[1] |
standartų nauda. Mat tai, kas tinkama verslui, | švietimo sričiai | gali būti neefektyvu. Mindaugas Misiūnas, Kauno | |
[2] |
valstybė neteikia pakankamai dėmesio šiai | švietimo sričiai. | Jau patvirtintos kelios tiesiogiai su nuotolinio | |
[3] |
Lietuvoje neteikiama pakankamai dėmesio nuotolinio | švietimo sričiai. | Yra patvirtintos kelios tiesiogiai su nuotolinio | |
[4] |
ir pripažinimą Norvegijoje vykdo skirtingų | švietimo sričių | (aukštesniojo vidurinio išsilavinimo ir aukštojo | |
[5] |
studijas 17. Švietimo sričių klasifikatorius. | Švietimo sričių | kodai imami iš LŠK – Lietuvos švietimo klasifikatoriaus | |
[6] |
administravimo krypties programas – ir kitų | švietimo sričių) | su pagyrimu arba baigusiems tos pačios švietimo | |
[7] |
administravimo krypties programas – ir kitų | švietimo sričių) | ir turintiems ne mažesnį kaip vienerių metų | |
[8] |
plėtotės strateginių krypčių kūrimą, įvairių | švietimo sričių | finansavimo klausimų sprendimą. Seimo komitetai | |
[9] |
tyrimų sistemos sukūrimas; reguliarūs įvairių | švietimo sričių | būklės tyrimų užsakymai ir vykdymas; dalies | |
[10] |
– reguliariai užsakomi ir vykdomi įvairių | švietimo sričių | būklės tyrimai. Lietuva nuosekliai dalyvauja | |
[11] |
apskričių administracijomis. Temos apima įvairių | švietimo sričių | būklę šalies, kelių apskričių, savivaldybių | |
[12] |
tačiau atliktos ir planuojamos investicijos į | švietimo sričių | infrastruktūrą yra netolygios. 14.2.1. 1994–2004 | |
[13] |
mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų | švietimo sričių | tarybos. 2. Apskrities, savivaldybės švietimo | |
[14] |
švietimo, profesinio mokymo ir kitos atskirų | švietimo sričių | tarybos. 2. Apskrities, savivaldybės švietimo | |
[15] |
mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų | švietimo sričių | tarybos.“ 12 straipsnis. 66 straipsnio 2 ir | |
[16] |
mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų | švietimo sričių | tarybos. Apskrities, savivaldybės švietimo | |
[17] |
21.1. kalbų; 21.2. programos lygmenų; 21.3. | švietimo sričių; | 21.4. švietimo posričių; 21.5. programos krypties | |
[18] |
antrosios pakopos arba vientisąsias studijas 17. | Švietimo sričių | klasifikatorius. Švietimo sričių kodai imami | |
[19] |
didinamas finansavimas, prognozuotina suaugusiųjų | švietimo srities | stagnacija ir ženklus paslaugų kokybės nuosmukis. | |
[20] |
mastu, kurie patikslino pagrindines suaugusiųjų | švietimo srities | problemas, užfiksavo kiekybinius suaugusiųjų | |
[21] |
mastu, kurie patikslino pagrindines suaugusiųjų | švietimo srities | problemas, užfiksavo kiekybinius suaugusiųjų | |
[22] |
atliepiami neformaliojo neprofesinio suaugusiųjų | švietimo srities | poreikiai, tenkinami bendresni sektorių darbuotojų, | |
[23] |
skatina labiau išryškinti svarbią suaugusiųjų | švietimo sritį | – neformalųjį neprofesinį suaugusiųjų | |
[24] |
skatina labiau išryškinti svarbią suaugusiųjų | švietimo sritį | – neformalųjį neprofesinį suaugusiųjų | |
[25] |
schemas ir medžiagą, skirtą suaugusiųjų | švietimo srities | darbuotojų kultūrų pažinimui didinti; – | |
[26] |
susijusios su pirminiu arba tęstiniu suaugusiųjų | švietimo srities | darbuotojų mokymu. • Asociacijos ir dirbančiųjų | |
[27] |
programas su pagyrimu arba baigusiems tos pačios | švietimo srities | profesinio mokymo programas ir turintiems ne | |
[28] |
studijų programas ir baigusiems tos pačios | švietimo srities | profesinio mokymo programas su pagyrimu arba | |
[29] |
studijų programas ir baigusiems tos pačios | švietimo srities | profesinio mokymo programas (į vadybos ir verslo | |
[30] |
programas su pagyrimu arba baigusiems tos pačios | švietimo srities | profesinio mokymo programas ir turintiems ne | |