[91] |
pripažįstamą kvalifikaciją arba teigiamą | formaliojo švietimo | programos dalies baigimo vertinimą, skaičiaus | |
[92] |
pripažįstamą kvalifikaciją arba teigiamą | formaliojo švietimo | programos dalies baigimo vertinimą, skaičiaus | |
[93] |
specialiosios mokyklos. 4. Specialiajam ugdymui taikomos | formaliojo švietimo | programos gali būti išeinamos per ilgesnį | |
[94] |
nustatyta tvarka. 6. Specialiajam ugdymui taikomos | formaliojo švietimo | programos gali būti išeinamos per ilgesnį | |
[95] |
15.2. švietimo institucija priklauso kilmės šalies | formaliojo švietimo | sistemai; 15.3. išsilavinimo dokumentai autentiški | |
[96] |
programų pasirenkamųjų dalių variantus; 3) sudaro | formaliojo švietimo | programas papildančius bei mokinių saviraiškos | |
[97] |
kompensuoja tam tikros asmens kompetencijos; 5.8.2. su | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiu, bet nesuteikiančiu | |
[98] |
yra privalomi. 9. Valstybinės ir savivaldybių | formaliojo švietimo | mokyklos (biudžetinės įstaigos) – steigėjo | |
[99] |
prižiūri, kaip vykdomos licencijavimo sąlygos; • | formaliojo švietimo | teikiamo išsilavinimo ir kvalifikacijų standartus, | |
[100] |
tvarka, be jos pagrindinę veiklą sąlygojančios | formaliojo švietimo | programos, gali vykdyti neformaliojo švietimo | |
[101] |
ATSKIRAIS ATVEJAIS 1. Jei Latvijos Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančios mokyklos išduotame | |
[102] |
diplomas, išduotas Kinijos Liaudies Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančioje švietimo institucijoje, | |
[103] |
4. Pareiškėjai, įgiję kvalifikaciją Turkijos Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose švietimo institucijose, | |
[104] |
įgiję kvalifikaciją Kinijos Liaudies Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose švietimo įstaigose, | |
[105] |
vidurinį išsilavinimą Turkijos Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose švietimo institucijose | |
[106] |
įgiję kvalifikaciją Kinijos Liaudies Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose švietimo įstaigose, | |
[107] |
(Lise Diplomasi), išduotas Turkijos Respublikos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančioje švietimo institucijoje, | |
[108] |
priedą 7 punktu: „7. Indijos Respublikoje | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose centrinėse vidurinio | |
[109] |
suteikiant valstybinius ir ISCED kodus registruojant | formaliojo švietimo | programas Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų | |
[110] |
suteikiant valstybinius ir ISCED kodus registruojant | formaliojo švietimo | programas Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijų | |
[111] |
priešmokyklinio ugdymo, neformaliojo švietimo programas, | formaliojo švietimo | programų modulius, o įgijęs licenciją – | |
[112] |
priešmokyklinio ugdymo, neformaliojo švietimo programas, | formaliojo švietimo | programų modulius, o įgijęs licenciją – | |
[113] |
žinių, gebėjimų bei įgūdžių pripažinimą | formaliojo švietimo | įstaigose (suaugusiųjų, profesinėse ir aukštesniosiose | |
[114] |
metų mokymo ar studijų programa povidurinio | formaliojo švietimo | institucijoje.“ 1.5. Išdėstau 1 priedo 3 | |
[115] |
metų mokymo ar studijų programa povidurinio | formaliojo švietimo | institucijoje. 1.4. Išdėstau 1 priedo 2 punktą | |
[116] |
suaugusiųjų švietimo iniciatyvų plėtojimas | formaliojo švietimo | institucijose; lyčių lygybės skatinimas. Paremti | |
[117] |
suaugusiųjų švietimo iniciatyvų plėtojimas | formaliojo švietimo | institucijose; lyčių lygybės skatinimas. Paraiškas | |
[118] |
vadovaujantis švietimo strateginiais planais. | Formaliojo švietimo | programoms valstybinėse, savivaldybių ir nevalstybinėse | |
[119] |
modulius, gauna neformaliojo mokymo pažymėjimą. | Formaliojo švietimo, | mokslo ir studijų institucijose išlaikę atitinkamus | |
[120] |
šį punktą išdėstyti taip: „6) pasirinkti | formaliojo švietimo | programas papildančius bei jo saviraiškos poreikius | |