KVALIFIKACIJŲ SĄRANGA*

[121] charakteristikomis, kurių neatspindi Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašymo struktūra. Aprašų struktūrosRodyti visą konkordanso eilutę
[122] sąrangos projektas Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašo struktūrą sudaro šios kategorijos:Rodyti visą konkordanso eilutę
[123] kvalifikacijų sąrangos projekto (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos metmenys, 2007), Dublino aprašų, TUNING projektoRodyti visą konkordanso eilutę
[124] sistemos sukūrimas“ (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos metmenys, 2007). Lietuvos nacionalinės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[125] (visose šalyse, išskyrus JAV) nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, o visus šiuos dokumentus vienija ir grindžiaRodyti visą konkordanso eilutę
[126] kvalifikacijų sandara ir Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektas. Lietuvos kvalifikacijų sandaros lygmenųRodyti visą konkordanso eilutę
[127] studijų rezultatus. 5. Vokietijos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektas Vokietijos nacionalinės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[128] kvalifikacijų lygmenų aprašai: Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektas, Europos mokymosi visą gyvenimą kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[129] sąrangos metmenys, 2007). Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekte buvo numatyti dviejų tipų aprašaiRodyti visą konkordanso eilutę
[130] pritaikymo trūkumai. Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekte ir Lietuvos kvalifikacijų sandarojeRodyti visą konkordanso eilutę
[131] sandaros aprašo (2010) ir Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekto (Lietuvos nacionalinės kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[132] buvo parengti panaudojant Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projekto aprašus, parengtus įgyvendinant projektąRodyti visą konkordanso eilutę
[133] poįstatyminių teisės aktų nuostatomis), Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos projektu ir esama aukštojo mokslo (studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[134] universitetinių studijų programų atitikimą nacionalinės kvalifikacijų sąrangos reikalavimams. 10. Įgyvendinant mokymosi visąRodyti visą konkordanso eilutę
[135] (profesinio rengimo) įstatymas nustato nacionalinės kvalifikacijų sąrangos struktūras. Jos pagrindinis tikslas yra nustatytiRodyti visą konkordanso eilutę
[136] galimybes. Esame patenkinti, kad nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, suderintos su EAME susiejančia kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[137] rengėjų sprendimas greta Lietuvos nacionalinės kvalifikacijų sąrangos sukurti ir Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[138] nacionalinės kvalifikacijų sistemos arba nacionalinės kvalifikacijų sąrangos susiejamos su EKS; – padedama nacionalinėmsRodyti visą konkordanso eilutę
[139] elementai — trijų pakopų studijos; nacionalinės kvalifikacijų sąrangos, susietos su bendrąja Europos kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[140] švietimo institucijai vykdyti nacionalinės kvalifikacijų sąrangos tam tikro lygmens mokymo ar studijų programąRodyti visą konkordanso eilutę
[141] nepriklausomai nuo jų lygmens. Nacionalinės kvalifikacijų sąrangos trijose Bolonijos pakopose gali turėti lygmenisRodyti visą konkordanso eilutę
[142] www.enqa.net www.inqaahe.nl www.jointquality.org Kvalifikacijų sąrangos (Qualifications Frameworks) Kvalifikacijų sąrangaRodyti visą konkordanso eilutę
[143] veiklos planus ir skleisti gerąją patirtį. Kvalifikacijų sąrangos Kvalifikacijų sąrangos yra svarbios siekiantRodyti visą konkordanso eilutę
[144] skleisti gerąją patirtį. Kvalifikacijų sąrangos Kvalifikacijų sąrangos yra svarbios siekiant palyginimo ir skaidrumoRodyti visą konkordanso eilutę
[145] įstatymų ir naujų mokymo(-si) strategijos, kvalifikacijų sąrangos dokumentų rengimas, nauji profesinių kompetencijųRodyti visą konkordanso eilutę
[146] doktorantūros programų, kurios yra EAME susiejančios kvalifikacijų sąrangos dalis, vertę, tačiau skatiname vengti per griežtoRodyti visą konkordanso eilutę
[147] kvalifikacijų sąrangas, įdiegtas iki EAME susiejančios kvalifikacijų sąrangos. Pripažindami, kad tai iššūkis, prašome EuroposRodyti visą konkordanso eilutę
[148] besimokančiųjų tipinius pasiekimus tam tikrame kvalifikacijų sąrangos lygmenyje. Sandas tokioje sistemoje, kuriojeRodyti visą konkordanso eilutę
[149] aprašai – trumpasis ir išsamusis. Trumpojo kvalifikacijų sąrangos lygmenų aprašo struktūrą sudaro šios kategorijos:Rodyti visą konkordanso eilutę
[150] socialinių partnerių požiūrį. Tačiau visos kvalifikacijų sąrangos yra kvalifikacijų kokybės, prieinamumo, tarpusavioRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins