[151] |
profesinių žinių ir įgūdžių, bet ir reikalingų | bendrųjų gebėjimų, | padedančių adaptuotis darbo rinkoje. Visa tai | |
[152] |
lavinimo mokyklų) programos pertvarkomos remiantis | bendrųjų gebėjimų | metmenimis. Tačiau reikia labiau skatinti ir | |
[153] |
privalomojo švietimo trūkumų, susijusių su | bendrųjų gebėjimų | įgijimu, šalinimas. 4 tema. Profesinio mokymo | |
[154] |
veiklos elementais. Todėl dar labiau sustiprės | bendrųjų gebėjimų, | ypač komunikabilumo ir derybinių, bei užsienio | |
[155] |
į įgūdžius ir požiūrį – svarbiausią | bendrųjų gebėjimų | aspektą. Taip pat atrodo, kad įvairiose srityse | |
[156] |
imitacinę ir/ar realią veiklą. 2.7. Tinkamumas | bendrųjų gebėjimų | ugdymui. 2.8. Vaizdinės medžiagos įvairovė. | |
[157] |
imitacinę ir/ar realią veiklą. 2.7. Tinkamumas | bendrųjų gebėjimų | ugdymui. 2.8. Vaizdinės medžiagos įvairovė. | |
[158] |
administracijos darbuotojams labiausiai trūksta | bendrųjų gebėjimų. | Taip pat nurodyta tokių gebėjimų, kaip darbų | |
[159] |
administracijos darbuotojams labiausiai trūksta | bendrųjų gebėjimų. | Taip pat nurodyta tokių gebėjimų, kaip darbų | |
[160] |
administracijos darbuotojams labiausiai trūksta | bendrųjų gebėjimų. | Taip pat stokojama darbų organizavimo, sprendimų | |
[161] |
ekonomines ir socialines problemas. (2) Vadovaudamosi | bendrųjų gebėjimų | sistema, reformas jau pradėjo daug šalių. | |
[162] |
valstybinį finansavimą, teko įvesti vieną visiems | Bendrųjų gebėjimų | testą (100 pasirenkamojo atsakymo klausimų). | |
[163] |
svarbiausios problemos, visų pirma susijusios su visų | bendrųjų gebėjimų | įgijimu ir švietimo bei mokymo atvirumo ir | |
[164] |
srityse aktualių bendrųjų gebėjimų (žr. 4–8 | bendruosius gebėjimus). | Šių gebėjimų neįmanoma išugdyti mokant | |
[165] |
srityse aktualių bendrųjų gebėjimų (žr. 4–8 | bendruosius gebėjimus). | Šių gebėjimų ugdymo veikla turėtų būti | |
[166] |
Visapusiškai integruoti įvairiose srityse aktualius | bendruosius gebėjimus | į mokymo planus, vertinimo sistemas ir kvalifikacijas. | |
[167] |
Visapusiškai integruoti įvairiose srityse aktualius | bendruosius gebėjimus | į mokymo planus, vertinimo sistemas ir kvalifikacijas. | |
[168] |
Visapusiškai integruoti įvairiose srityse aktualius | bendruosius gebėjimus | į mokymo planus, vertinimo sistemas ir kvalifikacijas. | |
[169] |
reikia dėti ugdant įvairiose srityse aktualius | bendruosius gebėjimus, | kurie itin svarbūs didinant kūrybiškumą, | |
[170] |
kuriais siekiama remti įvairiose srityse aktualius | bendruosius gebėjimus, | plėtojimas Vis dažniau manoma, kad besimokantys | |
[171] |
asmenims ugdyti įvairiose srityse aktualius | bendruosius gebėjimus, | tokius kaip socialiniai, pilietiniai, kultūriniai | |
[172] |
galimybės visą gyvenimą ugdyti ir atnaujinti | bendruosius gebėjimus. | 2.1. Mokymo programų pertvarkymo pažanga | |
[173] |
perspektyvas, be kita ko plečiant jų mokslinius bei | bendruosius gebėjimus, | įskaitant su technologijų perdavimu ir verslininkyste | |
[174] |
greita. Dėl šių priežasčių, investicijos į | bendruosius gebėjimus, | žiūrint iš individo perspektyvos, nėra blogai. | |
[175] |
profesinius ir metodinius gebėjimus (apibūdinti) ir | bendruosius gebėjimus | (apibūdinti). 3.Dublino aprašai Dublino aprašų | |
[176] |
Magistrai pageidautų žinias gilinančių ir | bendruosius gebėjimus | lavinančių nenuosekliųjų studijų. Dabarties | |
[177] |
• Mokytojus pirmiausia reikėtų išmokyti | bendruosius gebėjimus | ugdančių ir mokytis skatinančių mokymo metodų. | |
[178] |
dėti daugiau pastangų siekiant užtikrinti, kad | bendruosius gebėjimus | įgytų asmenys, kuriems gresia pavojus nebaigti | |
[179] |
metodiką; - mokinių pasiekimus; - mokinių | bendruosius gebėjimus; | - mokymo prieinamumą; - profesinį orientavimą; | |
[180] |
kalbant apie visus Europos metmenyse nustatytus | bendruosius gebėjimus, | daugumos šalių profesinio mokymo programose | |