BENDROSIOS KOMPETENCIJOS

[1] Papildoma pasekmė yra būtinybė kiekvienai bendrajai kompetencijai atskirti tas disciplinas, kuriose konkreti kompetencijaRodyti visą konkordanso eilutę
[2] competences) reikšmės vienodos : jie apibrėžia bendrąsias kompetencijas, kurias galima nustatyti tam tikro skirtingo lygmensRodyti visą konkordanso eilutę
[3] kompetencijos (įgūdžiai ir žinios) Kalbėdami apie bendrąsias kompetencijas, mes turime galvoje tokius gebėjimus, kaip gebėjimasRodyti visą konkordanso eilutę
[4] studijuota disciplina, dėstytojų nuomonė apie bendrąsias kompetencijas vis tiek yra glaudžiai susijusi su ta pačiaRodyti visą konkordanso eilutę
[5] Tuning “ projektą buvo nuspręsta atskirti bendrąsias kompetencijas (plačiai pritaikomus įgūdžius) ir specifines,Rodyti visą konkordanso eilutę
[6] rengiant mokymo strategijas buvo atsižvelgta į bendrąsias kompetencijas. Remiantis medžiaga, kurią parengė ir pateikėRodyti visą konkordanso eilutę
[7] – užtikrinti, kad visi piliečiai įgytų bendrąsias kompetencijas.] jas.] Rodyti visą konkordanso eilutę
[8] kompetencijos. Konsultacijų metu paaiškėjo, kad bendrąsias kompetencijas galima ugdyti eilinėje dalykinio mokymo programojeRodyti visą konkordanso eilutę
[9] suteikia daugiau galimybių įsidarbinti. Nors šias bendrąsias kompetencijas reikia derinti su dalykinėmis kompetencijomis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[10] kompetencijos yra ypatingai reikšmingos. Nors šias bendrąsias kompetencijas reikia derinti su dalykinėmis kompetencijomis,Rodyti visą konkordanso eilutę
[11] programų. Kiekvienoje programoje reikia atrinkti tas bendrąsias kompetencijas, kurios yra svarbiausios ją pasirinkusiems studentamsRodyti visą konkordanso eilutę
[12] reikėtų skirti daugiau dėmesio lavinti tam tikras bendrąsias kompetencijas, padedančias studentams geriau pasirengti būsimamRodyti visą konkordanso eilutę
[13] tiesų yra stebėtina kaip skirtingai tam tikras bendrąsias kompetencijas suvokia įvairios dalykinės grupės. Netgi taisRodyti visą konkordanso eilutę
[14] gali būti skirstomos į :. * Tobulinti, ugdyti bendrąsias kompetencijas / perkeliamuosius gebėjimus :. Bendrasis kompetentingumas,
[15] žinios. Iš pirmo žvilgsnio atrodytų logiška – bendresnes kompetencijas ugdyti pirmojoje studijų pakopoje. Vykdant „Rodyti visą konkordanso eilutę
[16] bendrosios kompetencijos. generic competencies) bendroji kompetencija. Kompetencijos - daugelio profesijų sudedamojiRodyti visą konkordanso eilutę
[17] perkeliamuosius gebėjimus :. Bendrasis kompetentingumas, bendroji kompetencija , kompetencija, komptetentingumas – šiame
[18] komunikacines technologijas, dirbti komandoje ir pan.. bendroji kompetencija. Skiriamos asmeninės, socialinės, tarpkultūrinės,Rodyti visą konkordanso eilutę
[19] priemones alternatyviems būdams surasti. Ši bendroji kompetencija yra itin aiškiai susijusi su konkrečia dalykineRodyti visą konkordanso eilutę
[20] jie laiko labai reikšminga, kadangi remdamiesi bendrosiomis kompetencijomis jie gali : susieti teoriją su praktika, logiškaiRodyti visą konkordanso eilutę
[21] dar išlieka keletas klausimų, susijusių su bendrosiomis kompetencijomis : Ar egzistuoja bendrųjų kompetencijų branduolys,Rodyti visą konkordanso eilutę
[22] dalis, - nes, kaip teigia Laužackas (2000), bendrosios kompetencijos yra plataus veikimo profilio žinių, mokėjimų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] rišlumo. įvairūs techniniai įgūdžiai) ; bendrosios kompetencijos – gebėjimus, vertybines nuostatas ar savybes,Rodyti visą konkordanso eilutę
[24] būsimam darbui. transferable skills) ir „ bendrosios kompetencijos “ (angl. generic competences) reikšmės vienodosRodyti visą konkordanso eilutę
[25] Tuning “ projekto dėmesio objektų yra „ bendrosios kompetencijos “, į kurias iki šiol nebuvo pakankamai atsižvelgtaRodyti visą konkordanso eilutę
[26] būtų esminis kiekvienai studijų pakopai. Ar yra bendrosios kompetencijos, kurios atsižvelgia į kylančius poreikius,Rodyti visą konkordanso eilutę
[27] projekto etapo metu, siekiant išsiaiškinti, kokios bendrosios kompetencijos yra svarbiausios kiekvienoje iš tirtų akademiniųRodyti visą konkordanso eilutę
[28] vertinimo principus. – bendrosios kompetencijos. Bendrosios kompetencijos, kurios yra būdingos ir pritaikomos daugelyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[29] asmeninės, socialinės, tarpkultūrinės, IKT ir kt. bendrosios kompetencijos. generic competencies) bendroji kompetencija.Rodyti visą konkordanso eilutę
[30] reikmes ir stengiasi numatyti pokyčius. • Bendrosios kompetencijos (plačiai pritaikomi įgūdžiai) ;. BendrosiosRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins