[211] |
aprašai įtraukti į Bolonijos procesą ir Europos | kvalifikacijų sąrangą, | jie neišvengiamai naudojami nacionaliniame lygmenyje. | |
[212] |
skaidrumo, panaudojant tam Bendrąja Europos | kvalifikacijų sąrangą. | Lietuvoje dabar šioje srityje intensyviai dirbama | |
[213] |
personalo darbo dokumentas „Kuriant Europos | kvalifikacijų sąrangą | mokymuisi visą gyvenimą“ 2005). Švietimo | |
[214] |
m. vasarą Europos Komisija įdiegė Europos | kvalifikacijų sąrangą | mokymuisi visą gyvenimą, kuri siekia apimti | |
[215] |
įgyvendinimo pabrėžiamas poreikis rengti Europos | kvalifikacijų sąrangą. | Ši rekomendacija dera su aukštojo mokslo aprašais | |
[216] |
buvo panaudoti (kaip ir ECTS) kuriant Europos | kvalifikacijų sąrangą. | Užbaigta ir formaliai sustruktūrinta studijų | |
[217] |
sąrangos sukurti ir Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą. | Argumentai, kodėl ji reikalinga, yra pakankamai | |
[218] |
problemą, siūloma Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą | grįsti studijų rezultatais, kreipiant daugiau | |
[219] |
aprašus, europines gaires, Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą | ir Lietuvos kvalifikacijų sandarą, darbdavių | |
[220] |
rašomi atsižvelgiant į Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą | ir studijų krypties aprašą. Studijų rezultatai | |
[221] |
krypčių aprašus, Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą | ir Lietuvos kvalifikacijų sandarą, profesinių | |
[222] |
sąrangos lygmenis, Europos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą. | Šiame apraše pateikti aukštojo mokslo kvalifikacinių | |
[223] |
pabrėžiamas poreikis kurti Lietuvos aukšojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą, | tokią išvadą visų pirma argumentuojant tuo, | |
[224] |
programų. Naudojant Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą | užsienio šalyse įgytų aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[225] |
yra patvirtinusi nacionalinę aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangą. | Vadovaujantis sąsajomis su Lietuvos kvalifikacijų | |
[226] |
galimybes. 2003 m. Tarnyba įdiegė Nacionalinę | kvalifikacijų sąrangą, | apimančią visas Airijoje suteikiamas profesinio | |
[227] |
šalis turi patvirtintą bendrąją nacionalinę | kvalifikacijų sąrangą, | bet nėra patvirtinusi nacionalinės aukštojo | |
[228] |
jų ir juos vėliau įtraukti į nacionalinę | kvalifikacijų sąrangą, | kai ši atsiras. Studijų krypčių aprašų | |
[229] |
visą gyvenimą, sąrangą. EAME susiejančią | kvalifikacijų sąrangą, | dėl kurios susitarta Bergene, mes suprantame | |
[230] |
su Europos aukštojo mokslo erdvę apimančia | kvalifikacijų sąranga; | 18.6. sukurti visų studijų krypčių reglamentus, | |
[231] |
kvalifikacijų sąrangoje ir studijų krypties aprašuose. | Kvalifikacijų sąranga | pateikia informaciją apie programos, suteikiančios | |
[232] |
pripažinimui naudojamasi užsienio šalies bendrąja | kvalifikacijų sąranga, | apimančia visas kvalifikacijas, Europos mokymosi | |
[233] |
Kvalifikacijų sąrangai (toliau Vadove vadinama Bolonijos | kvalifikacijų sąranga). | Antrojoje dalyje aprašomi pagrindiniai ECTS | |
[234] |
institucija.“ Europiniame lygmenyje Bolonijos | kvalifikacijų sąranga | apibrėžia kreditų, kuriuos reikia sukaupti | |
[235] |
vadinasi „Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąranga“ | (angl. A Framework for Qualifications of the | |
[236] |
for LLL“). Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąranga, | kurią patvirtino 45 Bolonijos procese dalyvaujančios | |
[237] |
sąranga (Dublino aprašai, 2004) ir Europos | kvalifikacijų sąranga | (2008 m.) nustatytos atskirais dokumentais. Kaip | |
[238] |
turi remtis Dublino aprašais (2004) ir Europos | kvalifikacijų sąranga | (2008). Svarbu atsižvelgti ir EHEA plėtros | |
[239] |
vadinasi „Mokymosi visą gyvenimą Europos | kvalifikacijų sąranga“ | (angl. European Qualifications Framework for | |
[240] |
sistemoje ir jų dermė su nacionaline bei Europos | kvalifikacijų sąranga. | Aprobavimo dar reikalingas principinis Projekto | |