[31] |
mokymosi, mokymo ir vertinimo principus. – | bendrosios kompetencijos. | Bendrosios kompetencijos, kurios yra būdingos | |
[32] |
glaudžiai susijusi su ta pačia dalykine sritimi. | Bendrosios kompetencijos | yra greičiau konkrečiai disciplinai būdingų | |
[33] |
kompetencijomis, kuriant studijų programas šios | bendrosios kompetencijos | yra ypatingai reikšmingos. Nors šias bendrąsias | |
[34] |
kompetencijomis, kuriant studijų programas šios | bendrosios kompetencijos | yra ypatingai reikšmingos. Tačiau vis dar išlieka | |
[35] |
kurios poreikiai nuolat performuluojami, šios | bendrosios kompetencijos | taip pat tampa labai svarbios, nes suteikia daugiau | |
[36] |
Šios | bendrosios kompetencijos | tampa vis svarbesnės siekiant tinkamai parengti | |
[37] |
buvo apžvelgta, kaip yra suvokiamos tam tikros | bendrosios kompetencijos, | kokie yra naudojami arba galimi dėstymo / mokymosi | |
[38] |
Lietuvos hsm ištekliai ir tendencijos (žr. | bendrosios kompetencijos, | kalbinė kompetencija, daugiakalbystė, studijų | |
[39] |
bendrosiomis kompetencijomis : Ar egzistuoja | bendrųjų kompetencijų | branduolys, kuris būtų esminis kiekvienai studijų | |
[40] |
mokslo institucijų sistemos realijos ; (5) hsm | bendrųjų kompetencijų, | tyrimų ir taikomosios veiklos poreikis Lietuvos | |
[41] |
tarptautinės mokslo institucijų sistemos realijos ; HSM | bendrųjų kompetencijų, | tyrimų ir taikomosios veiklos poreikis Lietuvos | |
[42] |
organizaciniai ir planavimo gebėjimai. Greta šių | bendrųjų kompetencijų, | ugdytinų visose studijų programose, kiekviename | |
[43] |
Konsultacijų metu siekta atrinkti trisdešimt | bendrųjų kompetencijų, | nustatytų vykdant „ Tuning “ projektą. | |