KVALIFIKACIJŲ SĄRANGA*

[31] profesinio bei asmeninio tobulėjimo. Europos kvalifikacijų sąrangos kontekste „kompetencija“ apibrėžiama vertinantRodyti visą konkordanso eilutę
[32] profesiniam ir asmeniniam tobulėjimui. Europos kvalifikacijų sąrangos kontekste „kompetencija“ yra aprašoma „atsakomybės“Rodyti visą konkordanso eilutę
[33] užduotis ir sprendžiant problemas. Europos kvalifikacijų sąrangos kontekste gebėjimai apibūdinami kaip pažintiniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[34] MOKYTOJŲ IKT KOMPETENCIJŲ TOBULINIMUI 7.1. Europos kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašai Kiekvienas iš 8 lygmenų aprašytasRodyti visą konkordanso eilutę
[35] nacionalinės kvalifikacijų sandaros, Europos kvalifikacijų sąrangos mokymuisi visą gyvenimą ir Dublino aprašųRodyti visą konkordanso eilutę
[36] valstybių patirtimi. Toliau įvertinsime Europos kvalifikacijų sąrangos mokymuisi visą gyvenimą (EKS), Lietuvos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[37] rezoliucija ir Tarybos rekomendacijos dėl Europos kvalifikacijų sąrangos mokymuisi visą gyvenimą kūrimo (COM(2006)0479Rodyti visą konkordanso eilutę
[38] mechanizmas. Šiuo metu egzistuoja dvi Europos kvalifikacijų sąrangos. Pirmoji yra skirta aukštajam mokslui ir buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[39] personalo darbinis dokumentas. Jame pateiktas Europos kvalifikacijų sąrangos projektas, kurio svarbiausias aspektas yra kokybėsRodyti visą konkordanso eilutę
[40] priartinti kvalifikacijų struktūrą prie Europos kvalifikacijų sąrangos. Sukurti kvalifikacijų sistemos valdymo instrumentai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[41] Teresevičienė 2000). 2005 metais parengtame Europos kvalifikacijų sąrangos (toliau – EKS) dokumente teigiama, jog pagrindinisRodyti visą konkordanso eilutę
[42] Teresevičienė 2000). 2005 metais parengtame Europos kvalifikacijų sąrangos (toliau -– EKS) dokumente teigiama, jog pagrindinisRodyti visą konkordanso eilutę
[43] skaidrumą, įskaitant Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos ir Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[44] iniciatyvų, tokių kaip mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos kūrimas, profesinio mokymo kreditų sistemosRodyti visą konkordanso eilutę
[45] rekomendaciją dėl Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos kūrimo (2008/C111/01), kuria inicijavo instrumento,Rodyti visą konkordanso eilutę
[46] rekomendaciją dėl Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 8 kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[47] rekomendaciją dėl Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 6-8Rodyti visą konkordanso eilutę
[48] rekomendacija „Dėl Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos kūrimo“ (2008/C111/01), Lietuvos RespublikosRodyti visą konkordanso eilutę
[49] rekomendacija „Dėl Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos kūrimo“ (2008/C111/01), Lietuvos RespublikosRodyti visą konkordanso eilutę
[50] atitinkamų Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijų sąrangos (toliau EKS) lygmenų ir Europos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[51] kūrimo patirtimi. Pabrėžiame, kad kuriamos kvalifikacijų sąrangos turėtų skatinti didesnį studentų ir dėstytojųRodyti visą konkordanso eilutę
[52] skirtinguose lygmenyse numatytais kreditais. Kai kurios kvalifikacijų sąrangos tuo pat metu yra ir kreditų sąrangos, t. y.Rodyti visą konkordanso eilutę
[53] vartosena. Galima pasigesti išsimokslinimo laipsnio, kvalifikacijų sąrangos apibrėžčių. Visos šios pastabos rodo, kadRodyti visą konkordanso eilutę
[54] situacijose kvalifikacijos lygmuo qualification level Kvalifikacijų sąrangos vienetas, kuriam gali būti priskiriama tipinėRodyti visą konkordanso eilutę
[55] literatūros sąrašo ir trijų priedų – Lietuvos kvalifikacijų sąrangos 5-8 lygmenų palyginimo su atitinkamais EuroposRodyti visą konkordanso eilutę
[56] išryškėja skirtumai tarp siūlomų Lietuvos kvalifikacijų sąrangos lygmenų ir dabartinių Lietuvos profesinio išsilavinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[57] Šio lyginimo tikslas yra įvertinti Lietuvos kvalifikacijų sąrangos lygmenų, apibrėžiančių aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[58] savarankiškumo charakteristika Siūlomas Lietuvos kvalifikacijų sąrangos lygmuo Neatitikimas Dabartiniai Lietuvos profesinioRodyti visą konkordanso eilutę
[59] Šis dokumentas gali būti laikomas Lietuvos kvalifikacijų sąrangos prototipu. Tiesa, jis apėmė tik kvalifikacijasRodyti visą konkordanso eilutę
[60] susidomėjimas profesiniu mokymu; 5. Lietuvos kvalifikacijų sąrangos sukūrimas; 6. Galimybė pasinaudoti ESF teikiamomisRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins