[211] |
įmonėse. Vyriausybė per asociacijas galėtų remti | kvalifikacijos tobulinimo | sistemą ir tyrimus (Vokietijos Otto von Guericke | |
[212] |
mokyklų savarankiškumo apribojimai, reikiamų | kvalifikacijos tobulinimo | ir profesinės karjeros galimybių stoka nemotyvuoja | |
[213] |
institucijų funkcijas, bendruosius reikalavimus | kvalifikacijos tobulinimo | programoms ir įgytų kompetencijų vertinimui | |
[214] |
nuostatai (toliau – Nuostatai) reglamentuoja | Kvalifikacijos tobulinimo | programų ir renginių registro (toliau – | |
[215] |
kvalifikacijos tobulinimo nuostatai reglamentuoja | kvalifikacijos tobulinimo | tikslus ir uždavinius, formas, kvalifikacijos | |
[216] |
ministerijos iniciatyva ir skirtas registruoti | kvalifikacijos tobulinimo | programas ir renginius, taip pat tenkinti asmenų, | |
[217] |
kvalifikacijos kėlimo programos pradėtos registruoti | Kvalifikacijos tobulinimo | programų ir renginių registre (KTPRR). Šis | |
[218] |
profesinio mokymo programos gali būti registruojamos | Kvalifikacijos tobulinimo | programų ir renginių registre. 13 straipsnis. | |
[219] |
mokymo programų ir kvalifikacijų registrą, | Kvalifikacijos tobulinimo | programų ir renginių, taip pat švietimo ir | |
[220] |
ir mokslo viceministrė Nerija Putinaitė. – | Kvalifikacijos tobulinimo | bei keitimo galimybės šiandien yra nemažiau | |
[221] |
sistemomis ir naujovėmis Europoje. Comenius programos | kvalifikacijos tobulinimo | biudžetą 2009 m. sudarė 291 000 eurų. 2009 | |
[222] |
kvalifikacijos tobulinimo kursuose. Grundtvig programos | kvalifikacijos tobulinimo | biudžetą 2009 m. sudarė 65 000,00 eurų. Tais | |
[223] |
personalas gali dalyvauti Comenius programos | kvalifikacijos tobulinimo | veikloje pagal tas pačias sąlygas, kaip ir | |
[224] |
vykdanti kvalifikacijos tobulinimo programas; | kvalifikacijos tobulinimo | programa – žinių ir gebėjimų plėtojimo | |
[225] |
vykdanti kvalifikacijos tobulinimo programas. | Kvalifikacijos tobulinimo | programa – žinių ir gebėjimų plėtojimo | |
[226] |
profesinį perkvalifikavimą; valstybinės profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | institucijos (pvz., valstybės tarnautojų tobulinimosi | |
[227] |
neformalų suaugusiųjų mokymąsi profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | ir savišvietos srityse, užfiksuoti pagrindines | |
[228] |
parametrų nepriklausančiomis formomis. Profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | ir tęstinio profesinio rengimo sąvokosšiame | |
[229] |
profesinių kompetencijų vertinimą lemia profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | kursų intensyvumas, nustatyta, kad: • Pedagoginio | |
[230] |
lemia jų įgytas išsilavinimas, profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | kursų intensyvumas, gyvenamoji ir darbo vieta. | |
[231] |
suaktyvinimo ir realizavimo keliu. Tęstinio profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | motyvai, palyginti su pirminio profesinio rengimo | |
[232] |
švietimo įstaigos, teikiančios profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | paslaugas, skirstomos į dvi grupes. Pirmajai | |
[233] |
esant skirtingiems tikslams, visos profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | priemonės skirstomos į septynias grupes: o | |
[234] |
kompetencijas) (Laužackas 2005: 118). Profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | specifiką ir skirtumą nuo pirminio profesinio | |
[235] |
sociodemografinius kintamuosius išryškino, kad profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | srityje dažniau mokosi moterys, o tarp norinčių | |
[236] |
mokytis, gilinti turimas žinias profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | srityje (pvz.: mokymuose, seminaruose, stažuotėse | |
[237] |
mokytis, gilinti turimas žinias profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | srityje (pvz.: mokymuose, seminaruose, stažuotėse | |
[238] |
mokytis, gilinti turimas žinias profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | srityje (pvz.: mokymuose, seminaruose, stažuotėse | |
[239] |
veiksniai panašia kryptimi kaip ir profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | srityje veikia savišvietos atžvilgiu. Dažniau | |
[240] |
mokytis, gilinti turimas žinias profesinės | kvalifikacijos tobulinimo | srityje (pvz.: mokymuose, seminaruose, stažuotėse | |