BENDRIEJI GEBĖJIMAI

[151] profesinių žinių ir įgūdžių, bet ir reikalingų bendrųjų gebėjimų, padedančių adaptuotis darbo rinkoje. Visa taiRodyti visą konkordanso eilutę
[152] lavinimo mokyklų) programos pertvarkomos remiantis bendrųjų gebėjimų metmenimis. Tačiau reikia labiau skatinti irRodyti visą konkordanso eilutę
[153] privalomojo švietimo trūkumų, susijusių su bendrųjų gebėjimų įgijimu, šalinimas. 4 tema. Profesinio mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[154] veiklos elementais. Todėl dar labiau sustiprės bendrųjų gebėjimų, ypač komunikabilumo ir derybinių, bei užsienioRodyti visą konkordanso eilutę
[155] į įgūdžius ir požiūrį – svarbiausią bendrųjų gebėjimų aspektą. Taip pat atrodo, kad įvairiose srityseRodyti visą konkordanso eilutę
[156] imitacinę ir/ar realią veiklą. 2.7. Tinkamumas bendrųjų gebėjimų ugdymui. 2.8. Vaizdinės medžiagos įvairovė.Rodyti visą konkordanso eilutę
[157] imitacinę ir/ar realią veiklą. 2.7. Tinkamumas bendrųjų gebėjimų ugdymui. 2.8. Vaizdinės medžiagos įvairovė.Rodyti visą konkordanso eilutę
[158] administracijos darbuotojams labiausiai trūksta bendrųjų gebėjimų. Taip pat nurodyta tokių gebėjimų, kaip darbųRodyti visą konkordanso eilutę
[159] administracijos darbuotojams labiausiai trūksta bendrųjų gebėjimų. Taip pat nurodyta tokių gebėjimų, kaip darbųRodyti visą konkordanso eilutę
[160] administracijos darbuotojams labiausiai trūksta bendrųjų gebėjimų. Taip pat stokojama darbų organizavimo, sprendimųRodyti visą konkordanso eilutę
[161] ekonomines ir socialines problemas. (2) Vadovaudamosi bendrųjų gebėjimų sistema, reformas jau pradėjo daug šalių.Rodyti visą konkordanso eilutę
[162] valstybinį finansavimą, teko įvesti vieną visiems Bendrųjų gebėjimų testą (100 pasirenkamojo atsakymo klausimų).Rodyti visą konkordanso eilutę
[163] svarbiausios problemos, visų pirma susijusios su visų bendrųjų gebėjimų įgijimu ir švietimo bei mokymo atvirumo irRodyti visą konkordanso eilutę
[164] srityse aktualių bendrųjų gebėjimų (žr. 4–8 bendruosius gebėjimus). Šių gebėjimų neįmanoma išugdyti mokantRodyti visą konkordanso eilutę
[165] srityse aktualių bendrųjų gebėjimų (žr. 4–8 bendruosius gebėjimus). Šių gebėjimų ugdymo veikla turėtų būtiRodyti visą konkordanso eilutę
[166] Visapusiškai integruoti įvairiose srityse aktualius bendruosius gebėjimus į mokymo planus, vertinimo sistemas ir kvalifikacijas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[167] Visapusiškai integruoti įvairiose srityse aktualius bendruosius gebėjimus į mokymo planus, vertinimo sistemas ir kvalifikacijas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[168] Visapusiškai integruoti įvairiose srityse aktualius bendruosius gebėjimus į mokymo planus, vertinimo sistemas ir kvalifikacijas.Rodyti visą konkordanso eilutę
[169] reikia dėti ugdant įvairiose srityse aktualius bendruosius gebėjimus, kurie itin svarbūs didinant kūrybiškumą,Rodyti visą konkordanso eilutę
[170] kuriais siekiama remti įvairiose srityse aktualius bendruosius gebėjimus, plėtojimas Vis dažniau manoma, kad besimokantysRodyti visą konkordanso eilutę
[171] asmenims ugdyti įvairiose srityse aktualius bendruosius gebėjimus, tokius kaip socialiniai, pilietiniai, kultūriniaiRodyti visą konkordanso eilutę
[172] galimybės visą gyvenimą ugdyti ir atnaujinti bendruosius gebėjimus. 2.1. Mokymo programų pertvarkymo pažanga Rodyti visą konkordanso eilutę
[173] perspektyvas, be kita ko plečiant jų mokslinius bei bendruosius gebėjimus, įskaitant su technologijų perdavimu ir verslininkysteRodyti visą konkordanso eilutę
[174] greita. Dėl šių priežasčių, investicijos į bendruosius gebėjimus, žiūrint iš individo perspektyvos, nėra blogai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[175] profesinius ir metodinius gebėjimus (apibūdinti) ir bendruosius gebėjimus (apibūdinti). 3.Dublino aprašai Dublino aprašųRodyti visą konkordanso eilutę
[176] Magistrai pageidautų žinias gilinančių ir bendruosius gebėjimus lavinančių nenuosekliųjų studijų. DabartiesRodyti visą konkordanso eilutę
[177] • Mokytojus pirmiausia reikėtų išmokyti bendruosius gebėjimus ugdančių ir mokytis skatinančių mokymo metodų.Rodyti visą konkordanso eilutę
[178] dėti daugiau pastangų siekiant užtikrinti, kad bendruosius gebėjimus įgytų asmenys, kuriems gresia pavojus nebaigtiRodyti visą konkordanso eilutę
[179] metodiką; - mokinių pasiekimus; - mokinių bendruosius gebėjimus; - mokymo prieinamumą; - profesinį orientavimą;Rodyti visą konkordanso eilutę
[180] kalbant apie visus Europos metmenyse nustatytus bendruosius gebėjimus, daugumos šalių profesinio mokymo programoseRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins