ŠVIETIMO SRITIS

[1] standartų nauda. Mat tai, kas tinkama verslui, švietimo sričiai gali būti neefektyvu. Mindaugas Misiūnas, KaunoRodyti visą konkordanso eilutę
[2] valstybė neteikia pakankamai dėmesio šiai švietimo sričiai. Jau patvirtintos kelios tiesiogiai su nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[3] Lietuvoje neteikiama pakankamai dėmesio nuotolinio švietimo sričiai. Yra patvirtintos kelios tiesiogiai su nuotolinioRodyti visą konkordanso eilutę
[4] ir pripažinimą Norvegijoje vykdo skirtingų švietimo sričių (aukštesniojo vidurinio išsilavinimo ir aukštojoRodyti visą konkordanso eilutę
[5] studijas 17. Švietimo sričių klasifikatorius. Švietimo sričių kodai imami iš LŠK – Lietuvos švietimo klasifikatoriausRodyti visą konkordanso eilutę
[6] administravimo krypties programas – ir kitų švietimo sričių) su pagyrimu arba baigusiems tos pačios švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[7] administravimo krypties programas – ir kitų švietimo sričių) ir turintiems ne mažesnį kaip vienerių metųRodyti visą konkordanso eilutę
[8] plėtotės strateginių krypčių kūrimą, įvairių švietimo sričių finansavimo klausimų sprendimą. Seimo komitetaiRodyti visą konkordanso eilutę
[9] tyrimų sistemos sukūrimas; reguliarūs įvairių švietimo sričių būklės tyrimų užsakymai ir vykdymas; daliesRodyti visą konkordanso eilutę
[10] – reguliariai užsakomi ir vykdomi įvairių švietimo sričių būklės tyrimai. Lietuva nuosekliai dalyvaujaRodyti visą konkordanso eilutę
[11] apskričių administracijomis. Temos apima įvairių švietimo sričių būklę šalies, kelių apskričių, savivaldybiųRodyti visą konkordanso eilutę
[12] tačiau atliktos ir planuojamos investicijos į švietimo sričių infrastruktūrą yra netolygios. 14.2.1. 1994–2004Rodyti visą konkordanso eilutę
[13] mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimo sričių tarybos. 2. Apskrities, savivaldybės švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[14] švietimo, profesinio mokymo ir kitos atskirų švietimo sričių tarybos. 2. Apskrities, savivaldybės švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[15] mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimo sričių tarybos.“ 12 straipsnis. 66 straipsnio 2 irRodyti visą konkordanso eilutę
[16] mokymo, specialiojo ugdymo ir kitos atskirų švietimo sričių tarybos. Apskrities, savivaldybės švietimoRodyti visą konkordanso eilutę
[17] 21.1. kalbų; 21.2. programos lygmenų; 21.3. švietimo sričių; 21.4. švietimo posričių; 21.5. programos kryptiesRodyti visą konkordanso eilutę
[18] antrosios pakopos arba vientisąsias studijas 17. Švietimo sričių klasifikatorius. Švietimo sričių kodai imamiRodyti visą konkordanso eilutę
[19] didinamas finansavimas, prognozuotina suaugusiųjų švietimo srities stagnacija ir ženklus paslaugų kokybės nuosmukis.Rodyti visą konkordanso eilutę
[20] mastu, kurie patikslino pagrindines suaugusiųjų švietimo srities problemas, užfiksavo kiekybinius suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[21] mastu, kurie patikslino pagrindines suaugusiųjų švietimo srities problemas, užfiksavo kiekybinius suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[22] atliepiami neformaliojo neprofesinio suaugusiųjų švietimo srities poreikiai, tenkinami bendresni sektorių darbuotojų,Rodyti visą konkordanso eilutę
[23] skatina labiau išryškinti svarbią suaugusiųjų švietimo sritį – neformalųjį neprofesinį suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[24] skatina labiau išryškinti svarbią suaugusiųjų švietimo sritį – neformalųjį neprofesinį suaugusiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[25] schemas ir medžiagą, skirtą suaugusiųjų švietimo srities darbuotojų kultūrų pažinimui didinti; –Rodyti visą konkordanso eilutę
[26] susijusios su pirminiu arba tęstiniu suaugusiųjų švietimo srities darbuotojų mokymu. • Asociacijos ir dirbančiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[27] programas su pagyrimu arba baigusiems tos pačios švietimo srities profesinio mokymo programas ir turintiems neRodyti visą konkordanso eilutę
[28] studijų programas ir baigusiems tos pačios švietimo srities profesinio mokymo programas su pagyrimu arbaRodyti visą konkordanso eilutę
[29] studijų programas ir baigusiems tos pačios švietimo srities profesinio mokymo programas (į vadybos ir versloRodyti visą konkordanso eilutę
[30] programas su pagyrimu arba baigusiems tos pačios švietimo srities profesinio mokymo programas ir turintiems neRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins