KVALIFIKACIJŲ SĄRANGA*

[61] kompetencijas, galima pastebėti, kad siūlomas Lietuvos kvalifikacijų sąrangos VI lygmuo sujungia du dabartinius lygmenis, įRodyti visą konkordanso eilutę
[62] struktūrą pritaikyti Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos aprašams. Įvertinus šios lyginamosios analizėsRodyti visą konkordanso eilutę
[63] kvalifikacijų lygmenis. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos aprašas taikomas klasifikuojant, vertinant irRodyti visą konkordanso eilutę
[64] BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos aprašas (toliau – šis aprašas) nustato irRodyti visą konkordanso eilutę
[65] tobulėjimo gebėjimams. 2. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos aprašo paskirtis: 2.1. skirstyti į lygmenisRodyti visą konkordanso eilutę
[66] poskyryje pateikiamas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos aprašo projektas, parengtas panaudojus praeitameRodyti visą konkordanso eilutę
[67] studijų pakopų aprašai. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos aprašų projekto rengėjai kviečia akademinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[68] vieno, arba kito tipo dokumentus; aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos dažniausiai yra sukurtos tada, kai NKS dar nėraRodyti visą konkordanso eilutę
[69] (toliau EKS) lygmenų ir Europos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos (Dublino aprašai) aprašais. Šio lyginimo tikslasRodyti visą konkordanso eilutę
[70] kvalifikacijų sąrangos bei Europos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos (Dublino aprašų) lygmenimis ir studijų krypčiųRodyti visą konkordanso eilutę
[71] krypčių aprašuose. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos formali įtaka studijų programų aprašams galiRodyti visą konkordanso eilutę
[72] ir itin sudėtingų Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos įgyvendinimo problemų ar kliūčių nėra.Rodyti visą konkordanso eilutę
[73] atitinkančią pakopą. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos įgyvendinimo problemos. Esminių ir itin sudėtingųRodyti visą konkordanso eilutę
[74] nėra patvirtinusi nacionalinės aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos. II scenarijus, kai pripažinimui naudojamasiRodyti visą konkordanso eilutę
[75] praktinių sunkumų lyginant Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos ir Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[76] tikslas yra pristatyti Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos koncepciją, struktūrą ir lygmenų aprašus.Rodyti visą konkordanso eilutę
[77] rezultatais pagrįstos Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos konceptualus suderinamumas su kompetencijomisRodyti visą konkordanso eilutę
[78] susiejimą ir priskyrimą Europos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos lygmenims. 2. Palyginti paprasta ir aiški aprašoRodyti visą konkordanso eilutę
[79] aprašai Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašų struktūrą sudaro dvi dalys.Rodyti visą konkordanso eilutę
[80] akademinės karjeros. III. LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO KVALIFIKACIJŲ SĄRANGOS LYGMENŲ APRAŠAI Trumpųjų studijų pakopaRodyti visą konkordanso eilutę
[81] proceso parametrus. 2. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašų struktūros apibrėžimas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[82] </table> 6. Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašai Jungtinės Karalystės aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[83] ir išskirti šias Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašų struktūros dalis: – žinios,Rodyti visą konkordanso eilutę
[84] galimybės: Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašų struktūros pritaikymas LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[85] laipsnio priskyrimas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos pakopai teikia svarbią informaciją reikalingąRodyti visą konkordanso eilutę
[86] apibrėžta, kurioms Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos pakopoms priskirti studijų rezultatus, kurieRodyti visą konkordanso eilutę
[87] rezultatų priskyrimas Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos pakopoms yra svarbus atskaitos taškas vykdantRodyti visą konkordanso eilutę
[88] pat galima nustatyti Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos pakopų atitikimą įvairių sektorinių kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[89] leidžia teigti, kad Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos pakopų skaičius galėtų sutapti su DublinoRodyti visą konkordanso eilutę
[90] 5-8 lygmenis. 2.2. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos projektas Šiame poskyryje pateikiamas LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins