[1] |
siekiniai yra susieti su nacionalinių ir Europos | kvalifikacijų sąrangų | lygmenų aprašais.“ Europos ir nacionalinės | |
[2] |
leidimų išdavimo palengvinimą; aukštojo mokslo | kvalifikacijų sąrangų | kūrimą ir įgyvendinimą; kokybės užtikrinimą | |
[3] |
pagrindinis EKS tikslas yra supaprastinti nacionalinių | kvalifikacijų sąrangų | ir sistemų sąsajas. Tai yra aktualu todėl, | |
[4] |
yra įgalinti ir supaprastinti nacionalinių | kvalifikacijų sąrangų | ir sistemų sąsajas. Tai yra aktualu todėl, | |
[5] |
kvalifikacijos, ribas (žr. 3.3 poskyrį). Nacionalinių | kvalifikacijų sąrangų | kreditų ribos atitinka Bolonijos sąrangos kreditų | |
[6] |
Tarybos padėti mums pasidalyti nacionalinių | kvalifikacijų sąrangų | kūrimo patirtimi. Pabrėžiame, kad kuriamos | |
[7] |
į priekį, nubrėžiant kelią nacionalinių | kvalifikacijų sąrangų | kūrimui, kurios būtų grindžiamos mokymosi | |
[8] |
studijų siekinių naudojimas kaip pagrindinio | kvalifikacijų sąrangų | ir studijų sistemų įrankio. Ten kur jie yra, | |
[9] |
augančią mokymosi visą gyvenimą reikšmę, | kvalifikacijų sąrangų | atsiradimą bei didėjančią studijų siekinių | |
[10] |
sąrangos pakopų atitikimą įvairių sektorinių | kvalifikacijų sąrangų | lygmenims. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[11] |
qualifications framework Palyginamoji atskirų šalių | kvalifikacijų sąrangų | visuma, padedanti geriau jas suprasti skirtingose | |
[12] |
kompetencijų lygis atitinka Europos ir nacionalinių | kvalifikacijų sąrangose | numatyto laipsnio (pakopos) lygį ar lygius? | |
[13] |
dokumentuose – Europos, nacionalinėse ir sektorinėse | kvalifikacijų sąrangose, | studijų krypčių aprašuose, studijų programų | |
[14] |
kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 6-8 | kvalifikacijų sąrangos | lygmenis, Europos aukštojo mokslo kvalifikacijų | |
[15] |
sąrangos kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 8 | kvalifikacijų sąrangos | lygius. Šiame apraše apibrėžtos kvalifikacijos | |
[16] |
rezultatų) tipus, kaip ir kitos analizuotos | kvalifikacijų sąrangos. | Vienas iš išskirtinių ir dėmesio vertų TUNING | |
[17] |
kvalifikacijos pažymėjimai turi atitikti Australijos | kvalifikacijų sąrangos | įgyvendinimo vadovo rekomendacijas. Įstaiga | |
[18] |
tikslų: • ECTS kreditai yra esminis Bolonijos | kvalifikacijų sąrangos | elementas, kuris dera su Europos Mokymosi visą | |
[19] |
pasiekimus; 3. Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąrangos | antrosios pakopos aprašas, dėl kurio, vykstant | |
[20] |
sąrangos ir Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąrangos | kūrimą. Profesinio mokymo kvalifikacijų taryba | |
[21] |
pasiekimus; 2. Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąrangos | pirmosios pakopos aprašas, dėl kurio, vykstant | |
[22] |
pasiekimus; 4. Europos aukštojo mokslo erdvės | kvalifikacijų sąrangos | trečiosios pakopos aprašas, dėl kurio, vykstant | |
[23] |
5-8 lygmenų palyginimo su atitinkamais Europos | kvalifikacijų sąrangos | bei Europos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangos | |
[24] |
gyvenimą Europos kvalifikacijų sąranga. Europos | kvalifikacijų sąrangos | (EKS) lygmenų aprašai Europos Komisija Kiekvienas | |
[25] |
sistemos (ECVET) kūrimas ir išbandymas, Europos | kvalifikacijų sąrangos | (EKS) įgyvendinimas ir Europos profesinio švietimo | |
[26] |
sistemos (ECVET) plėtotė ir išbandymas, Europos | kvalifikacijų sąrangos | (EKS) įgyvendinimas ir veiksmai pagal 2004 m. | |
[27] |
naujienose skelbiami straipsniai apie Europos | kvalifikacijų sąrangos | (EQF) įgyvendinimą skirtingose ES šalyse nuo | |
[28] |
kvalifikacijų sistema, o tai tiesiogiai dera su Europos | kvalifikacijų sąrangos | (EQF) tikslais ir funkcijomis. Nuo 2005 m. Lietuvoje | |
[29] |
pateikiama naujausia informacija apie Europos | kvalifikacijų sąrangos | (EQF) įgyvendinimą. Pristatoma Jungtinės Karalystės | |
[30] |
principų, teorijų ir praktikos visuma. Europos | kvalifikacijų sąrangos | kontekste žinios apibūdinamos kaip teorinės | |