BENDROSIOS KOMPETENCIJOS

[31] mokymosi, mokymo ir vertinimo principus. – bendrosios kompetencijos. Bendrosios kompetencijos, kurios yra būdingosRodyti visą konkordanso eilutę
[32] glaudžiai susijusi su ta pačia dalykine sritimi. Bendrosios kompetencijos yra greičiau konkrečiai disciplinai būdingųRodyti visą konkordanso eilutę
[33] kompetencijomis, kuriant studijų programas šios bendrosios kompetencijos yra ypatingai reikšmingos. Nors šias bendrąsiasRodyti visą konkordanso eilutę
[34] kompetencijomis, kuriant studijų programas šios bendrosios kompetencijos yra ypatingai reikšmingos. Tačiau vis dar išliekaRodyti visą konkordanso eilutę
[35] kurios poreikiai nuolat performuluojami, šios bendrosios kompetencijos taip pat tampa labai svarbios, nes suteikia daugiauRodyti visą konkordanso eilutę
[36] Šios bendrosios kompetencijos tampa vis svarbesnės siekiant tinkamai parengtiRodyti visą konkordanso eilutę
[37] buvo apžvelgta, kaip yra suvokiamos tam tikros bendrosios kompetencijos, kokie yra naudojami arba galimi dėstymo / mokymosiRodyti visą konkordanso eilutę
[38] Lietuvos hsm ištekliai ir tendencijos (žr. bendrosios kompetencijos, kalbinė kompetencija, daugiakalbystė, studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[39] bendrosiomis kompetencijomis : Ar egzistuoja bendrųjų kompetencijų branduolys, kuris būtų esminis kiekvienai studijųRodyti visą konkordanso eilutę
[40] mokslo institucijų sistemos realijos ; (5) hsm bendrųjų kompetencijų, tyrimų ir taikomosios veiklos poreikis LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[41] tarptautinės mokslo institucijų sistemos realijos ; HSM bendrųjų kompetencijų, tyrimų ir taikomosios veiklos poreikis LietuvosRodyti visą konkordanso eilutę
[42] organizaciniai ir planavimo gebėjimai. Greta šių bendrųjų kompetencijų, ugdytinų visose studijų programose, kiekvienameRodyti visą konkordanso eilutę
[43] Konsultacijų metu siekta atrinkti trisdešimt bendrųjų kompetencijų, nustatytų vykdant „ Tuning “ projektą.Rodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins