdvė – Tikslų siekimas 3. Nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | įgyvendinimas Kokybės užtikrinimas 4. EAME | |
[117] |
kompetencijų klasifikacijos, Vokietijos nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | ir Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[118] |
kvalifikacijų visumą, grindžiamą nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | ir kuriamą bei palaikomą kvalifikacijų projektavimo | |
[119] |
mokytis savarankiškai. Lietuvos nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | IV ir V lygmens išsilavinimo minimumo cenzas | |
[120] |
kuriuo arba visais gyvenimo etapais. Nacionalinės | kvalifikacijų sąrangos | įvedimas įkūnija naują Airijos profesinio | |