[151] |
fiksuoti jos atitikimus visoms išvardintoms | kvalifikacijų sąrangoms | (sandaroms). Toks užsienio šalyse įgytų aukštojo | |
[152] |
siejama su studijų siekiniais grindžiamomis | kvalifikacijų sąrangomis, | daro studijų programas ir kvalifikacijas skaidresnes | |
[153] |
būdus. Taip pat su siekiniais grindžiamomis | kvalifikacijų sąrangomis | ECTS: • Studijų siekinių pagalba kuria glaudesnį | |
[154] |
reikalavimus, susijusius su aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangomis. | Dar 2005 m. Bergeno komunikate buvo numatyti | |
[155] |
rezultatų skirtumus. Pavyzdžiui, Australijos | kvalifikacijų sąrangoje | aprašomos konkrečios kvalifikacijos studijų | |
[156] |
įgyti kvalifikaciją, numatytą Australijos | kvalifikacijų sąrangoje; | - kiekviena programa turi būti sudaryta iš | |
[157] |
gyvenimą kvalifikacijų sąranga (EQF). Bolonijos | kvalifikacijų sąrangoje | pirmajam ir antrajam ciklams yra nustatytos kreditų | |
[158] |
pagrindas. 1. Europos aukštojo mokslo erdvės | Kvalifikacijų sąrangoje | (Bolonijos sąranga) studijų siekiniai (apimant | |
[159] |
education area) Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąrangoje | pateikiami pakopų aprašai. Kiekviename pakopos | |
[160] |
(pripažįstama) kvalifikacija. Kompetentingumas Europos | kvalifikacijų sąrangoje | apibrėžiamas atsakomybės ir autonomijos sąvokomis. | |
[161] |
dalyvaujančioms šalims. Jie išdėstyti Europos | kvalifikacijų sąrangoje | (European Qualifications Framework (EQF), 2008) | |
[162] |
projektų vadovas dr. Robertas Wagenaaras, Europos | kvalifikacijų sąrangoje | kompetencijų sąvoka vartojama kartu su įgūdžių | |
[163] |
lyginti panašias programas ir institucijas. | Kvalifikacijų sąrangoje | teigiama: „magistro kvalifikacinis laipsnis | |
[164] |
studijų programą, remiantis aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangoje | aprašytomis tolesnio mokymosi galimybėmis. | |
[165] |
Framework (EQF), 2008) ir Europos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangoje | (Framework of Qualifications for the European | |
[166] |
laikantis reikalavimų, nustatytų aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangoje | ir studijų krypties aprašuose. Kvalifikacijų | |
[167] |
(rodikliai), naudojami Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangoje | ir Lietuvos kvalifikacijų sandaroje. • Europos | |
[168] |
kaip jie suprantami Lietuvos aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangoje, | ir kompetencijų, kaip jos yra interpretuojamos | |
[169] |
sudėtingumo lygis atitinka Europos ir nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje | aprašytus reikalavimus programoje įgyjamai | |
[170] |
sudėtingumo lygis atitinka Europos ir nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje | aprašytus kvalifikacinius reikalavimus. 96. | |
[171] |
keliami reikalavimai, nurodyti nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje, | ir aiškiai atspindi esminius skirtumus tarp | |
[172] |
apibūdinančios dalies kriterijus Airijos nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje | kompetentingumo parametro dalis strand Kompetentingumo | |
[173] |
apibūdinančios dalys Airijos nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje | kompetentingumu grindžiamas studijų turinys | |
[174] |
laipsnis, kvalifikacija, atitinkanti nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje | nustatytą lygį. 5. Aukštųjų mokyklų veiklos | |
[175] |
taisyklės taip pat siejasi su Nacionalinėje | kvalifikacijų sąrangoje | skirtinguose lygmenyse numatytais kreditais. | |
[176] |
prieinama informacija apie švietimo sistemas ir | kvalifikacijų sąrangas | yra būtini piliečių mobilumui ir nuolatiniam | |
[177] |
metų įdiegti nacionalines aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangas, | o iki 2010 jas suderinti su vieninga Europos | |
[178] |
2010 m. įsipareigojame sutvarkyti nacionalines | kvalifikacijų sąrangas, | įdiegtas iki EAME susiejančios kvalifikacijų | |
[179] |
kvalifikacijų paskirstymas naudojant nacionalines | kvalifikacijų sąrangas | ir sistemas aštuoniuose EKS atskaitos lygmenyse; | |
[180] |
kvalifikacijų paskirstymą per nacionalines | kvalifikacijų sąrangas | ir sistemas aštuoniuose EKS atskaitos lygmenyse; | |