KVALIFIKACIJŲ SĄRANGA*

[91] struktūra, parengtas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projektas, kuriame yra nurodomos kvalifikaciniųRodyti visą konkordanso eilutę
[92] tobulėjimo gebėjimai. 3. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projektas. Remiantis pasirinkta struktūra, parengtasRodyti visą konkordanso eilutę
[93] lygmenų aprašus. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projektas buvo rengiamas šiais etapais: 1. LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[94] kurį sudaro šios dalys: 1. aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projektas; 2. studijų krypčių aprašų sandarosRodyti visą konkordanso eilutę
[95] racionalizavimo siekiu. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projekte arba atitinkamuose LTKS lygmenyse, jeiguRodyti visą konkordanso eilutę
[96] 2.3. Komentarai dėl Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projekto įgyvendinimo Lietuvos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[97] programos aprašais Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos santykį su studijų krypčių aprašais, studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[98] visoms kvalifikacijoms. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos santykis su studijų krypčių aprašais ir studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[99] aiškiai apibrėžtas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos statusas, lyginant su Lietuvos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[100] pritaikymą. Siūloma Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos struktūra Įvertinant tai, kad aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[101] apibrėžimo. Siūlome Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos struktūrines dalis vadinti pakopomis. AtliktaRodyti visą konkordanso eilutę
[102] </table> Siūlymai dėl aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos struktūros dalių sąvokos ir skaičiaus apibrėžimo.Rodyti visą konkordanso eilutę
[103] <table> Siūlomos Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos struktūros dalys Sąrangos struktūros daliųRodyti visą konkordanso eilutę
[104] perteikimo procesais. Todėl Lietuvos auštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos struktūros pagrindu galėtų būti Dublino aprašųRodyti visą konkordanso eilutę
[105] sąrangos ir Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos struktūros pritaikymo Lietuvos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[106] aprašų sąrangos, Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos, studijų krypčių aprašų sandaros ir jų rengimoRodyti visą konkordanso eilutę
[107] raidos poreikiams. Kalbant šį aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos taikymą tvarkant studijų krypčių turinįRodyti visą konkordanso eilutę
[108] projekto įgyvendinimo Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos taikymas. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[109] dokumentuose. Šioje srityje Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos teisinės galios atitinka Lietuvos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[110] SĄRANGA 2.1. Galimų Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos variantų parinkimas ir pagrindimas StudijųRodyti visą konkordanso eilutę
[111] kvalifikacijų sąranga, Vokietijos nacionalinė kvalifikacijų sąrangos projektas ir Jungtinės Karalystės aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[112] pakopų aprašus, jų neatidedant iki nacionalinės kvalifikacijų sąrangos atsiradimo. 11. Dėl studijų krypčių aprašųRodyti visą konkordanso eilutę
[113] kvalifikacijų aprašai sudaro nacionalinės kvalifikacijų sąrangos dalį, tačiau Lietuvoje šiuo keliu nesiūlomaRodyti visą konkordanso eilutę
[114] lygmenų aprašais.“ Europos ir nacionalinės kvalifikacijų sąrangos grindžiamos sutartais lygmenų aprašais irRodyti visą konkordanso eilutę
[115] pristatyti studentu požiūrį į nacionalinės kvalifikacijų sąrangos įgyvendinimą ir perspektyvas. Seminare taipRodyti visą konkordanso eilutę
[116] erdvė – Tikslų siekimas 3. Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos įgyvendinimas Kokybės užtikrinimas 4. EAMERodyti visą konkordanso eilutę
[117] kompetencijų klasifikacijos, Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos ir Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[118] kvalifikacijų visumą, grindžiamą nacionalinės kvalifikacijų sąrangos ir kuriamą bei palaikomą kvalifikacijų projektavimoRodyti visą konkordanso eilutę
[119] mokytis savarankiškai. Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos IV ir V lygmens išsilavinimo minimumo cenzasRodyti visą konkordanso eilutę
[120] kuriuo arba visais gyvenimo etapais. Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos įvedimas įkūnija naują Airijos profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins