[1] |
2005–2006 m.m. ES nepriklausančių šalių | tarptautinių studentų | skaičius padidėjo, nors ir nedaug, tačiau | |
[2] |
specifinėse srityse, pavyzdžiui, susijusiose su | tarptautinių studentų | grupėmis. Nors šalis ir pirmauja pasaulyje, | |
[3] |
esminė dalis yra dėmesys JK studijuojančių | tarptautinių studentų | patirčiai ir šios patirties tobulinimo politikai. | |
[4] |
Prancūziją. 4.2 pav. Aukštasis mokslas be sienų: | tarptautinių studentų | dalis aukštajame moksle Šaltinis: OECD, Education | |
[5] |
mokslo metų). Pagrindinis tikslas buvo padidinti | tarptautinių studentų | skaičių iki 50 tūkstančių aukštajame moksle | |
[6] |
IKC laikoma svarbia priemone, norint padidinti | tarptautinių studentų | skaičių (Van der Wende, 2001). Instituciniu | |
[7] |
studijų kalba – lietuvių. Deja, norint padidinti | tarptautinių studentų | skaičių, vien tik akademinio personalo pastangų | |
[8] |
studijų kalba – lietuvių. Deja, norint padidinti | tarptautinių studentų | skaičių, vien tik akademinio personalo pastangų | |
[9] |
1999 metų galiojančia MPI siekiama padidinti | tarptautinių studentų | skaičių JK institucijose. Norėdama duoti konkrečius | |
[10] |
(MPI), kurios pagrindinis tikslas – padidinti | tarptautinių studentų, | norinčių studijuoti JK, skaičių. Minėtajam | |
[11] |
iniciatyvą, kurios pagrindinis tikslas buvo padidinti | tarptautinių studentų, | norinčių studijuoti JK, skaičių. Jai buvo | |
[12] |
dalyvaujantys asmenys. Nustatyta, kad Olandijoje | tarptautinių studentų | yra 7,16 %. Doktorantūroje vis daugiau mokosi | |
[13] |
informacijos pateikimo atvykstantiems studentams ir | tarptautinių studentų | integracijos su JK studentais ir rezidentais. | |
[14] |
studijų stebėsenos ir analizės centras 3. Didinti | tarptautinių studentų | ir dėstytojų mainų mastą ir gerinti jų kokybę | |
[15] |
mokslo plėtros tendencijomis; 17.3. didinti | tarptautinių studentų | ir dėstytojų mainų mastą ir gerinti jų kokybę; | |
[16] |
šalių ryškėjanti tendencija turėti kuo daugiau | tarptautinių studentų | yra susijusi ir su kvalifikuotų žmonių migracija. | |
[17] |
EBPO šalių tendencija įtraukti kuo daugiau | tarptautinių studentų | gali atspindėti ir kvalifikuotos migracijos | |
[18] |
įsteigtose užsienio institucijose; • daugelis | tarptautinių studentų | renkasi studijas kitose Europos valstybėse, | |
[19] |
nemokamas. Šie du veiksniai padeda pritraukti daug | tarptautinių studentų, | o tai, kaip žinoma, naudinga ir Danijos studentams. | |
[20] |
Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Nemaža dalis | tarptautinių studentų | renkasi didžiąsias Europos šalis – Jungtinę | |
[21] |
Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Nemaža dalis | tarptautinių studentų | renkasi didžiąsias Europos šalis – Jungtinį | |
[22] |
(angl. SCOP) ir JK apklausos, atliktos su 5000 | tarptautinių studentų, | rezultatus atsakovai buvo labai patenkinti savo | |
[23] |
1999–2003 m.m. augo nuo 2,98 % iki 4,04 %. | Tarptautinių studentų | universitetuose dabar yra daugiau (5,6 %) nei | |
[24] |
1999–2003 m.m. augo nuo 2,98 % iki 4,04 %. | Tarptautinių studentų | universitetuose dabar yra daugiau (5,6 %) nei | |
[25] |
nors tai neįtikintų, dar prisiminkime puikias | tarptautinio studentų | judrumo galimybes, atviras aukštųjų mokyklų | |
[26] |
iš Europos pionierių šioje srityje, negali | tarptautinio studentų | mobilumo procese adekvačiai išnaudoti šios | |
[27] |
standartus, apibūdinti tinkamus „langus“ | tarptautiniams studentų | mainams ir numatyti studijų užsienyje pripažinimo | |
[28] |
studijų programas, t. y. akademines sąlygas | tarptautiniams studentams | ir tokių studentų skaičiui. Iš 5.3 lentelės | |
[29] |
vizituojančių ar VDU dėstytojų (prisijungus | tarptautiniams studentams) | skaitomų paskaitų anglų kalba. Nuo pat Universiteto | |
[30] |
sociolinguistic and corpus-based study“. Naudodama | tarptautiniams studentams | parengtą medžiagą anglų kalba, pristatė | |