[31] |
profesinio bei asmeninio tobulėjimo. Europos | kvalifikacijų sąrangos | kontekste „kompetencija“ apibrėžiama vertinant | |
[32] |
profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui. Europos | kvalifikacijų sąrangos | kontekste „kompetencija“ yra aprašoma „atsakomybės“ | |
[33] |
užduotis ir sprendžiant problemas. Europos | kvalifikacijų sąrangos | kontekste gebėjimai apibūdinami kaip pažintiniai | |
[34] |
MOKYTOJŲ IKT KOMPETENCIJŲ TOBULINIMUI 7.1. Europos | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų aprašai Kiekvienas iš 8 lygmenų aprašytas | |
[35] |
nacionalinės kvalifikacijų sandaros, Europos | kvalifikacijų sąrangos | mokymuisi visą gyvenimą ir Dublino aprašų | |
[36] |
valstybių patirtimi. Toliau įvertinsime Europos | kvalifikacijų sąrangos | mokymuisi visą gyvenimą (EKS), Lietuvos kvalifikacijų | |
[37] |
rezoliucija ir Tarybos rekomendacijos dėl Europos | kvalifikacijų sąrangos | mokymuisi visą gyvenimą kūrimo (COM(2006)0479 | |
[38] |
mechanizmas. Šiuo metu egzistuoja dvi Europos | kvalifikacijų sąrangos. | Pirmoji yra skirta aukštajam mokslui ir buvo | |
[39] |
personalo darbinis dokumentas. Jame pateiktas Europos | kvalifikacijų sąrangos | projektas, kurio svarbiausias aspektas yra kokybės | |
[40] |
priartinti kvalifikacijų struktūrą prie Europos | kvalifikacijų sąrangos. | Sukurti kvalifikacijų sistemos valdymo instrumentai, | |
[41] |
Teresevičienė 2000). 2005 metais parengtame Europos | kvalifikacijų sąrangos | (toliau – EKS) dokumente teigiama, jog pagrindinis | |
[42] |
Teresevičienė 2000). 2005 metais parengtame Europos | kvalifikacijų sąrangos | (toliau -– EKS) dokumente teigiama, jog pagrindinis | |
[43] |
skaidrumą, įskaitant Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | ir Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų | |
[44] |
iniciatyvų, tokių kaip mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | kūrimas, profesinio mokymo kreditų sistemos | |
[45] |
rekomendaciją dėl Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | kūrimo (2008/C111/01), kuria inicijavo instrumento, | |
[46] |
rekomendaciją dėl Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 8 kvalifikacijų | |
[47] |
rekomendaciją dėl Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 6-8 | |
[48] |
rekomendacija „Dėl Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | kūrimo“ (2008/C111/01), Lietuvos Respublikos | |
[49] |
rekomendacija „Dėl Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | kūrimo“ (2008/C111/01), Lietuvos Respublikos | |
[50] |
atitinkamų Europos mokymosi visą gyvenimą | kvalifikacijų sąrangos | (toliau EKS) lygmenų ir Europos aukštojo mokslo | |
[51] |
kūrimo patirtimi. Pabrėžiame, kad kuriamos | kvalifikacijų sąrangos | turėtų skatinti didesnį studentų ir dėstytojų | |
[52] |
skirtinguose lygmenyse numatytais kreditais. Kai kurios | kvalifikacijų sąrangos | tuo pat metu yra ir kreditų sąrangos, t. y. | |
[53] |
vartosena. Galima pasigesti išsimokslinimo laipsnio, | kvalifikacijų sąrangos | apibrėžčių. Visos šios pastabos rodo, kad | |
[54] |
situacijose kvalifikacijos lygmuo qualification level | Kvalifikacijų sąrangos | vienetas, kuriam gali būti priskiriama tipinė | |
[55] |
literatūros sąrašo ir trijų priedų – Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | 5-8 lygmenų palyginimo su atitinkamais Europos | |
[56] |
išryškėja skirtumai tarp siūlomų Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų ir dabartinių Lietuvos profesinio išsilavinimo | |
[57] |
Šio lyginimo tikslas yra įvertinti Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | lygmenų, apibrėžiančių aukštojo mokslo | |
[58] |
savarankiškumo charakteristika Siūlomas Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | lygmuo Neatitikimas Dabartiniai Lietuvos profesinio | |
[59] |
Šis dokumentas gali būti laikomas Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | prototipu. Tiesa, jis apėmė tik kvalifikacijas | |
[60] |
susidomėjimas profesiniu mokymu; 5. Lietuvos | kvalifikacijų sąrangos | sukūrimas; 6. Galimybė pasinaudoti ESF teikiamomis | |