AKADEMINĖ BENDRUOMENĖ

[31] simbolinę auką buvo dovanojamos žvakutės. 2. Akademinės bendruomenės vystymas Būti Universiteto bendruomenės dalimiRodyti visą konkordanso eilutę
[32] autonomijos; 2) atvirumo ir atsakomybės visuomenei; 3) akademinės bendruomenės narių bendradarbiavimo; 4) studentų asmeninioRodyti visą konkordanso eilutę
[33] autonomijos; 2) atvirumo ir atsakomybės visuomenei; 3) akademinės bendruomenės narių bendradarbiavimo; 4) studentų asmeninioRodyti visą konkordanso eilutę
[34] susirinkimą gali inicijuoti Senatas arba 1/3 akademinės bendruomenės narių. Akademinės bendruomenės susirinkimąRodyti visą konkordanso eilutę
[35] priimti dokumentai ir kiti teisės aktai. 81. Akademinės bendruomenės nariai turi teisę Lietuvos Respublikos asociacijųRodyti visą konkordanso eilutę
[36] tinkamoms HSM politikos priemonėms, aiškiems akademinės bendruomenės ir valdžios bendradarbiavimo mechanizmams, šisRodyti visą konkordanso eilutę
[37] darbo ministerija. Siekiant skatinti aktyvesnį akademinės bendruomenės dalyvavimą formuojant ir vykdant Lietuvos užsienioRodyti visą konkordanso eilutę
[38] studentų sąjungų (ESIB) veikloje. 5. Aktyvus akademinės bendruomenės dalyvavimas kuriant Europos aukštojo moksloRodyti visą konkordanso eilutę
[39] aukštosios mokyklos, agentūros, asociacijos, akademinės bendruomenės ir išoriniai socialiniai partneriai. EAME apibūdintaRodyti visą konkordanso eilutę
[40] Šie ir kiti esminiai probleminiai aspektai ( akademinės bendruomenės savireguliacija, kokybinė interpretacinė nuostata)
[41] studentams skirtas veiklas. Kitas svarbus aspektas – akademinės bendruomenės švietimas. Dažniausiai neadekvatus elgesysRodyti visą konkordanso eilutę
[42] kolegijos bendruomenei savo veiklos ataskaitą akademinės bendruomenės susirinkime; 18.2. suderinus su Kolegijos taryba,Rodyti visą konkordanso eilutę
[43] skleisti informacijos išteklius, atitinkančius akademinės bendruomenės poreikius; kurti aktyvaus mokymosi ir mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[44] skleisti informacijos išteklius, atitinkančius akademinės bendruomenės poreikius; kurti aktyvaus mokymosi ir mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[45] skleisti informacijos išteklius, atitinkančius akademinės bendruomenės poreikius; kurti aktyvaus mokymosi ir mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[46] skleisti informacijos išteklius, atitinkančius akademinės bendruomenės poreikius; kurti aktyvaus mokymosi ir mokymoRodyti visą konkordanso eilutę
[47] rezultatų pritaikomumui verslo reikmėms, atskirų akademinės bendruomenės atstovų interesai ir bendradarbiavimas išnaudojantRodyti visą konkordanso eilutę
[48] komandos glaudų dialogą su Senatu, atspindinčiu akademinės bendruomenės požiūrį. Taigi, siūlomas modelis reikalaujaRodyti visą konkordanso eilutę
[49] kolegijų tarybų narius. Nauja taryba, atstovaujanti akademinės bendruomenės ir visuomenės interesams, pernai suformuotaRodyti visą konkordanso eilutę
[50] netolimoje ateityje į Lietuvą atvyks Azerbaidžano akademinės bendruomenės ir valdžios atstovų delegacija iš arčiauRodyti visą konkordanso eilutę
[51] ir kitos pažangios tarptautinės mokslo bei akademinės bendruomenės nuostatos; 2) puoselėjami demokratinės savivaldosRodyti visą konkordanso eilutę
[52] ir kitos pažangios tarptautinės mokslo bei akademinės bendruomenės nuostatos; 2) puoselėjami demokratinės savivaldosRodyti visą konkordanso eilutę
[53] metus už savo veiklą jai atsiskaito bendrame akademinės bendruomenės susirinkime. ANTRASIS SKIRSNIS REKTORIUS 24.
[54] infrastruktūra turi atitikti ne tik bendrus akademinės bendruomenės poreikius, bet ir būti pritaikyta specialiųjųRodyti visą konkordanso eilutę
[55] valstybinės bibliotekos funkcijas. Biblioteka akademinės bendruomenės poreikiams formuojamą informacijos ištekliųRodyti visą konkordanso eilutę
[56] neįtvirtindamas sėkmingai tyrimų plėtrai būtino akademinės bendruomenės ir valdžios bendradarbiavimo formų. Už institutųRodyti visą konkordanso eilutę
[57] traukinys per metus įsibėgėjo, nors daliai akademinės bendruomenės atrodo, kad bėgiai nutiesti ne patys tiesiausi.Rodyti visą konkordanso eilutę
[58] priešinamasi būtų mažiausiai, kita vertus, dalis akademinės bendruomenės esamą padėtį laiko stagnacija; - CentralizuotosRodyti visą konkordanso eilutę
[59] būti naikinamos? - Mes, kaip ir didžioji dalis akademinės bendruomenės, sutarėme, kad šiuo metu turėti daugiau kaipRodyti visą konkordanso eilutę
[60] būti naikinamos? Mes, kaip ir didžioji dalis akademinės bendruomenės, sutarėme, kad šiuo metu turėti daugiau kaipRodyti visą konkordanso eilutę
© Vytauto Didžiojo universiteto Kompiuterinės lingvistikos centras, 2013
| Joomla 3 Templates Joomlaskins