BENDRIEJI GEBĖJIMAI

[91] skaitmeninio turinio naudojimą mokymui mokyklose, ypač bendriesiems gebėjimams ugdyti. 1.3. Tinklai Pirmenybė bus teikiamaRodyti visą konkordanso eilutę
[92] laboratorijoje. Testas skirtas anglų kalbos bendriesiems gebėjimams patikrinti, siekiant palyginti kalbinių pasiekimųRodyti visą konkordanso eilutę
[93] aplinkoje. Todėl galima tvirtinti, kad reikalavimai bendriesiems gebėjimams LTKS 8 lygmenyje atitinka Dublino aprašų trečiosiosRodyti visą konkordanso eilutę
[94] savarankiškai. Todėl galima tvirtinti, kad reikalavimai bendriesiems gebėjimams, nurodyti LTKS 8 lygmenyje yra aukštesni neguRodyti visą konkordanso eilutę
[95] reikalavimus darbuotojo asmeninėms savybėms, bendriesiems gebėjimams, teoriniam pasirengimui, galimybes mokytis irRodyti visą konkordanso eilutę
[96] egzistuojančiose profesijose, ypač akcentuojama bendrųjų gebėjimų ir bendrųjų „žaliųjų“ gebėjimų svarba.Rodyti visą konkordanso eilutę
[97] pat atrodo, kad įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų ir tarpdisciplininio darbo vertinimas nėra pakankamaiRodyti visą konkordanso eilutę
[98] piliečiai įgytų įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų, kaip antai: mokymasis mokytis ir bendravimo gebėjimai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[99] piliečiai įgytų įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų, kaip antai: mokymasis mokytis ir bendravimo gebėjimai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[100] piliečiai įgytų įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų, kaip antai: mokymasis mokytis ir bendravimo gebėjimai,Rodyti visą konkordanso eilutę
[101] asmenims įgyti įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų, plėtojimas Vis dažniau manoma, kad besimokantysRodyti visą konkordanso eilutę
[102] 2.2.1. Praktinis įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų pritaikymas Dedama daug pastangų siekiant įdiegtiRodyti visą konkordanso eilutę
[103] prioritetinės temos Įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų ugdymą valstybės narės ir Komisija turėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[104] prioritetinės temos Įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų ugdymą valstybės narės ir Komisija turėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[105] prioritetinės temos Įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų ugdymą valstybės narės ir Komisija turėtųRodyti visą konkordanso eilutę
[106] turėtų įgyti įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų (žr. 4–8 bendruosius gebėjimus). Šių gebėjimųRodyti visą konkordanso eilutę
[107] turėtų įgyti įvairiose srityse aktualių bendrųjų gebėjimų (žr. 4–8 bendruosius gebėjimus). Šių gebėjimųRodyti visą konkordanso eilutę
[108] padėties sukeltoms problemoms spręsti, ankstyvam bendrųjų gebėjimų įgijimui ir nuolatiniam finansavimui remti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[109] gali būti trumpalaikiai kursai praktinių arba bendrųjų gebėjimų tobulinimui, kuriuos specialistas gali pats pasirinkti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[110] gali būti trumpalaikiai kursai praktinių arba bendrųjų gebėjimų tobulinimui, kuriuos specialistas gali pats pasirinkti,Rodyti visą konkordanso eilutę
[111] Neformalusis švietimas glaudžiai susijęs su asmenų bendrųjų gebėjimų lavinimu. 2006 m. gruodžio 18 d. Europos ParlamentoRodyti visą konkordanso eilutę
[112] Todėl būtina sustiprinti kalbų mokymą bei bendrųjų gebėjimų ugdymą mokymo/studijų programose, o taip patRodyti visą konkordanso eilutę
[113] Todėl būtina sustiprinti kalbų mokymą bei bendrųjų gebėjimų ugdymą mokymo/studijų programose, o taip patRodyti visą konkordanso eilutę
[114] priskirtas prie XXI amžiaus žmogui būtinų bendrųjų gebėjimų. Dauguma pirmame šio šimtmečio dešimtmetyjeRodyti visą konkordanso eilutę
[115] pripažįstama, kad kalbinės kompetencijos yra dalis bendrųjų gebėjimų, užtikrinančių kiekvieno piliečio įsidarbinimo,Rodyti visą konkordanso eilutę
[116] dėmesio skiriama 2006 m. Rekomendacijos dėl bendrųjų gebėjimų įgyvendinimui. Joje taip pat pateikta nacionaliniųRodyti visą konkordanso eilutę
[117] metodo. Tam didelės įtakos turėjo Europos bendrųjų gebėjimų metmenys. Kai kuriose šalyse jie buvo itin svarbūsRodyti visą konkordanso eilutę
[118] tyrimų ir veiklos kryptis, taip pat nuostata į bendrųjų gebėjimų kaip bendravimas, IT, komandinis darbas ir karjerosRodyti visą konkordanso eilutę
[119] naujos turinio formavimo politikos, orientuotos į bendrųjų gebėjimų, vertybinių nuostatų ugdymą ir dabarties žmoguiRodyti visą konkordanso eilutę
[120] ir elgesio formas ar modelius) ir/arba įgyja bendrųjų gebėjimų. Kvalifikaciją galėtų geriausiai parodyti derinysRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins