TARPTAUTINIS STUDENTAS*

[1] 2005–2006 m.m. ES nepriklausančių šalių tarptautinių studentų skaičius padidėjo, nors ir nedaug, tačiauRodyti visą konkordanso eilutę
[2] specifinėse srityse, pavyzdžiui, susijusiose su tarptautinių studentų grupėmis. Nors šalis ir pirmauja pasaulyje,Rodyti visą konkordanso eilutę
[3] esminė dalis yra dėmesys JK studijuojančių tarptautinių studentų patirčiai ir šios patirties tobulinimo politikai.Rodyti visą konkordanso eilutę
[4] Prancūziją. 4.2 pav. Aukštasis mokslas be sienų: tarptautinių studentų dalis aukštajame moksle Šaltinis: OECD, EducationRodyti visą konkordanso eilutę
[5] mokslo metų). Pagrindinis tikslas buvo padidinti tarptautinių studentų skaičių iki 50 tūkstančių aukštajame moksleRodyti visą konkordanso eilutę
[6] IKC laikoma svarbia priemone, norint padidinti tarptautinių studentų skaičių (Van der Wende, 2001). InstituciniuRodyti visą konkordanso eilutę
[7] studijų kalba – lietuvių. Deja, norint padidinti tarptautinių studentų skaičių, vien tik akademinio personalo pastangųRodyti visą konkordanso eilutę
[8] studijų kalba – lietuvių. Deja, norint padidinti tarptautinių studentų skaičių, vien tik akademinio personalo pastangųRodyti visą konkordanso eilutę
[9] 1999 metų galiojančia MPI siekiama padidinti tarptautinių studentų skaičių JK institucijose. Norėdama duoti konkrečiusRodyti visą konkordanso eilutę
[10] (MPI), kurios pagrindinis tikslas – padidinti tarptautinių studentų, norinčių studijuoti JK, skaičių. MinėtajamRodyti visą konkordanso eilutę
[11] iniciatyvą, kurios pagrindinis tikslas buvo padidinti tarptautinių studentų, norinčių studijuoti JK, skaičių. Jai buvoRodyti visą konkordanso eilutę
[12] dalyvaujantys asmenys. Nustatyta, kad Olandijoje tarptautinių studentų yra 7,16 %. Doktorantūroje vis daugiau mokosiRodyti visą konkordanso eilutę
[13] informacijos pateikimo atvykstantiems studentams ir tarptautinių studentų integracijos su JK studentais ir rezidentais.Rodyti visą konkordanso eilutę
[14] studijų stebėsenos ir analizės centras 3. Didinti tarptautinių studentų ir dėstytojų mainų mastą ir gerinti jų kokybęRodyti visą konkordanso eilutę
[15] mokslo plėtros tendencijomis; 17.3. didinti tarptautinių studentų ir dėstytojų mainų mastą ir gerinti jų kokybę;Rodyti visą konkordanso eilutę
[16] šalių ryškėjanti tendencija turėti kuo daugiau tarptautinių studentų yra susijusi ir su kvalifikuotų žmonių migracija.Rodyti visą konkordanso eilutę
[17] EBPO šalių tendencija įtraukti kuo daugiau tarptautinių studentų gali atspindėti ir kvalifikuotos migracijosRodyti visą konkordanso eilutę
[18] įsteigtose užsienio institucijose; • daugelis tarptautinių studentų renkasi studijas kitose Europos valstybėse,Rodyti visą konkordanso eilutę
[19] nemokamas. Šie du veiksniai padeda pritraukti daug tarptautinių studentų, o tai, kaip žinoma, naudinga ir Danijos studentams.Rodyti visą konkordanso eilutę
[20] Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Nemaža dalis tarptautinių studentų renkasi didžiąsias Europos šalis – JungtinęRodyti visą konkordanso eilutę
[21] Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Nemaža dalis tarptautinių studentų renkasi didžiąsias Europos šalis – JungtinįRodyti visą konkordanso eilutę
[22] (angl. SCOP) ir JK apklausos, atliktos su 5000 tarptautinių studentų, rezultatus atsakovai buvo labai patenkinti savoRodyti visą konkordanso eilutę
[23] 1999–2003 m.m. augo nuo 2,98 % iki 4,04 %. Tarptautinių studentų universitetuose dabar yra daugiau (5,6 %) neiRodyti visą konkordanso eilutę
[24] 1999–2003 m.m. augo nuo 2,98 % iki 4,04 %. Tarptautinių studentų universitetuose dabar yra daugiau (5,6 %) neiRodyti visą konkordanso eilutę
[25] nors tai neįtikintų, dar prisiminkime puikias tarptautinio studentų judrumo galimybes, atviras aukštųjų mokyklųRodyti visą konkordanso eilutę
[26] iš Europos pionierių šioje srityje, negali tarptautinio studentų mobilumo procese adekvačiai išnaudoti šiosRodyti visą konkordanso eilutę
[27] standartus, apibūdinti tinkamus „langus“ tarptautiniams studentų mainams ir numatyti studijų užsienyje pripažinimoRodyti visą konkordanso eilutę
[28] studijų programas, t. y. akademines sąlygas tarptautiniams studentams ir tokių studentų skaičiui. Iš 5.3 lentelėsRodyti visą konkordanso eilutę
[29] vizituojančių ar VDU dėstytojų (prisijungus tarptautiniams studentams) skaitomų paskaitų anglų kalba. Nuo pat UniversitetoRodyti visą konkordanso eilutę
[30] sociolinguistic and corpus-based study“. Naudodama tarptautiniams studentams parengtą medžiagą anglų kalba, pristatėRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins