[1] |
Papildoma pasekmė yra būtinybė kiekvienai | bendrajai kompetencijai | atskirti tas disciplinas, kuriose konkreti kompetencija | |
[2] |
competences) reikšmės vienodos : jie apibrėžia | bendrąsias kompetencijas, | kurias galima nustatyti tam tikro skirtingo lygmens | |
[3] |
kompetencijos (įgūdžiai ir žinios) Kalbėdami apie | bendrąsias kompetencijas, | mes turime galvoje tokius gebėjimus, kaip gebėjimas | |
[4] |
studijuota disciplina, dėstytojų nuomonė apie | bendrąsias kompetencijas | vis tiek yra glaudžiai susijusi su ta pačia | |
[5] |
Tuning “ projektą buvo nuspręsta atskirti | bendrąsias kompetencijas | (plačiai pritaikomus įgūdžius) ir specifines, | |
[6] |
rengiant mokymo strategijas buvo atsižvelgta į | bendrąsias kompetencijas. | Remiantis medžiaga, kurią parengė ir pateikė | |
[7] |
– užtikrinti, kad visi piliečiai įgytų | bendrąsias kompetencijas.] | jas.] | |
[8] |
kompetencijos. Konsultacijų metu paaiškėjo, kad | bendrąsias kompetencijas | galima ugdyti eilinėje dalykinio mokymo programoje | |
[9] |
suteikia daugiau galimybių įsidarbinti. Nors šias | bendrąsias kompetencijas | reikia derinti su dalykinėmis kompetencijomis, | |
[10] |
kompetencijos yra ypatingai reikšmingos. Nors šias | bendrąsias kompetencijas | reikia derinti su dalykinėmis kompetencijomis, | |
[11] |
programų. Kiekvienoje programoje reikia atrinkti tas | bendrąsias kompetencijas, | kurios yra svarbiausios ją pasirinkusiems studentams | |
[12] |
reikėtų skirti daugiau dėmesio lavinti tam tikras | bendrąsias kompetencijas, | padedančias studentams geriau pasirengti būsimam | |
[13] |
tiesų yra stebėtina kaip skirtingai tam tikras | bendrąsias kompetencijas | suvokia įvairios dalykinės grupės. Netgi tais | |
[14] |
gali būti skirstomos į :. * Tobulinti, ugdyti | bendrąsias kompetencijas | / perkeliamuosius gebėjimus :. Bendrasis kompetentingumas, | |
[15] |
žinios. Iš pirmo žvilgsnio atrodytų logiška – | bendresnes kompetencijas | ugdyti pirmojoje studijų pakopoje. Vykdant „ | |
[16] |
bendrosios kompetencijos. generic competencies) | bendroji kompetencija. | Kompetencijos - daugelio profesijų sudedamoji | |
[17] |
perkeliamuosius gebėjimus :. Bendrasis kompetentingumas, | bendroji kompetencija | , kompetencija, komptetentingumas – šiame | |
[18] |
komunikacines technologijas, dirbti komandoje ir pan.. | bendroji kompetencija. | Skiriamos asmeninės, socialinės, tarpkultūrinės, | |
[19] |
priemones alternatyviems būdams surasti. Ši | bendroji kompetencija | yra itin aiškiai susijusi su konkrečia dalykine | |
[20] |
jie laiko labai reikšminga, kadangi remdamiesi | bendrosiomis kompetencijomis | jie gali : susieti teoriją su praktika, logiškai | |
[21] |
dar išlieka keletas klausimų, susijusių su | bendrosiomis kompetencijomis | : Ar egzistuoja bendrųjų kompetencijų branduolys, | |
[22] |
dalis, - nes, kaip teigia Laužackas (2000), | bendrosios kompetencijos | yra plataus veikimo profilio žinių, mokėjimų, | |
[23] |
rišlumo. įvairūs techniniai įgūdžiai) ; | bendrosios kompetencijos | – gebėjimus, vertybines nuostatas ar savybes, | |
[24] |
būsimam darbui. transferable skills) ir „ | bendrosios kompetencijos | “ (angl. generic competences) reikšmės vienodos | |
[25] |
Tuning “ projekto dėmesio objektų yra „ | bendrosios kompetencijos | “, į kurias iki šiol nebuvo pakankamai atsižvelgta | |
[26] |
būtų esminis kiekvienai studijų pakopai. Ar yra | bendrosios kompetencijos, | kurios atsižvelgia į kylančius poreikius, | |
[27] |
projekto etapo metu, siekiant išsiaiškinti, kokios | bendrosios kompetencijos | yra svarbiausios kiekvienoje iš tirtų akademinių | |
[28] |
vertinimo principus. – bendrosios kompetencijos. | Bendrosios kompetencijos, | kurios yra būdingos ir pritaikomos daugelyje | |
[29] |
asmeninės, socialinės, tarpkultūrinės, IKT ir kt. | bendrosios kompetencijos. | generic competencies) bendroji kompetencija. | |
[30] |
reikmes ir stengiasi numatyti pokyčius. • | Bendrosios kompetencijos | (plačiai pritaikomi įgūdžiai) ;. Bendrosios | |