[211] |
kalba, literatūra ir matematika. 3. Jei su JAV | formaliojo švietimo | sistemai priklausančios mokyklos išduotu diplomu | |
[212] |
pervedami taikant šią formulę: 2. Jei su JAV | formaliojo švietimo | sistemai priklausančios mokyklos išduotu diplomu | |
[213] |
2.2. Pareiškėjai, įgiję kvalifikaciją JAV | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose švietimo institucijose, | |
[214] |
diplomas (High School Diploma), išduotas JAV | formaliojo švietimo | sistemai priklausančioje švietimo institucijoje, | |
[215] |
2. Pareiškėjai, įgiję kvalifikaciją JAV | formaliojo švietimo | sistemai priklausančiose švietimo institucijose, | |
[216] |
diplomas (High School Diploma), išduotas JAV | formaliojo švietimo | sistemai priklausančioje švietimo institucijoje, | |
[217] |
aktyviau, negu turintiems patirtį. Kaip įvairios | formaliojo švietimo | grandys parengia reikiamus darbuotojus, rodo | |
[218] |
priemonių. 9.8. Asmenims, anksti iškritusiems iš | formaliojo švietimo | sistemos, problemiška įgyti ir tobulinti kvalifikacijas. | |
[219] |
mokyklų finansavimas 1. Priešmokyklinio ir | formaliojo švietimo | programoms valstybinėse, savivaldybių ir nevalstybinėse | |
[220] |
beveik nenaudojamas. Analogiška situacija yra ir | formaliojo švietimo | sistemoje. Dėl techninės įrangos stygiaus, | |
[221] |
Švietimo teikėjas konkretina ir individualizuoja | formaliojo švietimo | programas; programas papildančius bei mokinių | |
[222] |
Švietimo teikėjas konkretina ir individualizuoja | formaliojo švietimo | programas; programas papildančius bei mokinių | |
[223] |
6. Mokykla: 1) konkretina ir individualizuoja | formaliojo švietimo | programas; 2) inicijuoja švietimo programų | |
[224] |
institucijose Suaugusiems, stojantiems mokytis į | formaliojo švietimo | institucijas, taikomi lygiai tokie pat išsimokslinimo | |
[225] |
Neakivaizdinio, Savarankiško mokymosi tvarkų aprašus. Į | formaliojo švietimo | suaugusiųjų mokymo pagrindinio ir vidurinio | |
[226] |
Kiekvienos rūšies mokyklos skirstomos į grupes. | Formaliojo švietimo | mokyklų grupės yra šios: bendrojo lavinimo | |
[227] |
5 (Žin., 2005, Nr. 5-112), siekiama gerinti | formaliojo švietimo | institucijų veiklos kokybę atsižvelgus į | |
[228] |
labiausiai pateisinamas pradinėje ir galutinėje | formaliojo švietimo | stadijose – t. y. ikimokykliniame švietime | |
[229] |
Sąjungos respublikų ar Rusijos Federacijos | formaliojo švietimo | sistemai priklausančios mokyklos išduotame | |
[230] |
dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminus | formaliojo švietimo, | mokslo ir studijų institucijose, „gauti neformaliojo | |
[231] |
dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminus | formaliojo švietimo, | mokslo ir studijų institucijose, “gauti neformaliojo | |
[232] |
dalyviams, išlaikiusiems atitinkamus egzaminus | formaliojo švietimo, | mokslo ir studijų institucijose, “gauti neformaliojo | |
[233] |
mokymosi pasiekimus, taip pat kaip ir egzaminavimas | formaliojo švietimo | sistemoje; • įrodymų forma, kokybė ir šaltiniai. | |
[234] |
lapkričio 24 d. įsakymo Nr. ISAK-3219 „Dėl | formaliojo švietimo | kokybės užtikrinimo sistemos koncepcijos patvirtinimo“ | |
[235] |
įgūdžius; didinti gebėjimą pradėti dalyvauti | formaliojo švietimo | sistemoje arba į ją sugrįžti. • Bendras | |
[236] |
2000–2004 metais gausėjo besimokančiųjų | formaliojo švietimo | sistemoje (nuo 25 iki 26 procentų visų gyventojų). | |
[237] |
įgaliota institucija nustato: • bendruosius | formaliojo švietimo | programų, pedagogų kvalifikacijos reikalavimus, | |
[238] |
įgaliota institucija nustato: 1) bendruosius | formaliojo švietimo | programų, pedagogų kvalifikacijos reikalavimus, | |
[239] |
įgytos kompetencijos pripažinimo kaip baigtos | formaliojo švietimo | programos dalies tvarką; 47) tvirtina reikalavimus | |
[240] |
kompetencija gali būti pripažįstama kaip baigta | formaliojo švietimo | programos dalis švietimo ir mokslo ministro | |