[91] |
skaitmeninio turinio naudojimą mokymui mokyklose, ypač | bendriesiems gebėjimams | ugdyti. 1.3. Tinklai Pirmenybė bus teikiama | |
[92] |
laboratorijoje. Testas skirtas anglų kalbos | bendriesiems gebėjimams | patikrinti, siekiant palyginti kalbinių pasiekimų | |
[93] |
aplinkoje. Todėl galima tvirtinti, kad reikalavimai | bendriesiems gebėjimams | LTKS 8 lygmenyje atitinka Dublino aprašų trečiosios | |
[94] |
savarankiškai. Todėl galima tvirtinti, kad reikalavimai | bendriesiems gebėjimams, | nurodyti LTKS 8 lygmenyje yra aukštesni negu | |
[95] |
reikalavimus darbuotojo asmeninėms savybėms, | bendriesiems gebėjimams, | teoriniam pasirengimui, galimybes mokytis ir | |
[96] |
egzistuojančiose profesijose, ypač akcentuojama | bendrųjų gebėjimų | ir bendrųjų „žaliųjų“ gebėjimų svarba. | |
[97] |
pat atrodo, kad įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | ir tarpdisciplininio darbo vertinimas nėra pakankamai | |
[98] |
piliečiai įgytų įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų, | kaip antai: mokymasis mokytis ir bendravimo gebėjimai, | |
[99] |
piliečiai įgytų įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų, | kaip antai: mokymasis mokytis ir bendravimo gebėjimai, | |
[100] |
piliečiai įgytų įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų, | kaip antai: mokymasis mokytis ir bendravimo gebėjimai, | |
[101] |
asmenims įgyti įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų, | plėtojimas Vis dažniau manoma, kad besimokantys | |
[102] |
2.2.1. Praktinis įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | pritaikymas Dedama daug pastangų siekiant įdiegti | |
[103] |
prioritetinės temos Įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | ugdymą valstybės narės ir Komisija turėtų | |
[104] |
prioritetinės temos Įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | ugdymą valstybės narės ir Komisija turėtų | |
[105] |
prioritetinės temos Įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | ugdymą valstybės narės ir Komisija turėtų | |
[106] |
turėtų įgyti įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | (žr. 4–8 bendruosius gebėjimus). Šių gebėjimų | |
[107] |
turėtų įgyti įvairiose srityse aktualių | bendrųjų gebėjimų | (žr. 4–8 bendruosius gebėjimus). Šių gebėjimų | |
[108] |
padėties sukeltoms problemoms spręsti, ankstyvam | bendrųjų gebėjimų | įgijimui ir nuolatiniam finansavimui remti, | |
[109] |
gali būti trumpalaikiai kursai praktinių arba | bendrųjų gebėjimų | tobulinimui, kuriuos specialistas gali pats pasirinkti, | |
[110] |
gali būti trumpalaikiai kursai praktinių arba | bendrųjų gebėjimų | tobulinimui, kuriuos specialistas gali pats pasirinkti, | |
[111] |
Neformalusis švietimas glaudžiai susijęs su asmenų | bendrųjų gebėjimų | lavinimu. 2006 m. gruodžio 18 d. Europos Parlamento | |
[112] |
Todėl būtina sustiprinti kalbų mokymą bei | bendrųjų gebėjimų | ugdymą mokymo/studijų programose, o taip pat | |
[113] |
Todėl būtina sustiprinti kalbų mokymą bei | bendrųjų gebėjimų | ugdymą mokymo/studijų programose, o taip pat | |
[114] |
priskirtas prie XXI amžiaus žmogui būtinų | bendrųjų gebėjimų. | Dauguma pirmame šio šimtmečio dešimtmetyje | |
[115] |
pripažįstama, kad kalbinės kompetencijos yra dalis | bendrųjų gebėjimų, | užtikrinančių kiekvieno piliečio įsidarbinimo, | |
[116] |
dėmesio skiriama 2006 m. Rekomendacijos dėl | bendrųjų gebėjimų | įgyvendinimui. Joje taip pat pateikta nacionalinių | |
[117] |
metodo. Tam didelės įtakos turėjo Europos | bendrųjų gebėjimų | metmenys. Kai kuriose šalyse jie buvo itin svarbūs | |
[118] |
tyrimų ir veiklos kryptis, taip pat nuostata į | bendrųjų gebėjimų | kaip bendravimas, IT, komandinis darbas ir karjeros | |
[119] |
naujos turinio formavimo politikos, orientuotos į | bendrųjų gebėjimų, | vertybinių nuostatų ugdymą ir dabarties žmogui | |
[120] |
ir elgesio formas ar modelius) ir/arba įgyja | bendrųjų gebėjimų. | Kvalifikaciją galėtų geriausiai parodyti derinys | |