KVALIFIKACIJŲ SĄRANGA*

[1] siekiniai yra susieti su nacionalinių ir Europos kvalifikacijų sąrangų lygmenų aprašais.“ Europos ir nacionalinėsRodyti visą konkordanso eilutę
[2] leidimų išdavimo palengvinimą; aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangų kūrimą ir įgyvendinimą; kokybės užtikrinimąRodyti visą konkordanso eilutę
[3] pagrindinis EKS tikslas yra supaprastinti nacionalinių kvalifikacijų sąrangų ir sistemų sąsajas. Tai yra aktualu todėl,Rodyti visą konkordanso eilutę
[4] yra įgalinti ir supaprastinti nacionalinių kvalifikacijų sąrangų ir sistemų sąsajas. Tai yra aktualu todėl,Rodyti visą konkordanso eilutę
[5] kvalifikacijos, ribas (žr. 3.3 poskyrį). Nacionalinių kvalifikacijų sąrangų kreditų ribos atitinka Bolonijos sąrangos kreditųRodyti visą konkordanso eilutę
[6] Tarybos padėti mums pasidalyti nacionalinių kvalifikacijų sąrangų kūrimo patirtimi. Pabrėžiame, kad kuriamosRodyti visą konkordanso eilutę
[7] į priekį, nubrėžiant kelią nacionalinių kvalifikacijų sąrangų kūrimui, kurios būtų grindžiamos mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[8] studijų siekinių naudojimas kaip pagrindinio kvalifikacijų sąrangų ir studijų sistemų įrankio. Ten kur jie yra,Rodyti visą konkordanso eilutę
[9] augančią mokymosi visą gyvenimą reikšmę, kvalifikacijų sąrangų atsiradimą bei didėjančią studijų siekiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[10] sąrangos pakopų atitikimą įvairių sektorinių kvalifikacijų sąrangų lygmenims. Lietuvos aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[11] qualifications framework Palyginamoji atskirų šalių kvalifikacijų sąrangų visuma, padedanti geriau jas suprasti skirtingoseRodyti visą konkordanso eilutę
[12] kompetencijų lygis atitinka Europos ir nacionalinių kvalifikacijų sąrangose numatyto laipsnio (pakopos) lygį ar lygius?Rodyti visą konkordanso eilutę
[13] dokumentuose – Europos, nacionalinėse ir sektorinėse kvalifikacijų sąrangose, studijų krypčių aprašuose, studijų programųRodyti visą konkordanso eilutę
[14] kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 6-8 kvalifikacijų sąrangos lygmenis, Europos aukštojo mokslo kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[15] sąrangos kūrimo (2008/C111/01) ir joje nustatytus 8 kvalifikacijų sąrangos lygius. Šiame apraše apibrėžtos kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[16] rezultatų) tipus, kaip ir kitos analizuotos kvalifikacijų sąrangos. Vienas iš išskirtinių ir dėmesio vertų TUNINGRodyti visą konkordanso eilutę
[17] kvalifikacijos pažymėjimai turi atitikti Australijos kvalifikacijų sąrangos įgyvendinimo vadovo rekomendacijas. ĮstaigaRodyti visą konkordanso eilutę
[18] tikslų: • ECTS kreditai yra esminis Bolonijos kvalifikacijų sąrangos elementas, kuris dera su Europos Mokymosi visąRodyti visą konkordanso eilutę
[19] pasiekimus; 3. Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų sąrangos antrosios pakopos aprašas, dėl kurio, vykstantRodyti visą konkordanso eilutę
[20] sąrangos ir Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų sąrangos kūrimą. Profesinio mokymo kvalifikacijų tarybaRodyti visą konkordanso eilutę
[21] pasiekimus; 2. Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų sąrangos pirmosios pakopos aprašas, dėl kurio, vykstantRodyti visą konkordanso eilutę
[22] pasiekimus; 4. Europos aukštojo mokslo erdvės kvalifikacijų sąrangos trečiosios pakopos aprašas, dėl kurio, vykstantRodyti visą konkordanso eilutę
[23] 5-8 lygmenų palyginimo su atitinkamais Europos kvalifikacijų sąrangos bei Europos aukštojo mokslo kvalifikacijų sąrangosRodyti visą konkordanso eilutę
[24] gyvenimą Europos kvalifikacijų sąranga. Europos kvalifikacijų sąrangos (EKS) lygmenų aprašai Europos Komisija KiekvienasRodyti visą konkordanso eilutę
[25] sistemos (ECVET) kūrimas ir išbandymas, Europos kvalifikacijų sąrangos (EKS) įgyvendinimas ir Europos profesinio švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[26] sistemos (ECVET) plėtotė ir išbandymas, Europos kvalifikacijų sąrangos (EKS) įgyvendinimas ir veiksmai pagal 2004 m.Rodyti visą konkordanso eilutę
[27] naujienose skelbiami straipsniai apie Europos kvalifikacijų sąrangos (EQF) įgyvendinimą skirtingose ES šalyse nuoRodyti visą konkordanso eilutę
[28] kvalifikacijų sistema, o tai tiesiogiai dera su Europos kvalifikacijų sąrangos (EQF) tikslais ir funkcijomis. Nuo 2005 m. LietuvojeRodyti visą konkordanso eilutę
[29] pateikiama naujausia informacija apie Europos kvalifikacijų sąrangos (EQF) įgyvendinimą. Pristatoma Jungtinės KaralystėsRodyti visą konkordanso eilutę
[30] principų, teorijų ir praktikos visuma. Europos kvalifikacijų sąrangos kontekste žinios apibūdinamos kaip teorinėsRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins