KVALIFIKACIJOS ĮGIJIMAS

[1] reikalavimus šių kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų įgijimui, įgytų kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[2] paslaugos. 18. Profesinio rengimo standartas – kvalifikacijų įgijimo profesinio mokymo sistemoje reglamentas. 19.Rodyti visą konkordanso eilutę
[3] m.) nustato bendruosius Valstybės pripažintų kvalifikacijų įgijimo principus. Lietuvos profesinių mokyklų mokiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[4] bendrųjų). 2. Trumpajame aprašo variante nurodomi kvalifikacijų įgijimo būdai ir tolesnės mokymosi galimybės bei kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[5] rengimo, kvalifikacijos tobulinimo ir naujų kvalifikacijų įgijimo programų, atitinkančių švietimo reformosRodyti visą konkordanso eilutę
[6] rengimo, kvalifikacijos tobulinimo ir naujų kvalifikacijų įgijimo programų, atitinkančių švietimo reformosRodyti visą konkordanso eilutę
[7] nacionalinių profesinių standartų kūrimo), kvalifikacijų įgijimo (formaliojo ir neformaliojo bei savaiminio mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[8] kvalifikacijas pagrindžiančią kompetenciją, kvalifikacijų įgijimo būdus ir kvalifikacijų lygius apibrėžiančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[9] kvalifikacijas pagrindžiančią kompetenciją, kvalifikacijų įgijimo būdus ir kvalifikacijų lygius apibrėžiančiusRodyti visą konkordanso eilutę
[10] kuriame yra nurodomos kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų įgijimo ir tolesnio mokymosi galimybės bei pateikiamiRodyti visą konkordanso eilutę
[11] atveriant ir išplečiant formaliojo išsilavinimo ir kvalifikacijų įgijimo galimybes; • konkurencingumas, ekonominis vystymasis;Rodyti visą konkordanso eilutę
[12] standartus, kompetencijų įvertinimo, išsilavinimo ir kvalifikacijų įgijimo bei įteisinimo tvarką; 4) švietimo teikėjųRodyti visą konkordanso eilutę
[13] standartus, kompetencijų įvertinimo, išsilavinimo ir kvalifikacijų įgijimo bei įteisinimo tvarką. Švietimo ir moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[14] standartus, kompetencijų įvertinimo, išsilavinimo ir kvalifikacijų įgijimo bei įteisinimo tvarką. Švietimo ir moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[15] rezultatai, įgytų kvalifikacijų skaičius, kvalifikacijų įgijimas per nustatytą laiką, užimtumo rodikliai atskiroseRodyti visą konkordanso eilutę
[16] pripažinti, jei studijų baigimas, aukštojo mokslo kvalifikacijų įgijimas, akademinių ir mokslo laipsnių ir kitokių akademiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[17] sistemą ir atvirkščiai sudarymas; lygiaverčių kvalifikacijų įgijimas, mokantis bendrojo lavinimo ir profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[18] pobūdžio gebėjimų, interesų, žinių ir kvalifikacijų įgijimas bei atnaujinimas nuo ikimokyklinio iki pensinioRodyti visą konkordanso eilutę
[19] organizuoti darbuotojų mokymą ir susijusių kvalifikacijų įgijimą, kurios būtų pripažįstamos tarptautiniu mastuRodyti visą konkordanso eilutę
[20] skirtingos modulių kombinacijos lemia skirtingų kvalifikacijų įgijimą. Mokymo modulis – tam tikros kvalifikacijosRodyti visą konkordanso eilutę
[21] ir vertinimą, nukreipiant tai į profesinių kvalifikacijų įgijimą? Savianalizę galima įvairiai projektuoti, taikytiRodyti visą konkordanso eilutę
[22] netaikant automatinio mokymosi trukmės, reikalingos kvalifikacijos įgijimui, palyginimo. Šalis ar institucija, norinti nepripažintiRodyti visą konkordanso eilutę
[23] funkcines, pažintines ir bendrąsias kompetencijas. Kvalifikacijos įgijimui taikytinos studijų formos, laiduojančios veiklosRodyti visą konkordanso eilutę
[24] dokumentus; 1.13. priėmimą į studijas po vertinamos kvalifikacijos įgijimo liudijančius dokumentus; 1.14. dokumentus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[25] 1.12. išsilavinimą, turėtą iki vertinamos kvalifikacijos įgijimo, liudijančius dokumentus; 1.13. priėmimą įRodyti visą konkordanso eilutę
[26] 1.12. išsilavinimą, turėtą iki vertinamos kvalifikacijos įgijimo, liudijančius dokumentus; 1.13. priėmimą įRodyti visą konkordanso eilutę
[27] dokumentus; 1.13. priėmimą į studijas po vertinamos kvalifikacijos įgijimo liudijančius dokumentus; 1.14. dokumentus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[28] laiduotų pereinamumą tarp lygių, užtikrintų kvalifikacijos įgijimo kelių įvairovę bei sudarytų galimybę lanksčiaiRodyti visą konkordanso eilutę
[29] laiduojanti pereinamumą tarp lygių bei užtikrinanti kvalifikacijos įgijimo kelių įvairovę. Naujoje Profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[30] laiduojanti pereinamumą tarp lygių bei užtikrinanti kvalifikacijos įgijimo kelių įvairovę. Atviros informavimo, konsultavimoRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins