[511] |
formas; 3) teikti informacinę, konsultacinę ir | kvalifikacijos tobulinimo | pagalbą. 3. Laisvasis mokytojas privalo: 1) | |
[512] |
programas; 2) teikti informacinę, konsultacinę ir | kvalifikacijos tobulinimo | pagalbą; 3) gauti nustatytą finansavimą ir | |
[513] |
švietimą; 3) teikti informacinę, konsultacinę ir | kvalifikacijos tobulinimo | pagalbą; 4) gauti nustatytą finansavimą ir | |
[514] |
patarėjas. Pastaraisiais metais pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkymui skiriamas vis didesnis dėmesys. | |
[515] |
patarėjas. Pastaraisiais metais pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkymui skiriamas vis didesnis dėmesys. | |
[516] |
93-3461), Valstybinėje pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programoje (Žin., 2006, Nr. 60-2139). | |
[517] |
patvirtinta Valstybinė pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa, o nuo 2005 m. Europos Socialinio | |
[518] |
ir rodiklius. Valstybinė pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa (Lietuvos Respublikos Vyriausybės | |
[519] |
savivaldybės 3.2. Į Valstybinę pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programą įtraukti tautinio ir pilietinio | |
[520] |
patvirtinta Valstybinės pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa (2006) Mokytojų atestacijos | |
[521] |
vadovaujantis Valstybine pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa (Žin., 2006, Nr. 60-2139) | |
[522] |
m. rengiant Valstybinę pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programą, ŠMM organizavo išvykas | |
[523] |
nuostatas ir Valstybinės pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos | |
[524] |
sudaro pagal Valstybinę pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programą, jas tvirtina aukštųjų | |
[525] |
patvirtinta Valstybinė pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa. Ši programa apima visas | |
[526] |
468 „Dėl Valstybinės pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programos patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. | |
[527] |
įgyvendindama Valstybinės pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programos, patvirtintos Lietuvos Respublikos | |
[528] |
ministerija Valstybinė pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa Pedagogų rengimo koncepcija | |
[529] |
aprašo pakeitimas Valstybinė pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programa Mokytojų atestacijos nuostatai | |
[530] |
Vyriausybei valstybinės pedagogų rengimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pertvarkos programos projektą, o patvirtinus | |
[531] |
po vaiko priežiūros atostogų, mokymosi ir | kvalifikacijos tobulinimo | poreikiai Lietuvoje Lietuvoje moterys, auginančios | |
[532] |
po vaiko priežiūros atostogų, mokymosi ir | kvalifikacijos tobulinimo | poreikių situaciją Lietuvoje; 2. identifikuoti | |
[533] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas | |
[534] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas | |
[535] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas, | |
[536] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas, | |
[537] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas, | |
[538] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas) | |
[539] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas, | |
[540] |
kompetencijos tinklą, kuriant kompetencijų vertinimo ir | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime metodikas, | |