[121] |
praktinių ir bendrųjų gebėjimų. Aktualiausi | bendrieji gebėjimai | - bendravimo su klientais ir darbo su IT gebėjimai, | |
[122] |
praktinių ir bendrųjų gebėjimų. Aktualiausi | bendrieji gebėjimai | - bendravimo su klientais ir darbo su IT gebėjimai, | |
[123] |
sustiprindamas nuolatinio žinių, įgūdžių ir | bendrųjų gebėjimų | atnaujinimo poreikį (Komisijos personalo darbo | |
[124] |
naujų technologijų valdymo, užsienio kalbos ir | bendrųjų gebėjimų | (mokymosi, problemų sprendimo, darbo komandoje) | |
[125] |
profesinių dalykų pageidautų tobulintis ir | bendrųjų gebėjimų | srityje: problemų sprendimo, mokymosi, darbo | |
[126] |
programas, sustiprinant užsienio kalbų mokymą ir | bendrųjų gebėjimų | ugdymą. • Tyrimas parodė, kad sektoriui būdinga | |
[127] |
programas, sustiprinant užsienio kalbų mokymą ir | bendrųjų gebėjimų | ugdymą. • Tyrimas parodė, kad sektoriui būdinga | |
[128] |
bendrauti užsienio kalbomis laikomas vienu iš | bendrųjų gebėjimų. | Darbo jėga, turinti praktinių bendravimo kitomis | |
[129] |
dalyvauti visuomenės gyvenime yra vienas iš | bendrųjų gebėjimų, | kuriuos turėtų įgyti kiekvienas Europos pilietis. | |
[130] |
žinių bei supratimo prasme, bet ir išsiugdytų | bendrųjų gebėjimų, | kompetencijų bei pasirengimo mokytis visą gyvenimą | |
[131] |
yra užtikrinti, kad jie įgytų įvairiapusių | bendrųjų gebėjimų, | o ne vien tik atskirų gebėjimų, kaip antai | |
[132] |
ir sudaryti kuo geresnes sąlygas jaunuolių | bendrųjų gebėjimų | ugdymuisi, jų asmenybės brandai. Kokia nauda | |
[133] |
(išsimokslinimo), daugiau patirties (įgūdžių), kitokių | bendrųjų gebėjimų | (asmeninių savybių). Žinių, įgūdžių ir | |
[134] |
17.Vykdyti verslumo, užsienio kalbų, IKT ir kitų | bendrųjų gebėjimų, | kurių reikia žinių visuomenėje, projektus | |
[135] |
informacinių ir komunikacinių technologijų ir kitų | bendrųjų gebėjimų, | kurių reikia žinių visuomenėje, projektus | |
[136] |
socialinių, informacinių, komunikacinių ir kitų | bendrųjų gebėjimų | visuotinį ugdymą. 4. Komponentas siekia Programos | |
[137] |
socialinių, informacinių, komunikacinių ir kitų | bendrųjų gebėjimų | visuotinis ugdymas. Taip pat turi būti tobulinama | |
[138] |
socialinių, informacinių, komunikacinių ir kitų | bendrųjų gebėjimų | visuotinis ugdymas, mokymasis bus individualizuotas | |
[139] |
socialinių, informacinių, komunikacinių ir kitų | bendrųjų gebėjimų | visuotinis ugdymas, mokymasis bus individualizuotas | |
[140] |
specialiuosius gebėjimus, bet iki galo nesuvokia, kokių | bendrųjų gebėjimų | įgyjama studijuojant. Tokią situaciją reikia | |
[141] |
įgyjama įgimtų gabumų ir ugdomų bei lavinamų | bendrųjų gebėjimų | pagrindu. P. Jucevičienė (2007) teigia, kad | |
[142] |
neturintiems asmenims Aukštas raštingumo lygis – | bendrųjų gebėjimų | įgijimo ir mokymosi visą gyvenimą pagrindas; | |
[143] |
konferencijoje dalyviai buvo paprašyti nustatyti naujų | bendrųjų gebėjimų | reitingus. Prioriteto tvarka nauji bendrieji | |
[144] |
bendrųjų gebėjimų vertinimą. 5. Numatyti | bendrųjų gebėjimų | ugdymo tęstinumą. 6. Individualizuoti ugdymo | |
[145] |
atgaivinti liaudies universitetus. 4. Numatyti | bendrųjų gebėjimų | vertinimą. 5. Numatyti bendrųjų gebėjimų | |
[146] |
visuomenės gyvenimui būtinų vertybinių nuostatų, | bendrųjų gebėjimų | ir kompetencijų suteikimu. Kryptingai ugdomi | |
[147] |
užsienio kalbos gebėjimai priskiriami prie | bendrųjų gebėjimų, | organizacijos dažniausiai nekompensuoja mokymosi | |
[148] |
užsienio kalbos, kompiuterinis raštingumas), | bendrųjų gebėjimų | ugdymas (kultūra ir menas, psichologija, sveika | |
[149] |
ir profesinėje aplinkoje. LTKS 8 reikalauja | bendrųjų gebėjimų | savarankiškai priimti strateginius visuomeninius | |
[150] |
savarankiškai tęsti studijas. LTKS 8 reikalauja | bendrųjų gebėjimų | savarankiškai priimti strateginius visuomeninius | |