FORMALUSIS ŠVIETIMAS

[91] pripažįstamą kvalifikaciją arba teigiamą formaliojo švietimo programos dalies baigimo vertinimą, skaičiausRodyti visą konkordanso eilutę
[92] pripažįstamą kvalifikaciją arba teigiamą formaliojo švietimo programos dalies baigimo vertinimą, skaičiausRodyti visą konkordanso eilutę
[93] specialiosios mokyklos. 4. Specialiajam ugdymui taikomos formaliojo švietimo programos gali būti išeinamos per ilgesnįRodyti visą konkordanso eilutę
[94] nustatyta tvarka. 6. Specialiajam ugdymui taikomos formaliojo švietimo programos gali būti išeinamos per ilgesnįRodyti visą konkordanso eilutę
[95] 15.2. švietimo institucija priklauso kilmės šalies formaliojo švietimo sistemai; 15.3. išsilavinimo dokumentai autentiškiRodyti visą konkordanso eilutę
[96] programų pasirenkamųjų dalių variantus; 3) sudaro formaliojo švietimo programas papildančius bei mokinių saviraiškosRodyti visą konkordanso eilutę
[97] kompensuoja tam tikros asmens kompetencijos; 5.8.2. su formaliojo švietimo sistemai priklausančiu, bet nesuteikiančiuRodyti visą konkordanso eilutę
[98] yra privalomi. 9. Valstybinės ir savivaldybių formaliojo švietimo mokyklos (biudžetinės įstaigos) – steigėjoRodyti visą konkordanso eilutę
[99] prižiūri, kaip vykdomos licencijavimo sąlygos; • formaliojo švietimo teikiamo išsilavinimo ir kvalifikacijų standartus,Rodyti visą konkordanso eilutę
[100] tvarka, be jos pagrindinę veiklą sąlygojančios formaliojo švietimo programos, gali vykdyti neformaliojo švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[101] ATSKIRAIS ATVEJAIS 1. Jei Latvijos Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančios mokyklos išduotameRodyti visą konkordanso eilutę
[102] diplomas, išduotas Kinijos Liaudies Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančioje švietimo institucijoje,Rodyti visą konkordanso eilutę
[103] 4. Pareiškėjai, įgiję kvalifikaciją Turkijos Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo institucijose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[104] įgiję kvalifikaciją Kinijos Liaudies Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo įstaigose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[105] vidurinį išsilavinimą Turkijos Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo institucijoseRodyti visą konkordanso eilutę
[106] įgiję kvalifikaciją Kinijos Liaudies Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančiose švietimo įstaigose,Rodyti visą konkordanso eilutę
[107] (Lise Diplomasi), išduotas Turkijos Respublikos formaliojo švietimo sistemai priklausančioje švietimo institucijoje,Rodyti visą konkordanso eilutę
[108] priedą 7 punktu: „7. Indijos Respublikoje formaliojo švietimo sistemai priklausančiose centrinėse vidurinioRodyti visą konkordanso eilutę
[109] suteikiant valstybinius ir ISCED kodus registruojant formaliojo švietimo programas Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[110] suteikiant valstybinius ir ISCED kodus registruojant formaliojo švietimo programas Studijų, mokymo programų ir kvalifikacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[111] priešmokyklinio ugdymo, neformaliojo švietimo programas, formaliojo švietimo programų modulius, o įgijęs licenciją –Rodyti visą konkordanso eilutę
[112] priešmokyklinio ugdymo, neformaliojo švietimo programas, formaliojo švietimo programų modulius, o įgijęs licenciją –Rodyti visą konkordanso eilutę
[113] žinių, gebėjimų bei įgūdžių pripažinimą formaliojo švietimo įstaigose (suaugusiųjų, profesinėse ir aukštesniosioseRodyti visą konkordanso eilutę
[114] metų mokymo ar studijų programa povidurinio formaliojo švietimo institucijoje.“ 1.5. Išdėstau 1 priedo 3Rodyti visą konkordanso eilutę
[115] metų mokymo ar studijų programa povidurinio formaliojo švietimo institucijoje. 1.4. Išdėstau 1 priedo 2 punktąRodyti visą konkordanso eilutę
[116] suaugusiųjų švietimo iniciatyvų plėtojimas formaliojo švietimo institucijose; lyčių lygybės skatinimas. ParemtiRodyti visą konkordanso eilutę
[117] suaugusiųjų švietimo iniciatyvų plėtojimas formaliojo švietimo institucijose; lyčių lygybės skatinimas. ParaiškasRodyti visą konkordanso eilutę
[118] vadovaujantis švietimo strateginiais planais. Formaliojo švietimo programoms valstybinėse, savivaldybių ir nevalstybinėseRodyti visą konkordanso eilutę
[119] modulius, gauna neformaliojo mokymo pažymėjimą. Formaliojo švietimo, mokslo ir studijų institucijose išlaikę atitinkamusRodyti visą konkordanso eilutę
[120] šį punktą išdėstyti taip: „6) pasirinkti formaliojo švietimo programas papildančius bei jo saviraiškos poreikiusRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins