[301] |
profesinės raidos centras (PPRC), kitos pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | įstaigos yra parengę kursus ir programas pedagogų | |
[302] |
kompetencijos vertinimas atsižvelgiant į pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | kursų lankymo intensyvumą (N=170) Veiklos prognozavimo | |
[303] |
ir dėstytojų tobulinimo modelį, pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | modelį Skaičiuojami modeliai (vnt.) Rodiklis | |
[304] |
bei organizavimas. 3. Integralaus pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | paslaugas teikiančių institucijų tinklo modelio | |
[305] |
tyrimas bei organizavimas. 2. Integralaus pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | paslaugas teikiančių institucijų tinklo modelio | |
[306] |
analizės atlikimas. 2. Integralaus pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | paslaugas teikiančių institucijų tinklo modelio | |
[307] |
tyrimas bei organizavimas. 2. Integralaus pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | paslaugas teikiančių institucijų tinklo modelio | |
[308] |
mokyklomis planuoja pedagogų poreikį. Pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | poreikius tiria ir prognozuoja Mokytojų kompetencijos | |
[309] |
programas ir kitais būdais vykdomo pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime poreikių | |
[310] |
programas ir kitais būdais vykdomo pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime poreikių | |
[311] |
programas ir kitais būdais vykdomo pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | pripažinimo formaliajame švietime poreikių | |
[312] |
(pvz. praktikų organizavimo tvarka, pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | programa ir pan.). • išoriniai dokumentai | |
[313] |
principą. Sukurtos ir vykdomos tikslinės pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | programos. Parengta Švietimo pagalbos teikimo | |
[314] |
kokybės priežiūrą, vykdyti ekspertinį pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | programų vertinimą, be to, teikti visokeriopą | |
[315] |
didelis skaičius įvairius švietimo ir pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | projektus vykdančių nevyriausybinių organizacijų. | |
[316] |
aktyvios švietimo reformos palietė ir pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | sistemą. Lietuvos švietimo koncepcijoje buvo | |
[317] |
tobulinti savo kvalifikaciją. Pertvarkyti pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | sistemą suteikiant ugdymui reikalingų šiuolaikinių | |
[318] |
centras, kurio paskirtis – organizuoti pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | sistemos kokybės priežiūrą, vykdyti ekspertinį | |
[319] |
prisideda prie PPMIP 5.1 veiklų grupės „Pedagogų | kvalifikacijos tobulinimo | sistemos plėtra“ I etapo įgyvendinimo ir | |
[320] |
organizavimo procesuose. 18.1.6. Pedagoginės | kvalifikacijos tobulinimo | sistema ir institucijų tinklas. 18.1.7. Regioninis | |
[321] |
organizavimo procesuose. 18.1.6. Pedagoginės | kvalifikacijos tobulinimo | sistema ir institucijų tinklas. 18.1.7. Regioninis | |
[322] |
pažymėjimai: modulio baigimo pažymėjimas; | kvalifikacijos tobulinimo | pažymėjimas. Asmenims, neatlikusiems programoje | |
[323] |
institucijoms išlaikyti; 11.2. koordinuoja pavaldžių | kvalifikacijos tobulinimo | institucijų veiklą; 11.3. sudaro sąlygas pavaldžių | |
[324] |
11.1. numato ir skiria lėšų pavaldžioms | kvalifikacijos tobulinimo | institucijoms išlaikyti; 11.2. koordinuoja pavaldžių | |
[325] |
kryptis; 8.2. numato ir skiria lėšų pavaldžioms | kvalifikacijos tobulinimo | institucijoms išlaikyti; 8.3. inicijuoja valstybinių | |
[326] |
laikas, kurį profesijos mokytojai gali patvirtinti | kvalifikacijos tobulinimo | institucijų išduotais pažymėjimais ir pažymomis. | |
[327] |
reglamentuoja švietimo ir mokslo ministro patvirtinti | kvalifikacijos tobulinimo | institucijų bendrieji nuostatai, tinklą, užtikrina | |
[328] |
kompetencijos. Pažymėjimas turi būti patvirtintas | kvalifikacijos tobulinimo | institucijos vadovo parašu ir antspaudu. Jei | |
[329] |
renginys – veikla profesijos mokytojams pagal patvirtintą | kvalifikacijos tobulinimo | programą. Kursai – švietimo ir mokslo ministro | |
[330] |
Stažuotė – veikla, vykdoma pagal patvirtintą | kvalifikacijos tobulinimo | programą, kuria siekiama įgyti ar plėtoti | |