[1] |
reikalavimus šių kvalifikacinių laipsnių ir | kvalifikacijų įgijimui, | įgytų kvalifikacinių laipsnių ir kvalifikacijų | |
[2] |
paslaugos. 18. Profesinio rengimo standartas – | kvalifikacijų įgijimo | profesinio mokymo sistemoje reglamentas. 19. | |
[3] |
m.) nustato bendruosius Valstybės pripažintų | kvalifikacijų įgijimo | principus. Lietuvos profesinių mokyklų mokinių | |
[4] |
bendrųjų). 2. Trumpajame aprašo variante nurodomi | kvalifikacijų įgijimo | būdai ir tolesnės mokymosi galimybės bei kvalifikacijos | |
[5] |
rengimo, kvalifikacijos tobulinimo ir naujų | kvalifikacijų įgijimo | programų, atitinkančių švietimo reformos | |
[6] |
rengimo, kvalifikacijos tobulinimo ir naujų | kvalifikacijų įgijimo | programų, atitinkančių švietimo reformos | |
[7] |
nacionalinių profesinių standartų kūrimo), | kvalifikacijų įgijimo | (formaliojo ir neformaliojo bei savaiminio mokymosi | |
[8] |
kvalifikacijas pagrindžiančią kompetenciją, | kvalifikacijų įgijimo | būdus ir kvalifikacijų lygius apibrėžiančius | |
[9] |
kvalifikacijas pagrindžiančią kompetenciją, | kvalifikacijų įgijimo | būdus ir kvalifikacijų lygius apibrėžiančius | |
[10] |
kuriame yra nurodomos kvalifikacinių laipsnių ir | kvalifikacijų įgijimo | ir tolesnio mokymosi galimybės bei pateikiami | |
[11] |
atveriant ir išplečiant formaliojo išsilavinimo ir | kvalifikacijų įgijimo | galimybes; • konkurencingumas, ekonominis vystymasis; | |
[12] |
standartus, kompetencijų įvertinimo, išsilavinimo ir | kvalifikacijų įgijimo | bei įteisinimo tvarką; 4) švietimo teikėjų | |
[13] |
standartus, kompetencijų įvertinimo, išsilavinimo ir | kvalifikacijų įgijimo | bei įteisinimo tvarką. Švietimo ir mokslo | |
[14] |
standartus, kompetencijų įvertinimo, išsilavinimo ir | kvalifikacijų įgijimo | bei įteisinimo tvarką. Švietimo ir mokslo | |
[15] |
rezultatai, įgytų kvalifikacijų skaičius, | kvalifikacijų įgijimas | per nustatytą laiką, užimtumo rodikliai atskirose | |
[16] |
pripažinti, jei studijų baigimas, aukštojo mokslo | kvalifikacijų įgijimas, | akademinių ir mokslo laipsnių ir kitokių akademinių | |
[17] |
sistemą ir atvirkščiai sudarymas; lygiaverčių | kvalifikacijų įgijimas, | mokantis bendrojo lavinimo ir profesinio mokymo | |
[18] |
pobūdžio gebėjimų, interesų, žinių ir | kvalifikacijų įgijimas | bei atnaujinimas nuo ikimokyklinio iki pensinio | |
[19] |
organizuoti darbuotojų mokymą ir susijusių | kvalifikacijų įgijimą, | kurios būtų pripažįstamos tarptautiniu mastu | |
[20] |
skirtingos modulių kombinacijos lemia skirtingų | kvalifikacijų įgijimą. | Mokymo modulis – tam tikros kvalifikacijos | |
[21] |
ir vertinimą, nukreipiant tai į profesinių | kvalifikacijų įgijimą? | Savianalizę galima įvairiai projektuoti, taikyti | |
[22] |
netaikant automatinio mokymosi trukmės, reikalingos | kvalifikacijos įgijimui, | palyginimo. Šalis ar institucija, norinti nepripažinti | |
[23] |
funkcines, pažintines ir bendrąsias kompetencijas. | Kvalifikacijos įgijimui | taikytinos studijų formos, laiduojančios veiklos | |
[24] |
dokumentus; 1.13. priėmimą į studijas po vertinamos | kvalifikacijos įgijimo | liudijančius dokumentus; 1.14. dokumentus, | |
[25] |
1.12. išsilavinimą, turėtą iki vertinamos | kvalifikacijos įgijimo, | liudijančius dokumentus; 1.13. priėmimą į | |
[26] |
1.12. išsilavinimą, turėtą iki vertinamos | kvalifikacijos įgijimo, | liudijančius dokumentus; 1.13. priėmimą į | |
[27] |
dokumentus; 1.13. priėmimą į studijas po vertinamos | kvalifikacijos įgijimo | liudijančius dokumentus; 1.14. dokumentus, | |
[28] |
laiduotų pereinamumą tarp lygių, užtikrintų | kvalifikacijos įgijimo | kelių įvairovę bei sudarytų galimybę lanksčiai | |
[29] |
laiduojanti pereinamumą tarp lygių bei užtikrinanti | kvalifikacijos įgijimo | kelių įvairovę. Naujoje Profesinio mokymo | |
[30] |
laiduojanti pereinamumą tarp lygių bei užtikrinanti | kvalifikacijos įgijimo | kelių įvairovę. Atviros informavimo, konsultavimo | |