[301] |
kaip jie suprantami konkrečios meno krypties | akademinėje bendruomenėje; | c) pačios Institucijos padalinių atliekamu | |
[302] |
studijų institucijų finansavimą. Lietuvos | akademinėje bendruomenėje | vyrauja nuomonė, kad mokslui skiriama per mažai | |
[303] |
visuomenėje, valstybės valdymo institucijose ir net | akademinėje bendruomenėje | termino „moksliniai tyrimai ir eksperimentinė | |
[304] |
Akivaizdu, kad rodikliai, susiję su padėtimi | akademinėje bendruomenėje | ir autoritetingumu, yra subjektyvūs, o jų interpretacija | |
[305] |
tyrėjų karjeros galimybes Lietuvos ir pasaulio | akademinėje bendruomenėje. | 9. Išlaikyti ir stiprinti studijų ir mokslinių | |
[306] |
analizuojama, kaip įgytas išsilavinimas ir pozicija | akademinėje bendruomenėje | yra susieti su pajamomis, socialiniu statusu | |
[307] |
tiek jų mokslinis naujumas ir pripažinimas | akademinėje bendruomenėje, | kiek esamų žinių pritaikymo inovatyvumas bei | |
[308] |
gausa; • Pozityvi organizacijos reputaciją | akademinėje bendruomenėje. | Organizacijos silpnosios pusės (vidinės): • | |
[309] |
neveiksminga mokslo politika, hierarchiniai santykiai | akademinėje bendruomenėje. | Trečia pagal svarbą priežasčių grupė – | |
[310] |
neveiksminga mokslo politika, hierarchiniai santykiai | akademinėje bendruomenėje. | Trečia pagal svarbą priežasčių grupė – | |
[311] |
tendencijų įvardijimo, pažinimo ir sklaidos | akademinėje bendruomenėje | poreikis lemia pristatomos tyrimo aktualumą. | |
[312] |
milijoninės universitetų skolos, bet ir slogi | akademinėje bendruomenėje | atmosfera, neskatinanti optimizmo ir tikėjimo | |
[313] |
suprantami konkrečios mokslo krypties (srities) | akademinėje bendruomenėje; | c) pačios Institucijos padalinių atliekamu | |
[314] |
galimybes, taip pat stiprinti Universiteto tapatumą | akademinėje bendruomenėje. | Darni Universiteto komunikacija padeda valdyti | |
[315] |
aplinka; 9) aktyviai reikštis tarptautinėje | akademinėje bendruomenėje | atsakomybė Lietuvos kultūrai ir atvirumo kitoms | |
[316] |
aplinka; 9) aktyviai reikštis tarptautinėje | akademinėje bendruomenėje | atsakomybės Lietuvos kultūrai ir atvirumo kitoms | |
[317] |
parodyta, siauroje, izoliuotoje nuo visuomenės | akademinėje bendruomenėje | iškelia populistinius ir šalina dalykiškus | |
[318] |
pažeidžia Lietuvos Respublikos įstatymus. 117. | Akademinei bendruomenei | taip pat laiduojama: 1) kūrybos ir intelektinio | |
[319] |
pažeidžia Lietuvos Respublikos įstatymus. 120. | Akademinei bendruomenei | taip pat laiduojama: 1) kūrybos ir intelektinio | |
[320] |
pažeidimas arba gali daryti žalą visuomenei. 20. | Akademinei bendruomenei | taip pat laiduojama: 20.1. kūrybos ir intelektinio | |
[321] |
Lietuvos Respublikos įstatymų pažeidimas. 3. | Akademinei bendruomenei | taip pat laiduojama: 1) kūrybos ir intelektinio | |
[322] |
mokslo ministrui bei skelbia spaudoje ataskaitą | akademinei bendruomenei | ir šalies visuomenei apie metinę Tarybos veiklą. | |
[323] |
kartą per metus už savo veiklą atsiskaito | akademinei bendruomenei; | 22.28. sudaro Ginčų nagrinėjimo komisiją, | |
[324] |
per metus už savo veiklą Senatas atsiskaito | akademinei bendruomenei. | 27. Senato veiklą reglamentuoja jo nuostatai. | |
[325] |
metus teisės aktų nustatyta tvarka atsiskaito | akademinei bendruomenei | už savo veiklą. 39. Senato veiklą reglamentuoja | |
[326] |
laikraštyje, ir kartą per metus atsiskaito | akademinei bendruomenei | už savo veiklą. 35. Tarybai pakartotinai priėmus | |
[327] |
savo nutarimus ir kartą per metus atsiskaito | akademinei bendruomenei | už savo veiklą. VII SKYRIUS. UNIVERSITETO TARYBA | |
[328] |
Ekonomikos mokyklos (London School of Economics) | akademinei bendruomenei, | kur ministras pirmininkas skaitys paskaitą „Lietuva | |
[329] |
Ekonomikos mokyklos (London School of Economics) | akademinei bendruomenei, | kur Ministras Pirmininkas skaitys paskaitą "Lietuva | |
[330] |
kenčiančius studentus Lietuvos bei Europos | akademinei bendruomenei. | Šio projekto įgyvendinimui reikia – 50 000 | |