[61] |
kompetencijas, galima pastebėti, kad siūlomas Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | VI lygmuo sujungia du dabartinius lygmenis, į | |
[62] |
struktūrą pritaikyti Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | aprašams. Įvertinus šios lyginamosios analizės | |
[63] |
kvalifikacijų lygmenis. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | aprašas taikomas klasifikuojant, vertinant ir | |
[64] |
BENDROSIOS NUOSTATOS 1. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | aprašas (toliau – šis aprašas) nustato ir | |
[65] |
tobulėjimo gebėjimams. 2. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | aprašo paskirtis: 2.1. skirstyti į lygmenis | |
[66] |
poskyryje pateikiamas Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | aprašo projektas, parengtas panaudojus praeitame | |
[67] |
studijų pakopų aprašai. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | aprašų projekto rengėjai kviečia akademinės | |
[68] |
vieno, arba kito tipo dokumentus; aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | dažniausiai yra sukurtos tada, kai NKS dar nėra | |
[69] |
(toliau EKS) lygmenų ir Europos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | (Dublino aprašai) aprašais. Šio lyginimo tikslas | |
[70] |
kvalifikacijų sąrangos bei Europos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | (Dublino aprašų) lygmenimis ir studijų krypčių | |
[71] |
krypčių aprašuose. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | formali įtaka studijų programų aprašams gali | |
[72] |
ir itin sudėtingų Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | įgyvendinimo problemų ar kliūčių nėra. | |
[73] |
atitinkančią pakopą. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | įgyvendinimo problemos. Esminių ir itin sudėtingų | |
[74] |
nėra patvirtinusi nacionalinės aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos. | II scenarijus, kai pripažinimui naudojamasi | |
[75] |
praktinių sunkumų lyginant Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | ir Lietuvos kvalifikacijų sandaros aprašus, | |
[76] |
tikslas yra pristatyti Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | koncepciją, struktūrą ir lygmenų aprašus. | |
[77] |
rezultatais pagrįstos Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | konceptualus suderinamumas su kompetencijomis | |
[78] |
susiejimą ir priskyrimą Europos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | lygmenims. 2. Palyginti paprasta ir aiški aprašo | |
[79] |
aprašai Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašų struktūrą sudaro dvi dalys. | |
[80] |
akademinės karjeros. III. LIETUVOS AUKŠTOJO MOKSLO | KVALIFIKACIJŲ SĄRANGOS | LYGMENŲ APRAŠAI Trumpųjų studijų pakopa | |
[81] |
proceso parametrus. 2. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašų struktūros apibrėžimas. | |
[82] |
</table> 6. Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašai Jungtinės Karalystės aukštojo | |
[83] |
ir išskirti šias Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašų struktūros dalis: – žinios, | |
[84] |
galimybės: Jungtinės Karalystės aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašų struktūros pritaikymas Lietuvos | |
[85] |
laipsnio priskyrimas Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | pakopai teikia svarbią informaciją reikalingą | |
[86] |
apibrėžta, kurioms Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | pakopoms priskirti studijų rezultatus, kurie | |
[87] |
rezultatų priskyrimas Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | pakopoms yra svarbus atskaitos taškas vykdant | |
[88] |
pat galima nustatyti Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | pakopų atitikimą įvairių sektorinių kvalifikacijų | |
[89] |
leidžia teigti, kad Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | pakopų skaičius galėtų sutapti su Dublino | |
[90] |
5-8 lygmenis. 2.2. Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangos | projektas Šiame poskyryje pateikiamas Lietuvos | |